Ik ben ook wel stiekem jaloers je hebt een practige buik geniet er van en idd wat een mooie pretecho foto's echt heel lief Ik hoop dat ik me ook snel bij jullie mag melden als zwangere
hoi meiden, @tantan wat een schitterende echofoto's! en wat een mooie buik heb je , je mag echt met recht trots zijn! @ meiden die zwanger willen worden, veel succes en laat je niet teveel aanpraten want je ziet het ook wij ( de dikkerdjes) kunnen gewoon zonder problemen een zwangerschap aan! Ikzelf zie de evt. extra controles eigenlijk positief omdat je zo zeker weet dat alles goed is. ikzelf ben vorige week weer voor ijzer en suiker wezen prikken, heb geen bericht gekregen , geen bericht goed bericht. vorige keer moest ik overnieuw gaan prikken en ze belden me direct dus mag ervan uit gaan dat alles goed was! ga over 2-3 weken ook nog eens voor een pretecho, vorige was mooi maar de kleine moet nog ff wat meer vetweefsel kweken voor nog mooiere beelden! ps stormt het bij jullie ook zo? liefs triez
Hejhej.. Ook ik kan me hier aansluiten , ik ben 1.74 en ik weeg ongeveer 113 (schommelt nogal) , ik was heel onregelmatig ongesteld en ik heb PCOS waardoor het toch moeilijker zou worden om zwanger te raken. We hebben het naast ons neergelegd zodat we even konden nadenken wat we nu precies verder wilden , en de 26e kwamen we erachter dat ik nu na 2 jaar toch zwanger ben! Dus het is indd gewoon mogelijk met overgewicht , al ben ik er nog steeds niet trots op. groetjes
Ik heb ook overgewicht, ik woog 93 kilo en ben afgevallen naar 82. Toen ik stopte met de pil ben ik ook gelijk gestopt met afvallen, enneh, of je nu dik of dun bent maakt volgens mij niet zoveel uit want bij ons was het in één keer raak! Ondertussen alweer 6 kilo aangekomen, maar het kan me echt niet schelen, ook toen ik nog niet zwanger was regelmatig de vraag gekregen: Goh meid ben je..? En nu krijg ik alleen maar te horen: Wat een grote buik heb jij.... en dan denk ik: Nou en, ik ben lekker zwanger en geniet ervan. En anders zeg je het toch gewoon: Ja, je ziet het misschien niet, maar ik ben echt zwanger hoor, ben je ze mooi voor
Hee meiden, Ik heb net alle 14 pagina's met berichten van dit topic verslonden :-D Gewoon heerlijk om te lezen over jullie ervaringen. Hier dus een moeder wannabe. Ik hoop snel met mijn lief voor het echie te kunnen gaan. Ik heb zelf maat 48, geen idee wat mijn gewicht is. Ook ben ik 35 en heb ik bijna 20 jaar de pil geslikt. Als ik dat dan bij elkaar optel, ben ik best nerveus of het allemaal wel zal gaan lukken. Ik lees zoveel ontmoedigende medische verhalen. Gelukkig is mijn gewicht al jaren stabiel, voel ik me geweldig en heb ik geen last van complexen of kwalen. Ik heb nog nooit gelijnd, maar mocht ik door mijn overgewicht vruchtbaarheidsproblemen hebben, zal ik dat overwegen. Aan mijn leeftijd en pilgebruik kan ik weinig doen
Ik ben inmiddels al heel wat weken verder en nog maar 2 kg aangekomen. Best netjes toch? Ik maakte me heel veel zorgen over het aankomen, maar ik lig nog prima op schema gelukkig!
Hier idem dito, ben nu bijna 21 weken, ben nu in totaal 2 kg aangekomen. Was eerst 3 kilo afgevallen en nu dus 2 kilo boven mn startgewicht. Ik ben al flink zwaar, dus ben af en toe wel bang dat ik straks helemaal topzwaar wordt. Maarja, we wachten het maar even af.
Hi, Ik heb ook wat overgewicht, niet zoveel, maar toch. Ik ben 1,68m en woog toen ik zwanger wilde worden 87 kilo (20 kilo te zwaar). Ik wilde wel graag afvallen, maar doordat we in de medische molen zaten (vanwege pcos), lukte het psychisch gewoon niet. Totdat ik een keer een andere gynaecoloog had die me een operatie voorstelde en 10 kilo afvallen. Een paar maanden later heb ik de operatie gehad, 80 kilo wegend (bedankt Sonja Bakker!) en 10 dagen later zwanger! Nu is het natuurlijk een combinatie geweest van de operatie en het afvallen, maar ik heb zelf zoiets van, als ik eerder was afgevallen was ik dan misschien wel eerder zwanger geweest? Op een ander forum waar ik wel eens schrijf is ook iemand met pcos, zij is zo'n 15 kilo afgevallen en had daarna opeens wel een eisprong en is nu zwanger! (bij pcos heb je dus geen eisprong en wordt je vaak ook niet ongesteld). Ik snap dat afvallen moeilijk is en ook niet altijd lukt, maar als je weet dat je het wel zou kunnen, zou ik het zeker doen als je zwanger wil worden. Ik vond het heel moeilijk, pas toen die gynaecoloog het eigenlijk zo bot zei (en ik eventjes heel erg van slag was) drong het tot me door dat mijn gewicht mijn zwanger worden misschien ook wel in de weg stond. Ik had die schop onder mijn kont gewoon even nodig. Ik bedoel het voor jullie ook niet als aanval dat je zou moeten afvallen, maar alleen als tip. Uiteindelijk ben je zelf degene die er profijt van heeft. Ik ben nu trouwens pas 2 kilo aangekomen, terwijl ik nu dus helemaal niet lijn, integendeel. Alleen heb ik moeite met het avondeten, ik eet na 17u erg weinig, dat zal er ook wel mee te maken hebben. Maar voor mijn gevoel eet ik overdag meer dan genoeg voor een heel etmaal. Mijn buik begint trouwens goed te groeien nu, maar ik heb een heel klein beetje een flubberbuikje, mede door het afvallen (niet alleen van de laatste keer, heb al wat ge-jojo'd). Dat begint weer steeds strakker te worden, maar ik heb dus niet zo'n schattig bol buikje, maar gewoon een grote buik nu. Gelukkig zie je met kleding aan heel duidelijk dat ik zwanger ben en lijk ik niet 'gewoon dik'. Over een maandje is mijn buik denk ik wel weer mooi strak (bijkomende voordeel van de zwangerschap!). Succes met zwanger worden en de zwangeren succes met de zwangerschap en het bevallen straks! Liefs, Snoopy
Jeetje, wat een verhaal. Ik moet zeggen dat ik vorig jaar ook ruim 10 kg ben afgevallen, maar dat was niet om zwanger te worden, misschien dat het me (achteraf gezien) wel heeft geholpen bij het zwanger worden....?
