Hallo allemaal! Ik ben erg benieuwd naar het aantal uren slaap van jullie baby (5 a 6 mnd) in 24 uur. Mijn zoon is 5 mnd en slaapt zo ongeveer 14 uur in 24 uur. Hij slaapt snachts nog niet helemaal goed door, als ik hem bv om 23.00 uur naar bedje heb gebracht wordt hij na ongeveer 3 uur wakker, dan geef ik hem zijn speentje en slaapt hij meestal weer door (soms moet ik hem wel 3 keer zn speentje geven) dan slaapt hij nog eens 2 heel soms 3 uur. Dan krijgt hij smorgens zn fles zo rond 5.00 of 6.00 uur, dat varieert een beetje soms ook nog eerder. Gaat na deze fles weer naar bed (zonder verschonen) en slaapt dan de ene keer 3 uur de andere keer 4 uur. Daarna staan we op, ik soms eerder ligt eraan, is hij 1,5 tot 2 uur wakker, en doet dan meestal weer een slaapje van 2 uur. Als hij dan wakker wordt krijgt hij fruithap, dan naar uurtje fles is ongeveer 1,5 tot 2 uur op. Gaat naar bedje en slaapt ongeveer 0.30 tot 0.45, is dan ook wat langer op. Gaat dan naar min. 2 uur naar bed en slaapt dan of 0.45 min of 1.00. Gaat dan naar 1,5 uur weer naar bedje en kan dan heel slecht in slaap komen, soms slaapt hij pas na 1,5 uur heen en weer lopen met speen, (hij gaat rond 20.00 uur naar bed verschilt ook ene keer eerder als andere keer). Slaapt als hij eenmaal slaapt meestal tot 23.00 uur, krijgt daarna laatste voeding, waarna hij altijd zelf gaat slapen zonder speen! Het is een heel verhaal en hoop dat het niet te onduidelijk is maar ik ben zo benieuwd naar het slapen van jullie schatten. Vriendelijke groeten Lovely little
Hier in de nacht van 18.30/19.00-6.00/7.00u (meestal ligt de oudste ook bij ons en als mn man zn wekker gaat om 6 uur wordt vaak één van beide wakker en maakt de ander dan ook wakker, in het weekend soms tot half 8) Overdag slaapt ze 2-3x, in totaal 4-5 uur. Meestal 2x lang (2-2,5u of 's middags 1-1,5u en dan later nog een klein uurtje). Vanmorgen sliep ze van 9.00-11.15 en om 13u lag ze er weer in. Als ze voor 3 uur wakker is, slaapt ze nog een keer. Vanaf half 4/4uur blijft ze wakker. Overigens sliep ze tot voor kort meestal een uur per keer en dan 3-4x per dag.