das niet helemaal waar want ze kunnen hem ook weer voor veertig euro verkopen !! Maar goed ben het er wel mee eens dat je zoiets niet zonder bon kunt ruilen en al helemaal niet als ie binnen handbereik ligt , al worden je handjes er wel vies van , hihihih
ze hoeven hem nu toch ook niet in te kopen !! ik kan bij de hema iets kopen en kan hem daarna ook bij een andere hema terug brengen , das precies hetzelfde .
dus heb je 0 verdient als dat een tig keer op een dag hebt maak je toch geen winst meer?? dat is een zelfde firma dus 1 pot nat.. een bart smit en free niet
Je verkoopt het ook weer en dat heb je dan , het is gewoon service , maar vindt wel dat het op de normale manier moet geburen , dus met bon ........ ja zo werkt het nu eenmaal , maardat is toch niet jouw probleem ..
neehoor maar daarom snap ik wel dat ze zonder bon niet ruilen om dit soort dingen te voorkomen... dus zo werkt het eenmaal niet dat bewijst free nu wel
Ik ben het met Mrs Nuke eens hoor, ze maken er dan toch geen winst op ?? Je koopt het terug van haar voor 40 euro, je verkoopt het dan weer voor 40 euro dan houd je toch 0 euro over ?? Als ze het inkopen bij de groothandel zullen ze het misschien wel voor 20 inkopen en voor 40 verkopen, dan heb je 20 winst ..
Volgens mij snappen mensen het nog steeds niet Ik koop voor 40 een dvd bij mediamarkt Vervolgens vind ik de dvd niet leuk en ga ik hem ruilen bij de Freerecord shop. Freerecordshop geeft mij 40 terug terwijl ik hem daar NIET voor 40 heb gekocht. Freerecordshop geeft mij dus 40 terwijl ik hem daar niet heb gekocht, en dat betekend dus - (minus) 40 voor hun! Ze zijn dan wel een dvd rijker, maar die is minder waard dan die 40 die ze kwijt zijn ( inkoop is een dvd misschien 15) ze lopen dus sowieso verlies omdat je het product daar niét gekocht hebt Als zo iedereen dat doet kunnen ze wel opdoeken
ja maar goed zeg toch ook dat het niet helemaal waar is , ze maken er idd geen winst op , dat hoor je mij niet zeggen, maar da nu eenmaal de service die er geboden wordt , als ze de bon wel heeft en naar een ander filiaal gaat , maakt het de zaak niet anders ..... maar goed ik zou in die prullenbak gaan graaien en doen zoals het hoort !!
Ja maar dan moet een bedrijf dus iets extra's verkopen zonder er iets op te verdienen Sterker nog, zijn concurrent heeft dan winst gemaakt op iets wat dan terug is gebracht naar een andere winkel, die winkel verkoopt dan in principe iets voor de concurrent zonder er zelf winst op te maken.
dan wel omdat het dan dezelfde firma is en alles in 1 pot komt.. al heb je de bon kan je toch nog niet naar de bartsmit gaan bv om daar te gaan ruilen.. het gaat er nu om dat je het gekochte product bij dezelfde winkel moet ruilen en als je geen bon hebt ze het niet terug kunnen nemen omdat ze dus niet kunnen checken of jhij het daar wel hebt gekocht
ja maar bij een hema of een bart smit , komt het ook niet allemaal in 1 pot hoor , dat zijn bijna allemaal franchisers......
Nee want er is voor 40 euro verkocht en daarover moet oa belasting betaald worden, dus je maakt dan zeker wel verlies.