Flink de balen in!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

Dat laat je je man of zoon doen. man was nalatig om de dvd veilig weg te zetten en zoonlief heeft het bonnetje weggegooid :D

2. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Je bent wel erg van het afschuiven of niet?Je man is nalatig geweest,je zoon is er ergens aangekomen wat niet mag.Tja hoe komt dat?En dan hier mopperen op winkelpersoneel,moet niet gekker worden.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

er is ondertussen misschien ook al spaghettiesaus overheen gegooid :D

4. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ik snap helemaal dat je baalt, zou ik ook doen. Je verhaal herinnerde me echter wel aan een ex-collega van me: haar vader had haar in een dolle bui een Rolex t.w.v. duizenden gegeven. Helaas was die Rolex uiteindelijk hetzelfde lot beschoren als jouw bonnetje (en vuilnis al opgehaald dus nooit meer gevonden)... En dát is balen!!! :)

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Als mijn kinderen ergens niet aan mogen komen moet ik het niet ergens leggen waar ze er bij kunnen. doe ik dat toch en ze scheuren het dan is het mijn schuld. moet toch niet gekker worden zeg dat je dan je man de schuld gaat geven van je eigen stommiteit. en al helemaal niet de winkel die duidelijk vermelden alleen ruilen met bon. ik vind het ronduit belachelijk en lui dat je niet die bon zoekt maar wel de tijd vindt om hier te gaan lopen jammeren over hoe oneerlijk je wel niet behandeld bent.

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Of inderdaad verlies, doelde meer op het feit dat er gewoon geen winst word gemaakt ;)

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

shit zeg. rauw vlees in de vuinisbak, NOU EN??? je freet het toch niet op en er bestaat zoiets als water en zeep? en daarbij draai je geen gehaktballen ofzo als je zwanger bent??? jeeee als je zo met die dvd in je maag zit had ik allang die vuilnisbak omgeploegd hoor. tis maar vuil. geen chemisch afval.

8. kippiekip

Ben nu wel benieuwd TS, hoe is het nu ??

Bonnetje inmiddels gevonden ??

9. tulip

tulip Niet meer actief

ja ik dacht ook meteen hoe doe je dat met gehakballen draaien of kipfilet schoonmaken ofzo? Ik doe dat gewoon als ik zwanger ben hoor.

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

het was misschien gewoon een "ik ben zwanger hormonendagje" kan he,...

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Lol, heb medelijden met de verkoopster die het bonnetje in ontvangst mag krijgen. Een met saus en rauw vlees stinkend vochtig velletje waar nog een spaghetti sliert aan hangt :p overhandigt door een vrouw met handschoentjes aan, haha :D

Geintje natuurlijk ts ;) zie het gewoon voor me.

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Uhm gewoon boterhamzakjes om je handen en spitten maar...

Of laat je je mobieltje er ook in liggen ivm rauwvlees :D

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

of umm dr portemenee:D

14. kippiekip

Met handschoenen natuurlijk of anders met boterhammen zakjes ofzo ? :D

Of ze houd dr zoontje onderste boven aan de voeten vast en laat die het doen :D

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Denk dat ze umm dr portomonnee haar er zelf uit mag vissen:p

16. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Haal gewoon dat bonnetje d'r uit, dan kun je zonder gezeur ruilen. Zij blij, jij blij einde verhaal...
    Heb ik zaterdag ook moeten doen om de te grote slippers van mn dochter om te ruilen... Ja is goor, en bonnetje was nat, maar ach, ff in de zon en het ziet er een beetje vreemd uit. En daar na handen wassen.. Wat erg... ;)

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou kan mn balleke niet 9 maanden missen hoor. mn dochter mag het niet doen..... zit de hele dag in zand= kattekak

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zwervers doen trouwens niet anders heel de dag... zonder zakjes en frete het nog op ook

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Volgens mij las ik ergens dat ze al begon te kokken bij het idee alleen... Vraag me dan toch af hoe je luiers gaat verschonen monkapje en van de gele huishoud handschoenen:D

20. tulip

tulip Niet meer actief

eefke, maar die zijn meestal niet zwanger he;)

kippiekip, oke ik heb een nieuwe uitdaging voor je: jij gaat met boterhamzakkies aan je handen een kipfilet schoonmaken en maak daar dan vooral een filmpje van voor mij:p

Deel Deze Pagina