Toen ik zwanger wilde worden was ik ongeveer 50 kilo te zwaar. Ik woog 130 kilo bij 1.84m. En toch ben ik in de 3e ronde zwanger geraakt. Maar tijdens de zwangerschap ben ik alleen maar afgevallen en de weegschaal stond afgelopen maandag op 108 kilo, dus 22 kilo eraf (zonder te lijnen overigens, ben 9 maanden lang 's ochtends misselijk geweest!). Ik drink nu ook weer gewoon frisdrank met suiker, thee met suiker enzo. Geen lightproducten voor mij even nu. Ik heb nu dus wel door al dat afvallen flubbers overal, benen, billen, buik (helemaal onderaan, de rest staat strak), onder mijn armen, kin, kont. Ach ja, als dat alles is. Mijn navel begint nu pas (bij 40 weken!) te ploppen, echt grappig! In mijn album staan nieuwe buikfoto's voor de liefhebbers. Liefs, Tanya
Tantan wat een mooie foto's, en wat een geweldige mooie buik, mag je met recht trots op zijn. Mijn navel begon twee weken geleden al een beetje naar voren te komen, maar is nog niet naar buiten "geplopt" hoor, heel gek, maar dat lijkt mij dus echt geweldig! Zolang je je maar goed voelt toch?
Mooie buik Tantan! Wow. Bij mij begint het nu een klein beetje zichtbaar te worden. Ik heb al een aardig spekbuikje van mezelf, dus het valt voor een ander nog niet op, maar ik zie zelf een beetje verschil in vorm. En in omvang ben ik al flink gegroeid haha, maarja, met mijn omvang is dat verschil niet zo zichtbaar hahaha
Bij mij zie je het al best goed, dusdanig dat ik steeds de opmerking krijg: Zijn het er geen twee? Nu weet ik dat ik een giga buik heb, maarja.... het is niet anders,...... enneh, bij mij is het ook een flinke speklaag hoor haha
Nou, als ik zie dat jij rond de 80kg weegt, is dat in mijn ogen gewoon slank hoor haha. Tenzij je heel klein bent natuurlijk Is ook wel grappig, iedereen heeft een andere definitie van dik/stevig. Ik heb al gezien dat ik verreweg de zwaarste/dikste ben in dit topic, dus in mijn ogen zijn velen van jullie helemaal niet dik. Terwijl dat voor de personen zelf natuurlijk heel anders is, iedereen voelt zich nou eenmaal zoals ze zich voelt (wow, wat een zin haha). Ciao Joldeg
Ik weeg nu 96 kilo en ben 1.70 lang... Maar ik pas mijn spijkerbroeken niet meer hoor. Mijn maat valt ook wel mee, 44. Zomerbroeken zitten nog prima. Maar ik denk wel dat je echt gaat zien dat ik zo zwanger ben. Toon niet echt dik. O,ja en ik was in ronde 1 meteen zwanger
Wat een heerlijk topic om te lezen! Word er wel blij van....Ik heb zelf ook nogal wat overgewicht en was hier best bang voor, maar gelukkig lees ik nu ook veel zeer positieve verhalen. Ben pas deze week gestopt met de pil dus zit eigenlijk nog in mijn 'stopweek', en daarna afwachten hoe alles op gang komt. Vorige keer toen ik stopte had ik gelijk een, op de dag nauwkeurige, regelmatige cyclus. Daar hoop ik nu dus ook op. Iedereen die zwanger is, geniet ervan!
Goedeavond meiden! Pfffffff pas mijn broeken niet meer Dus ik op naar missetam. Loopt hun zwangerschaps kleding maar tot maat 48. En nu zit ik op de grens van 48/50. Nou helaas pindakaas ik paste geen ene broek Toen maar een broek maat 52 gekocht waar ik nu in zwem .... dus kan er lekker even in groeien Freesia leuk je hier tegen te kome maak je zelf niet gek hoor door al die medische verhalen. Ik heb zelf maat 48/50 en was na 5 maanden zwanger. Succes met klussen Arkim succes met zwanger worden Tantan, mooie buikfoto hoor Fijne avond allemaal Groetjessss Jetje
Ik persoonlijk vind de ETAM collectie redelijk krap uitvallen, slaag meer in de XL van de hennes. LIEK