hallo dames, ik kwam erachter dat ik van onderen helemaal bol sta. ik kan me herinderen van de vorige dat ik dat pas had bij de bevalling. ik ben nou 2 keer gestript en zat gisterochtend op 2 cm ontsluiting. sinds gister avond lichte weeeen. het is nog niet het echte werk maar aangezien de jongste er was binnen 2 uren vraag ik me af of het nou misschien toch gaat beginnen. of hebben jullie zelf het idee gehad dat je bol was en dat het dan nog dagen duurde? liefs van deze kant
Ik heb eigenlijk geen idee wat je er mee bedoelt Wat een snelle bevalling heb je gehad zeg! Ben je niet bang dat het nu nog sneller gaat? En misschien kun je jezelf een beetje toucheren?
ja hoe ga ik dat uitleggen, een poging. normaal waren mijn schaaplippen het bolle gedeelte. de ingang van de vagina was hol. nu is het stukje om de vagina bol gaan staan, net alsof er een bal aan de binnenkant zit. maar de baby kan nog niet daar al liggen. ja ben zeker bang voor een snelle bevalling. de laatste was vanaf 3:00 een beetje rommelen. 7:00 vlos gebeld. 7:45 1e echte wee. 8:30 vruchtwater geknapt 9:30 persen 9:34 was hij er. ik kan mezelf niet echt bevoelen van beneden. de buik zit te veel in de weg. kom er niet bij. ben vorige week donderdag gestript en afgelopen dinsdag weer. het weekend willen ze nog een keer strippen als het niet doorzet
Ik voel dit ook al een paar dagen, maar ik denk dat het gewoon is omdat de baby echt helemaal klaar voor de start ligt. Heb het niet eerder gevoeld bij mijn voorgaande zwangerschappen.
is hier wel een teken van het begin nou hopen dat het flink gaat doorzetten want met deze weeen zijn we nog wel een week bezig voor de baby eruit is
dat doet het, het is geen bevalling van 2 uur dit keer maar het begin is er. ze gaan nu in kracht toenemen,vlos denkt niet meer dat het gaat stoppen. yesyesyes
we hebben zeker een vlotte bevalling gehad. geen 2 uren dit keer maar 2,5 uur goede weeen en 2x persen is om 21:30 onze zoon Riley geboren.