Sinds drie dagen gaat mijn dochter niet meer kletsen als ze wakker wordt, of huilen als ze eruit wil, maar ze zit de hele tijd te piepen als een hond die zijn bv zijn balletje wil hebben . (We hebben geen hond, maar even om het geluid te omschrijven ) Zodra ik haar kamer binnen kom is het over en gaat ze naar me lachen. Loop ik dan weer weg, dan begint ze weer. Maar als ik haar uit bed haal, dan doet ze het ook want na 45 min. slapen is ze echt nog niet uitgerust. Ze doet het ook als ze juist naar bed wil of trek in de fles heeft... Wat is dit nu weer???? Ze huilt dus niet. Het is ook niet echt jengelen. Het is echt gepiep van "euh, euh, euh" Wie herkent dit en wat moet ik hiermee doen??? Het is overigens alleen overdag hoor. 's avonds om 19.00 uur leggen we haar wakker in bed en als ze dan eens in de nacht wakker wordt dan gaat ze wel kletsen. 's ochtends na de fles van 7.00 uur ook niets aan de hand. Eerst nog wat kletsen en dan valt ze vanzelf in slaap. Meiden, wat moet ik hiermee. Na 45 min. slapen laten liggen en pas uit bed halen als ze gaat huilen of reageren op het "gepiep". Wie zijn kind doet of deed dit ook??? Alvast bedankt! Gr. Shampoo
haha wat grappig. dit heeft nikki ook gedaan. het is gewoon een nieuw geluid wat ze ondekt hebben. als het goed is gaat het over een tijdje over in gillen. dus niet schreeuwen maar heel hoog gillen. je kind ondekt en leert zoveel in deze leeftijd. je zult nog wel meer van deze dingen tegen komen
hihi! grappig! ik zou er niet op reageren, ik reageer bij mijn dochtertje om 5 uur 's ochtends niet op het produceren van geluidjes maar wel als het overgaat in huilen/jengelen want dan is ze het zat! en dan kan ik wel blijven liggen maar dat pikt madam toch niet .
mmm, ze kijkt er wel moeilijk bij, dus of ze die geluiden echt leuk vindt??? misscjien een nieuwe vorm van jengelen ? gillen doet ze nu alleen nog als ze iets leuk vindt
Wacht maar tot je weer een tijdje verder bent...dan zou je willen dat ze dit nog deed Maar is idd een normale gang van zaken. Onze uk hijgt nu als een hondje...maar ok wij hebben dan ook een grote boevier die nodig een knip beurt moet hebben dus die had het de afgelope dagen nogal warm. En wendy doet ALLES en IEDEREEN na met ALLES...dus ook de hond die loopt te hijgen
Oké meiden, ik hoop het. Als ze aan het babbelen is in bed of gezellige geluidjes maakt denk ik; laat maar lekker liggen. Maar met dit geluid vind ik het moeilijk wat ik moet doen. Gisteren dacht ik; laat maar gaan, zolang het geen huilen is kom ik je niet uit bed halen. Na een uur lang deze geluiden, toch maar even kijken. En wat rook ik meteen; een ontzettende poepluier. Schuldig dat ik me voelde...