Hoi moeders, morgen komt er een oppas kennis maken via oudermatch kennen jullie dat ? En welke site van oppas adressen is betrouwbaar? wie heeft hier ervaring mee? Want het is maar voor een half dagje je kan dan niet naar een kinderdagverblijf dit is meestal 1 hele dag iddgeval dat is bij ons zo. En het oppassen staat dan totaal los van fam, wil ze er niet meer mee tot last zijn. gr jmm
Geen ervaring mee, wij hebben voor de avonduren en voor incidenteel oppas gezocht via zoekoppas.nl. Kostte 15 inschrijfgeld voor 3 maanden, maar uiteindelijk niemand gevonden. Onze oppas vier jaar geleden gewoon via een briefje van haar bij de Super de Boer. Kun je het ook via een gastouderbureau proberen?
Ze kwam dus niet op dagen vergeten lekker handig , maarja ik vergeet ook wel eens wat, maar toch? Nu doe ik het pas meestal blijf ik een half jaartje thuis dat kan gelukkig met mijn werk als ik zwanger ben geweest dat vinden ze niet erg , dat is dus pas in augustus dat ik weer een oppas zoek , dus dat duurt nog wel even , en zie het dan wel weer , het schijnt ook dat de kinderdagverblijven per uur gaan hebben jullie daar al van gehoord of weten jullie daar iets vanaf ?
Nou als ze het nu vergeet dan zou ik haar dus echt niet kiezen. De kans zou mij te groot zijn dat ze het ook vergeet als ik een belangrijke afspraak heb! kdv gaat niet per uur, is weer van de baan. Ps: volgende keer graag schrijven in zinnen met een begin en een eind. Was nu lastig te ontcijferen.