Wolfs zat bij een soort van culinaire motorclub, alleen toen gingen zij ineens "gezellige" tochtjes maken met de motorbende de Hawkins (weet niet of dat goed gespeld is), zag hij dat niet zo zitten. Tonja (die vrouw op de motor) is een oude vriendin van Eva die ze "toevallig" tegenkwamen in een van de eerdere afleveringen. Zij deed nogal raar en vertelde later dat haar vriend (de man op de motor) wordt gechanteerd door de Hawkins. Eva probeert nu hem te laten getuigen tegen die bende. En nu blijkt Daan de Vos dus ook bij de Hawkins te rijden (idee hadden wij trouwens de eerste aflevering al) en gaat het dus allemaal samenkomen
Ik vind Thomas Acda zooooo irritant. Als in; het personage dat hij speelt. Hij speelt hem goed, want hij weet zelfs mij het bloed onder de nagels vandaan te halen. Ik zou hem zo graag willen slaan
Gisteren ook weer lekker zitten kijken... Ik vind die spanning tussen die twee ook zo goed gedaan... en idd daan de vos... grrrr.... echt goed gespeeld! jessie, inderdaad in de eerste aflevering zag je een man bij de hawkins met de jas van Daan de Vos, dus toen dacht ik ook al hij zit vast bij die club...
Jeetje, ze maken het wel steeds spannender lijkt wel!Nog maar 3 afleveringen en dan is seizoen 7 alweer voorbij.... Vallen we weer in een gat op vrijdagavond om 20:30
De opmerking an sich vond ik wat vreemd. Maar het geeft niet, ik begrijp dat ik te laat ben ingeschakeld om er überhaupt nog iets van te kunnen volgen, jammer.
Ik snap de opmerking wel. De serie loopt al zo lang dat het nogal een lang verhaal is om over daan de vos uitleg te geven. Check Wikipedia of kijk alle seizoenen terug. (Aanrader) Korte uitleg: daan wil wraak nemen op wolfs.
Niet doen als je niet wilt weten hoe seizoen 7 afloopt! Ik was iets aan het opzoeken over een seizoen en kwam op wikipedia alle afleveringen van seizoen 7 ook tegen, dus ook al de laatste 3 met uitleg.... nu weet ik al wat er gaat gebeuren
had ik ook niet verwacht nee, dus ik heb alles al gelezen... Het zijn natuurlijk maar samenvattingen over de afleveringen, maar er staan wel dingen in die ik absoluut nog niet wilde weten Maar ach, ik weet dat ik bij seizoen 8 niet meer op wikipedia ga kijken ben benieuwd wanneer seizoen 8 op tv gaat komen! (of is daar al meer over bekend?)
Nee ik snap ook niet hoe dat met het dienstwapen zit. Fleur pakte toch het dienstwapen van haar vader in de vorige aflevering? Ik kan eigenlijk niet geloven dat Eva het gedaan heeft. Dus dan misschien Fleur wel??? Spannend hoor.