Flexibele 1e loopschoen maat 24

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wappie82, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Ik kan niet de goede schoenen vinden, dus hopelijk hier wat hulp.
    Mijn dochter loopt nog niet los, wel achter het loopkarretje of aan de hand maar de eerste echt losse stapjes moet ze nog zetten.
    Binnen loopt ze altijd op blote voetjes, maar ik wil schoenen kopen die ze aankan als we naar buiten gaan. Dat moeten dus hele flexibele zijn, maar ze heeft maat 24 nodig...en ik vind maar niet de echte flexibele schoen in deze maat.

Had gister hele leuke besteld bij Shoebana, de bunnies jr....in de beschrijving staat dat de zool flexibel is maar dat is niet zo. Tenminste, niet de flexibele zool die zij nu nodig heeft.

Kan iemand me helpen? De aapies zijn veel te breed voor haar, want ze heeft ook nog eens vrij smalle voetjes. En daarnaast gaan de meeste hele flexibele schoenen maar tot max maat 23.

Alvast bedankt

2. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Sowieso beter naar een schoen winkel ipv online bestellen
    Van haren heeft hele flexibele schoentjes volgens mij gaan die tot maat 24

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #3 piccolina, 27 jun 2014
    Laatst bewerkt: 27 jun 2014
    Je moest babyschoenen bestellen
    Deze bijv:
    BunniesJR babyschoentjes zomer 2014 - Kleur: Roze

Gewoon flex is flex maar is al 2e loopschoen voor kindjes die al 2-3 mnd los lopen.
    De babyschoon kan je gebruiken ook al loopt ze niet los en ook maanden erna als ze al losloopt.

Indd schoenenwinkel is het beste wat je kan doen.
    Als je toch online wil bestel baby flex en niet junior fles.
    Verschil is dat op de zool binnen staat: Flex Jr en FlexBaby
    Flex jr is ook prima 1e loopschoenen als kind al los loopt net. Ze zijn wat harder bieden meer steun maar is prima eerste loopschoen als kind al paar weken losloopt.
    Als je babyflex maar 24 niet vind kan je ook aandoen wat je besteld had dat is wat minder flex als slofjes maar is ook beter voor goede loopontwikkeling en stabiliteit. Ik had dus beide en fysio zei dat beide goed zijn en in winkel zei dat ook (ze liep nog niet los maar wel langs en achter wagentje 4 maanden).
    Maar in winkel kunnen ze je beter advieseren ze kijken dan hoe ze voet gebruikt etc bij staan

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Als ze nog niet buiten loopt, kun je haar binnen ook gewoon op blote voeten laten lopen en naar buiten voor de warmte evt. van die slofjes aan, of zelfs schoenen die nog niet zo geschikt voor haar zijn om op te lopen (want dat doet ze dan toch niet). Dr. Visser van Scapino vind ik zelf fijne babyschoentjes.

5. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
  6. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was gister in een grote schoenenwinkel, maar in maat 24 hebben ze niet die flex schoenen. Allemaal harde zolen die je niet zo goed kan buigen. Ze loopt pas een paar weken achter haar karretje, dus ze is een beginner zeg maar.
    Die link die jij stuurt gaat maar tot maat 22 en dat is het probleem met baby schoentjes, maat 24 is er dan niet

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Lastig grote voeten ;)
    Je kan gerust haar op blote voeten beter laten lopen binnen en op gras/zand en als buiten gewoon op even staan of langslopen in cafe of tuin etc flex jr bunnies aandoen zijn goede loopschoenen je verpest niets mee en zelfs ze zou sneller ermee kunnen lopen en beter voet neerzetten. Ik had hogere flex jr voor winter als eerste schoenen en deze werder dus in winkel aangeraden zoiezo is beter dan slofjes zeg maar buiten etc. Maar dochter wilde niet in lopen ze waren te stug en iets te groot. Dus die bunnies baby flex waren de uitkomst. Ging naar andere winkel maar die zei ook dat flex jr is prima eerste schoenen en vreemd dat ze niet leuk vond erin. Maar toen zei ik dat ze al 4 mnd lopt op blote voeten (langslopen) zei zei o ja dat kan want dan kind wiegert iets op voeten te hebben wat harder omdat zo lang liep bloot
    Nu kan ze harde zool gewoon aan en is zelf beter nu.

Ik denk dat blote voeten is beste optie is met eventueel flex jr als het vies is of gewaarlijk ivm glas etc.

8. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik ben naar een hele dure kinderschoenen winkel gegaan en heb daar de lengte en breedte van de voetjes laten meten. zo wist ik wat ik moest kopen. shoesme heeft ook veel flexibele schoenen? en anders 2 paar sokken. mijn dochter loopt eigenlijk altijd op blote voetjes, buiten heeft ze heel lang dikke sokjes aan gehad omdat ze geen schoenen wilde.

9. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
  10. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn dochter was 8,5 mnd oud toen ze al goed en zelfstandig los liep.
    ze zat toen ook in maat 24 :(
    Ze heeft van Jochie en twins flexibele schoentjes gehad.

met haar 1ste verjaardag zat ze al in maat 25/26.
    Gelukkig droeg ze toen al andere schoenen met hardere zool.

anders was het echt een probleem geweest.

ze leeft nog steeds op flink grote voet.
    maar ze is ook lang dus dat scheelt.

ik hoop dat je kan slagen.

hoe oud is jouw meisje?
    Mijn nichtje liep 2 mnd voor haar 2de verjaardag pas.
    Was ook lastig schoentjes kopen.

11. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Hier ook een meisje met grote smalle voeten! Nu geslaagd voor bardossa flex schoentjes. Bij stap voor stap gekocht! Anders heb je van Bobux ook nog schoentjes met flexibele zool in grotere maten!

12. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter wordt volgende week 15 maanden. Ik denk dat ze binnen een maand of 2 wel loopt, want ze oefent steeds en ze komt steeds iets verder. Achter een loopkarretje gaat ze als een speer.
    Ik heb vanochtend replay schoentjes gekocht die best flexibel zijn. Die gebruik ik dan puur voor als we naar buiten gaan zodat ze iets aan de voetjes heeft. Binnen loopt ze altijd op blote voeten.
    Als ze nou straks goed loopt en dus stevigere schoenen aan kan dan is de keus wel wat ruimer, we zitten nu eigenlijk even in zo'n tussen fase

13. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd, blote voeten doen we ook het meeste. Maar als het buiten niet zo mooi weer is wil ik dat ze wat aan de voetjes heeft, anders krijgt ze koude voeten. Sokken trekt ze meteen uit :)

Ik ga nog even verder kijken naar die bunnies, en ik denk dat ik shoesme ook eens ga proberen. Kijk het nu even aan wanneer ze goed gaat lopen, ik vind het ook zonde om nu dure schoenen te kopen en ze er dan over 2 maanden als ze goed loopt er weer uitgegroeid is

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Ik heb de oudste de eerste tijd buiten op surfschoentjes laten lopen. Zoveel lopen ze dan toch nog niet, is meer ter bescherming van de voetzooltjes. Toen ze echt goed liep zijn we over gegaan op gewone schoentjes.

15. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #15 piccolina, 28 jun 2014
    Laatst bewerkt: 28 jun 2014
    Indd is zonde om iets te kopen als ze zo weer uit de maat is.
    Schoesme zijn ook prima schoenen ze lijken op bunnies erg op.

Maar hoe loopt ze dan buiten?
    Ik bedoel je zegt thuis dan achter karretje maar buiten?

Hoe bevalt repleys? Ik had die ook in maat 19 en 20 maat hier dus ging steeds de hiel dubbel en dat is niet zo goed. Maar misschien heeft het te maken met het voetje zelf. Maar hier dus ook gekocht en verkocht want was waardeloos op haar voet kon niets mee helaas.

Hier had ik deze toevalling gezien
    OMODA
    Weet zelf niet of het wat is maar misschien kan je later in winkel wat passen in maat 24 en kan je online bestellen goedkoper.

16. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze loopt nog bijna niet buiten. Ze kruipt het merendeel nog, en af en toe loopt ze aan onze handen of rond een tafel ofzo. Maar tot nu is dat op blote voetjes, of aapies slofjes die nu te klein worden.
    Ik wilde dus puur schoenen zodat ze iets aan haar voeten heeft, zodat ze geen koude voetjes krijgt...en omdat ik ervan uit ga dat ze binnen 1,5 maand wel loopt wilde ik schoenen die ze op dat moment dus ook aankan. Zodra ze 2 maanden goed losloopt heb ik ruimere keus voor schoenen.

De replay passen goed, maar ze heeft er nog niet op gelopen. Vanmiddag hadden we een bbq en heeft ze nog met haar aapie slofjes buiten gespeeld, omdat ik wist dat ze vies zou worden :)

17. Quinny85

Quinny85 Niet meer actief

Shoesme heeft extreme flex zool onder de schoentjes. Gaan t/m maat 24.

Deel Deze Pagina