Ik neem aan dat je bedoelt: Nature babycare luiers? Ik gebruik ze nog wel eens. Zijn dikker als een gewone luier, voelen papierachtig aan, maar vind dat ze goed absorberen, en een mooie pasvorm hebben.
ik heb ze ook wel gebruikt en dan voornamelijk omdat ze veel minder stinken dan pampers ed. De pasvorm is gewoon goed en ze absorberen niet meer of minder dan andere luiers.
Ik heb ze ook gebruikt, inderdaad omdat ze niet zo stinken als de andere merken wegwerp luiers. Bovendien mogen ze in de biobak, vind ik ook heel fijn in tegenstelling tot de enorme berg die je anders aan afval produceert. Ze zijn wat dikker als normale pampers maar wij gebruiken doorgaans wasbare luiers en die zijn nog 4x zo dik "Als een plank" vind ik echt zwaar overdreven, maar inderdaad, pampers zijn veel zachter wat ik zelf erg onprettig vind voelen. Ze absorberen heel erg goed en hebben aan buik en rugzijde elastiek waardoor ze ook heel goed spuitpoep bestendig zijn. Ze zijn alleen helaas niet vaak in de aanbieding.
Ik gebruik ze al bijna 9 maanden (naast katoenen luiers) en ik ben super tevreden. Ik vind ze ook helemaal niet dik of stug.