Daar kwam ze net weer..hallo ik ben savina. De mama van nicolooow en matheoowww radiedadieda TENENKROMMEND!!!!! Wat haat ik die reclame zeg! Wat is jullie meest tenenkrommende reclame?
Ik heb momenteel niet een tenenkrommende, maar wel 1 waarbij ik altijd wegkijk. En dat is de reclame van die nieuwe film, evil dead ofzo (?) Met dat lelijke enge rotwijf op het eind die zo'n kinderversje "zingt"
Oxxio reclames...voor een gratis ipad doen we alles natuulijk Tatjana Nutrilon peutermelk. "kijk hier staat het"
Een paar jaar geleden was er zo'n reclame steeds voor dvd's waarin kinderen een andere taal leerden. Zo'n vrouw met rood haar zat er in. Ooooohhhh die vond ik zo erg!! En dan aan het einde: " dat verdienen ze toch?" Edit: het was Muzzy
ik zat laatst half 7 ongeveer te kijken komt die van ik ben gelukkig getrouwd jij ook? second love ofzo dat vind ik ronduit belachelijk. in combi met overspel en al die andere vreemdgaan programma's vraag ik me af of er nog iets met normen en waarden overblijft.
Wat mij is op gevallen bij die reclame is dat ma zegt: "Ik heb alles al geprobeerd, citroen, zout bla bla bla....maar niks werkt." Ja euh gek he dat die citroen niet werkt als je een sinaasappel vast houdt....
http://[link]https://www.youtube.com/watch?v=OLIdNo6IpQ4[/link] Vanaf 00:11sec zie je de sinaasappel En de ergste reclame vond ik die van de Dacia Duster......"That's sooooo not us." Blegh arrogante madam.
Ik vind die van de Rabobank irritant waar zo'n dame en een heer ergens lopen en dat zij vertelt over een rijstteelbedrijf die rijst teelt voor China ofzo. Vervolgens houdt ze dan een rijstkorrel vast met zo'n lange pincet die ze wil bekijken door een loep. Maar dan houdt ze die rijstkorrel vóór de loep ipv erachter en dan kijkt ze er zo interessant naar. Dat is dus gewoon een foutje, maar vind ik echt zo dom. Net als die reclame van de Vriendenloterij waarbij je zo'n grietje hoort zeggen tegen haar vriendin(nen): "Weet je nog dat jurkje dat nét niet pastte? We gaan ernaar op zoek...in BARCELONA". Dan denk ik, zou liever op zoek gaan naar een jurkje dat wél past. Ik snap uiteraard wel wat ze bedoelen, maar het klinkt zo stom; op zoek gaan naar een jurkje dat nét niet past . En uiteraard de tandpasta-reclame die beschermt tegen een frisse adem .
Bij mij met stip op 1!! De reclame dat mama de tomaten saus is vergeten van philadelphia. Zoooo irritant zo overdreven die kinderen doen
Alle reclames met Ali B, zeer ongeloofwaardig, ronduit irritant en heel cliche allemaal... En de 'mijn chilly' reclames tijdens het eten
Ooooh, die zit nog he-le-maal in m'n hoofd.. 'I am a boy' 'I am a girl' 'JA, zij spreken Engels en NEE het zijn geen Engelse maar Nederlandse kinderen. En zij hebben dat spelenderwijs geleerd dankzij MUZZY!' Ooooh, fantastisch zulke bloopers.. Ik lig helemaal in een deuk. -------- Ik kan nu geen Nederlandse reclames meer kijken, maar ik vond die met Tatjana altijd superirritant. Ze praat echt alsof ze haar tekst compleet opleest. Oh enne, hier is er eentje van Trivago, over een stelletje wat een hotel zoekt. Zij reageert steeds onwijs chagrijnig, en dan ein-de-lijk na vier kamers: 'Schau, das ist doch perfekt! Gibt's ein Pool?' Nouuuu, daar lopen de rillingen van over m'n rug, bahbahbah. Die was hier tien maanden geleden al en gister zag ik 'm weer voorbij komen.. Volgens mij zag ik die laatst ook in het nederlands, dat was bijna nog erger..