ja zonder bon kun je nou eenmaal niet ruilen, en dan is dan moet die cassiére zo behandeld worden? Die volgt ws gwoon de procedures. Snap dat je baalt hoor maar kan mij haar ook wel begrijpen, zeker als een klant wat geirriteerd raakt. Heb je die bon er al uitgehaald? scheelt een hoop gezeur he
Maar goed. DVD was een kadootje. Heeft dus geen geld gekost. Jammer dat je hem niet kan ruilen, maar aan de andere kant kun je het ook positief bekijken: Je hebt nog nóóit zo'n goede reden gehad om een Blu-Ray speler te kopen...
ik denk dat ze nog steeds op dr kop met handschoentje in de pastakoffiedrabrauwvleessaus aan het roeren is
Op een gegeven moment is de lol er wel af hoor Ik ben het helemaal met de meesten van jullie eens dat TS overdrijft, en wat meer hand in eigen boezem mag steken. Maar hoe TS vervolgens op een idiote manier belachelijk gemaakt wordt, door heel wat forummers hier op een best wel denigrerende manier... daar kan ik dan weer niet bij. Gebeurt steeds vaker op dit forum, beetje jammer....
ze maakt zichzelf toch ook belachelijk ik bedoel, het is toch te erg om de winkel de schuld te geven en vervolgnes te zeggen dat je te beroerd bent om dat bonnetje uit de bak te halen... tja dan wordt de kans dat je afgezeken wordt wel erg groot
Als het zo belangrijk was, had ik ook in de afval zitten zoeken naar die bon. En dan zo aan die mevrouw toveren, 'tadaaaaa de bon en let niet op de stank. ' Hopelijk is het gelukt vandaag met bellen.
Wat ik me nu al vanaf begin topic afvraag hé....je hebt geen handschoenen....mag ik dan zo brutaal zijn om te vragen hoe je de plee schoonmaakt?
Ik ben weliswaar TS niet, maar is het verplicht om handschoenen te dragen bij het schoonmaken van de WC? Ik ben zelf ook niet zo'n handschoenen type... Wat is er mis met schoonmaken en daarna je handen wassen? Tenzij er drollen op de WC bril liggen natuurlijk, maar wij kunnen redelijk goed binnen de pot poepen...
Ik dacht al wat een druk bezocht topic. Beetje flauw hoor, het begint zo wel een beetje op een latenwelekkertsgaanpesten topic te worden. Ik ben het in grote lijnen wel eens met de opmerkingen en wie weet had TS gewoon haar dag niet. Maar o,o....als hier bepaalde mensen ook maar een minimale reden zien om TS op haar plaats te zetten wordt dat ook met beide handen vastgegegrepen om niet meer los te laten. Waarom? Is dat dan leuk? Zo lullig mogelijk reageren en vooral op elkaar te reageren en van alles erbij te halen? Voel je je dan ook echt beter dan TS? Is je dag weer goed? En boeit het je niet of TS het niet prettig vind? Gewoon even belangstelling
nou ik bedoelde het gewoon als grap, maar er zijn mensen die dit serieus oppakken. en als inderdaad het bonnetje in de bak ligt, lijkt het mij niet echt raar dat ik zeg misschien is ze nog tussen het vuil aan het zoeken... ze reageert niet eens meer...zegt genoeg lijkt me
Gewoon met je vinger onder het randje door en dan aflikken..zonder handschoenen! Scheelt ook in de knippe
Ik vind het personeel bij de FRS vervelend reageren, ik vind TS óók niet helemaal redelijk, maar het meest kan ik me nog ergeren aan al die mutsen hier die het zo vreeeeselijk grappig om 10 pagina's vol te typen over handschoentjes, je zoon boven de prullenbak hangen e.d. In het topic over gepest worden op je werk kunnen we allemaal heel lief reageren en medeleven tonen, maar hier wordt TS belachelijk gemaakt op basisschool-niveau. Mijn god zeg.
Zegt genoeg inderdaad. Ik zou ook niet meer de moeite nemen nog te reageren als ik zo belachelijk werd gemaakt...