Deze aflevering kwam erg binnen. Zelfde verhaal als nieuwsbericht aantal jaar terug. Heb ik destijds ook erg gevolgd.
Ik snap nu wat je bedoelde. Het lijkt op de zaak van Ruben en Julian. Dat was ook het eerste wat ik aan het begin van het seizoen tegen C zei: ‘het zal toch niet hè?’ In 2013 werkten wij allebei bij BJZ en die zaak heeft ons beiden (en alle BJZ’s in Nederland denk ik) heel erg aangegrepen: wat hadden we anders kunnen doen? Je zou zo’n zaak maar op je naam hebben staan. Hadden ‘we’ het moeten zien aankomen? Waarom krijgt BJZ en de Raad vd Kinderbescherming het zo in de schoenen geschoven? Etc. Niet om hier nu een hele discussie over te openen hoor maar meer om aan te geven hoe dit voor iedereen, heel Nederland maar ook de instanties, was.
Niets zeggen niets zeggen niets zeggen niets zeggen niets zeggen niets zeggen Ik ga morgen pas kijken
Zoals ik lees op social media niet. Ik ben nu nog aan het twijfelen of ik ga kijken Of gewoon wacht tot het nieuwe seizoen en dan de laatste aflevering kijk. Heb ik tenminste geen last van deze cliffhanger.
Ik vond het ook een beetje tegenvallen... Nou ja, tegenvallen is misschien niet helemaal het goede woord.... Vond het niet heel spannend ofzo... Maar... Benieuwd wat jij vind!
Einde was wel spannend, maar heb wel eens spannendere cliffhangers gehad bij flikken! Baal zo erg dat we nu weer een jaar moeten wachten..