Vanochtend is het bloeden begonnen, ik heb nu vrijdag een echo ipv vandaag om te kijken of ik schoon ben. Hoe gaat het bij jou? Daalt je hcg genoeg? Ik hoop het zo voor je
Ach Denise, dikke knuffel. Hopelijk vrijdag "goed nieuws".. hCG was bij de bloedafname van gisteren terug wat gestegen. Mijn afspraak voor echo werd verzet naar vandaag helaas door afwezigheid van mijn eigen arts zal het de derde gynaecoloog zijn die we zien.. zucht. Ik heb vooral nood aan wat duidelijkheid op dit moment. Ik leef in continue angst..
Ah nee, kan me voorstellen dat je in angst leeft. Lijkt me echt afschuwelijk Hopelijk krijg je vandaag meer duidelijkheid, hoe laat heb je de echo? Vervelend dat je allemaal verschillende mensen hebt, die weten dan niet je hele verhaal en ik voelde me dan altijd net een kijkdoos
Inderdaad.. Gelukkig benoemde de gynaecoloog vandaag dit ook. "Je hebt bijna iedereen gezien hé meisje" We zijn net terug. Dat het geen goede zwangerschap is weten we maar er is op dit moment niets zorgwekkend te zien. Voor haar is er niet direct alarm voor een buitenbaarmoederlijke maar het kan. Dus ze heeft nog eens goed de alarmsignalen gegeven.. Het is een "ZOL" op dit moment. Letrozole doornemen. Vrijdag opnieuw bloedafname en maandag opnieuw echo.. dus eigenlijk zijn we niet zoveel wijzer geworden..
Hey Poe, Het is alweer een tijdje geleden. Wij zijn ondertussen verhuisd. Ik ben benieuwd hoe het met je gaat, hopelijk heeft je lichaam het zeld opgelost.
Hye Denise, Ik heb uiteindelijk een spontaan miskraam gehad. Sinds een 3tal weken is het hormoon uit mijn bloed en heb ik mijn eerste menstruatie terug gehad. Volgende week controle bij de gynaecoloog. En een doorverwijzing naar fertiliteit ikv herhaalde miskramen. Daar moeten de echter nog wat geduld voor hebben mogen pas in juli langs.. Hoe gaat het met jou? Liefs