Normaal schermen ze zo'm lijk toch echt wel gelijk af met een wit tentje, en nu kan iedereen lekker meegluren.
Was idd wel een spannende aflevering! Volgens mij nog nooit zoveel slachtoffers gevallen in FM dan vrijdag?
Ik vond het ook een erg heftige aflevering. Weet niet of er hier iemand ook naar Moordvrouw kijkt? Maar vorige week was daar een aflevering over babyhandel. Vond dat ook een heel heftige aflevering.
Iemand nog gekeken? Het wordt wel steeds heftiger he.. Ik heb de film Seven niet gezien dus snap het einde niet zo. Wat was Kai van plan met die koerier en Fleur? En arme fleur.. die maakt wat mee zeg!
Ik kijk het zo weleens. Maar ik snap het niet altijd. Hebben Eva en Wolfs nu een relatie met elkaar? Volgens mij was de laatste zonde ijdelheid en zat er in dat pakketje iets van zwavelzuur wat het gezicht van Fleur zou moeten verminken.
Nee die hebben geen relatie. Maar er blijft een spanning tussen die twee. Leuk voor de serie ze hebben 1x het bed met elkaar gedeeld. Misschien komt het nog een keer. Maar voor de serie is de spanning leuker denk ik. Ik dacht dat die koerier het hoofd van Fleur dan zou brengen op de afgesproken plek waar ze op het laatst naar toe zouden rijden. Maar snap dan niet hoe. Sommige dingen blijven vaag. Ik vond de film ook erg tegenvallen. Ik zat er zo op te wachten na dat seizoen. Omdat dat seizoen afgesloten werd met heel veel vragen. Maar geen antwoorden door de film..
Ja dat wel. Ze wonen in een hotel/restaurant. Volgens mij niet meer in gebruuk. Het was van de verloofde van Eva. Die net voor of na het ja woord werd doodgeschoten. Het is wat allemaal
Ik heb het idee dat dit seizoen wel luguberder is dan voorgaande seizoenen... Het zit wel goed in elkaar moet ik zeggen.. Alleen Daan de Vos kan ik wel schieten, wat een rotkop zeg
Kan iemand mij even wat uitleggen? Want ik snap het niet zo goed. Wat heeft Wolfs met die motorclub en Eva met die man en vrouw op de motor? Ik volg dat niet.