mijn dochter kiara was baby gaga zo heette dus ook de aflevering, dat joerie en zei in de auto zitten te blowen en baby gaga laten liggen
Ik ook. Wat leuk dat je dochter daarin meespeelde! Wij hadden gister trouwens af en toe het gevoel alsof we naar Bassie en Adriaan aan het kijken waren. In mijn beleving was het vroeger spannender en werd er ook beter geacteerd. Sommige zaken vind ik nu wel heel onrealistisch overkomen. Beetje jammer.
Afgelopen vrijdag was de eerste keer dat ik niet super enthousiast werd van de aflevering... Vind het nog steeds super leuk, maar de helft van de tijd werd er turks (?) gesproken had persoonlijk dan weer niet gehoeven wat mij betreft, wil wel graag in mijn favoriete serie kunnen verstaan waar ze het over hebben
Iemand gekeken vanavond. Die machine waar die man in viel, zag je daar nu allemaal bloed? Of hoorde dat een rode vloeistof te zijn?
Vond het echt weer super spannend!! heb echt genoten van deze aflevering. In die machine was volgens mij idd bloed,....
Jep, was eerst wit.. Was echt een heerlijke aflevering. Lekker spannend, dingen die samen kwamen enzo..
O echt?? Tjong is wel weer heel snel gegaan dan deze keer Die officier is volgens mij trouwens ook niet te vertrouwen
Was inderdaad bloed.... Ik vond hem erg spannend vandaag! Ik...ik hou van hem goh Eva, zou je denken? Ik denk dat officier Bols geen koosjere is, ben zeer benieuwd volgende week.
Heb ook weer gekeken, die machine, te gruwelijk. Vond het weer een super aflevering, ben echt fan van Angela haha.
Lionne.... Was met een glimlach alle reacties aan het lezen, tot jou reactie... de glimlach was wel heel snel van mijn gezicht. Jammer, heb het idee dat het net begonnen is en dan stopt het alweer...
Bah! ja ik dacht ook dat ik eerst witte vloeistof zag. Wat luguber. Maar erg spannend inderdaad en leuk. Jammer dat de laatste dan alweer is volgende week, gaat snel.