Hé dames, Misschien hebben jullie tips. Ik ben op zoek naar een leuke outfit voor mijn meisje haar 1e verjaardag. Het liefst iets met een 1 erop of iets dergelijks. Maar dan zie ik alleen maar van die tutu jurkjes. Jullie tips of ideeën??? Liefs, Wendy
Er zijn erg leuke kleren van quapi of wacht voor nieuwe collectie z8? Ikzelf ben dol op tutus met leuke colbertje. Ik had kiray sui tutu donker blauw truitje la chic en donker blauw mailoits. Colbertje quapi met bloem ban kleur tutu.
Nextdirect had shirtjes met een 1 erop geloof ik. Anders zelf een shirtje laten bedrukken? Wij hadden een wit jurkje met bijpassende maillot en vestje. Zo'n tutu had ze de tweede dag dat we het vierden aan. Maar je kan een shirtje makkelijk combineren toch?
ik vond de shirtjes van Uno wel leuk (maar kon ze niet vinden in nl). Birthday Couture UNO Themed Birthday Party Collection Je kunt ook zelf een tshirt oid laten bedrukken natuurlijk.
Liv had dit aan. Shirtje is gewoon van de Hema, opdruk besteld bij strijkapplicaties.nl kan in allerlei kleuren en binnen 2 werkdagen had ik m in huis. Rokje heeft ze even aan gehad daarna een spijkerbroek. Leuke blauwe laarsjes van shoes me eronder Foto is een beetje wazig
Ik had een soort van twinset: een tuniekje met een broekje van ribcord in donkergroen. Niet heel bijzonder misschien, maar ze was toen in de kruip/loop aan de tafel-fase en een jurkje was niet heel praktisch. Ook had ze net ineens een slechte nacht gehad en waren we allemaal erg moe.