Flexibath, ervaringen?!

Discussion in 'Verzorging' started by Saar22, Jan 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wie heeft er een flexibath? Hoe bevalt die en is'ie een beetje stevig? Tot welke leeftijd kun je hem ongeveer gebruiken?

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Niemand???

3. combijn

combijn Lid

Nov 17, 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind het een prima badje, goed stevig makkelijk af te drogen en in te klappen. zoon van 3,5 past er nog steeds in maar gaat liever samen met z'n zusje en dat past dus niet wij zijn over gegaan naar een bibabad maar een kind alleen kan er prima een hele tijd in.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt. Bibabad heb ik ook gezien, maar vind ik voor nu nog te prijzig. Nummer 2 is nog niet in zicht;)

5. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik vind ze erg klein!

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hebben jullie een andere oplossing dan Wup, of ook een bibabad?

7. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Hier gewoon mee onder de douche. Onze badkamer is zo klein daar past ook geen bibabad in. Onze oudste heeft tot twee jaar ofzo in het babybadje gezeten.

8. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Andere oplossing is een opblaasbadje. Werkt prima en meer ruimte om te spelen dan in een babybadje. Hier gaat ze 1x in de week in het badje. Voor de rest gewoon mee onder de douche.

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Hier 2 flexibaths. Eerst ging mijn tweeling samen in 1... Toen kwam hun zusje en nu zitten ze ieder in 1... Ideaal om mee te nemen naar opa en oma's. Afgelopen zomer was het ern badje in de tuin, uren speelplezier. En ben je klaar... Hupakee de kast in!

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. We gaan nu eerst het babybadje op de grond zetten. Even kijken hoe dat gaat. Als dat bevalt gaan we toch over op een flexibath. Vind het toch een hoop voordelen hebben zoals ik het nu zie!

Share This Page