Ik zat met bi in de ziektewet vanaf 19 weken en ik heb toen op uitzending gemist alle series bekeken (had het nooit eerder gezien, maar verveelde me zo) Ik baalde zooooooooooooooooooo dat ik met 30 weken ofzo alles series gezien had!!!! Ben blij dat het nu weer begonnen is!
Ik ook ben laatst in slaap gevallen (Uitzending met die zorgboerderij) moet ik ook nog even terug kijken.
Ik volg het ook al erg lang. En hiervoor keek ik ook altijd naar de Belgishe Flikken. Dat was ook heel erg leuk!
hmmm...de uitzending van vandaag doet me sterk aan een andere zaak denken.... een meisje wat verdwijnt..een jongen die haar als laatst heeft gezien en van niks weet...die jongen heeft een vader als rechter......Volgens mij hebben ze de zaak holoway als inspiratie gebruikt.
Ja inderdaad zeg! Ik zeg tegen mijn man: konden ze niks anders meer verzinnen?! Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met die mannen in die hotelkamer en die ober. Volgende week ben ik op vakantie dus de week erop snel 2 afleveringen inhalen!
Hey, nu je dat zo zegt, daar heb ik nog niet eens bij stilgestaan maar dat is inderdaad zo. Maar nu was het mij nog niet duidelijk wat die man met die hond (die rechter) met haar lijk hebben gedaan. Zou dat vervolg volgende week dan komen?
dat heb ik idd ook niet helemaal meegekregen. Ik heb het einde van de aflevering niet meegekregen doordat ze hierbuiten aan het carnavallen zijn..grrrr haha
Vooral ook omdat hij zei dat ze ineens "out" ging.. had Joran ook "last van" (volgens Joran zelf dan hè)!
Ik denk niet dat ze er nog op terug komen, de rechter wordt uit z'n functie ontheven omdat hij het lichaam had gedumpt (iets met ontvreemding van bewijsmateriaal), waar hij haar precies gelaten had, doet er volgens mij niet veel toe. Ik ben ook meer benieuwd naar de mannen in het hotel! Ik hoorde trouwens dat volgende week alweer de laatste aflevering van dit seizoen is
De vader had verterld dat hij haar in een put had gedumpt en de plek genoemd (geen idee meer waar). Dus dat is afgelopen. Ben ook benieuwd na de afloop van die mannen in het hotel Volgende week alweer de laatste: zou jammer zijn, vind het zo`n goede serie.
Tot wanneer loopt de serie van dit seizoen eigenlijk? En inderdaad had hij het lichaam in een put gedumpt dus dat is afgelopen.