Flink / Dik en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweet Mama, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb ook maat 48 en ben al 3 keer zwanger geworden binnen 2 maanden.
    Dus laat je niet gek maken door negatieve berichten.

Leuk dat dit topic weer naar boven is gehaald.

Zal kijken of ik een buikfoto kan plaatsen

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Joldeg, ja, dat is ook wel zo, ik voel me ook helemaal niet "dik" meer met mijn 80 kilo, ik woog eerst 93 kilo, toen ben ik 12 kilo afgevallen (dus 81 ;)) en toen zat ik een stuk beter in mijn velletje. Ik ben trouwens 1.76 en volgens de BMI ben ik nog te zwaar hoor. En ach, ik zeg altijd maar zo: des te meer om van te houden, ik heb een lekkere kont en een nette voorgevel, manlief is er blij mee hoor ;), en zolang je lekker in je vel zit is het toch prima?

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi meiden
    naar deze topic was ik op zoek en misschien in jullie ogen ben ik niet zo dik ... :confused:
    maar in mijn ogen pffff
    ik ben 2 jr geleden 15 kilo afgevallen voor ons trouwen wouw ik was echt weer slank ! maatje 40 zat toppie maar goed na trouwen weer wat aangekomen en 5 mnd geleden gestopt met roken ben nu 8 kilo aangekomen en was voorzichtig aan het lijnen lukt niet zo goed zat niet zo lekker in mijn vel ... en nu zwanger !
    echt super hoor echt toppie ! :)
    maarja nu weeg ik al weer op mijn oude gewicht 82 kilo en ik ben 1.68 !
    ik ben zelfs bang om naar vk te gaan en dat ze gemeen gaat doen of dat ik binnen korte tijd nog zwaarder ben dan mijn man pff ja klinkt misschien stom maar ik pas nu al niet meer in mijn broeken echt niet de knoop gaat niet meer dicht ! :cry:
    heb zelf al een meegroeibh want ze hangen over mijn cups heen ! mijn man schrok er zelfs beetje van en ik helemaal .. ik ben er zelfs droevig van
    misschien als ik een echo heb gehad dat de vreugde gaat overheersen maar dat lukt me nu nog ff niet .. zo stom eigenlijk ! :cry:

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Emma, herkenbaar, dat had ik nl. ook verwacht bij de vk, dat ze eerst zou gaan "zeuren" dat ik te zwaar zou zijn en dat ik niet teveel mocht aankomen, maar integendeel, ik kom aan volgens "gemiddeld", normaal zou ik dat wel okay vinden, maar nu ben ik er wel blij mee.... en als het me toen is gelukt om af te vallen gaat het me na de bevalling weer lukken! (Hoop ik ;))

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Ja ik heb ook het gevoel dat het me na de zwangerschap heus echt wel gaat lukken om weer af te vallen ! ik heb het eerder ook al gedaan !
    ach ik baal denk ik gewoon ff van mezelf en omdat nog niemand het weet en iedereen alleen maar zegt dat ik ben aangekomen en wanneer ik nou eens zwanger wordt !
    wordt je altijd gewogen bij de vk ik heb gelezen van niet ? hoe gaat dat bij jullie ?
    groetjes van Emma

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik moet iedere keer trouw op de weegschaal gaan staan, vreselijk vind ik dat, heb liever dat ze mijn buik nakijkt, maargoed, het is voor een goed doel. Dus om een lang verhaal kort te maken: Ja, ik wel.....

7. Niet meer actief

Euh, ik zou in principe wel elke keer op de weegschaal moeten maar euh...die gaat niet ver genoeg hihi. Tja, misschien genant, maar daar heb ik me al een tijd geleden over heen gestapt, bij de sportschool kan t namelijk ook niet. Dus ik weeg me gewoon thuis en vertel haar dan hoeveel t is.

Ik heb geen enkele opmerking gekregen over mn gewicht en over aankomen etc. Ik ben dik ja, maar dat weet ik zelf ook, dat hoeft zij me niet te vertellen haha. Ik schaam me er niet voor, heb er ook weinig moeite meer mee. Oke, tuurlijk, ik zou veel liever slanker zijn, ik ben niet gewoon beetje stevig, ik ben zo'n 60 (!) kilo te zwaar. Maar oke, het zij zo, ik weet hoe t komt en moet dat maar accepteren. Moeilijk, maar ach, ben er al jaren mee bezig.

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee Askim, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje!
    Ik ben ook net gestopt met de pil. Vier jaar terug was ik ook een half jaar gestopt en had ik meteen mijn cyclus weer terug gelukkig. Hopelijk gaat mijn lief gauw overstag, want ik popel om dit avontuur aan te gaan! :)

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hee hoi :)
    Ja super die verhalen hier!
    Klussen komt wel goed, als mijn lief nou de condooms vergeet helemaal hahaha!

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ongelofelijk trouwens, al die meiden die afvallen in hun zwangerschap ipv aankomen! Dan ga ik straks voor een kilo of 10 ;)

Ik heb wat foto's in mijn album gezet, met een beebje van een vriendin oa, zo lief!

11. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Ach meiden het kan alle kanten op gaan, ik rekende echt op een langere tijd wachten maar was in ronde 1 al zwanger! En ik ben niet volslank of iets te dik maar heel veel te dik.
    In deze eerste maanden wel al 4 kilo kwijt van de misselijkheid etc... Dat komt er straks vast weer dubbel en dwars aan!
    Hoewel die verhalen over afvallen tijdens de zwangerschap me ook wel leuk in de oren klinken haha.
    Laat je niet gek maken!

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik was ook hoopvol gestemd omdat ik verhalen las van meiden die afvielen, nou, bij mij is niks minder waar, ik denk dat ik wel ver over de 12 kilo heenga hoor (het gemiddelde om aan te komen) als ik nu al op 5,5 à 6 kilo zit... ghehehehehe, maar dat maakt me niet uit.

13. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Ik ben de eerste 3 maanden, 3 kilo afgevallen.
    Maarja was ook de hele dag door misselijk en regelmatig overgeven.
    Ben nu nog steeds misselijk, het is wel minder en het overgeven ook.
    Maar het is er nog steeds.
    Ik zie wel hoeveel ik aankom.
    Zolang ik maar niet overdreven veel ga snoepen of ga eten dan kan het geen kwaad zegt de vk en de h.a.

Vraagje meiden waar kopen jullie, jullie zwangerschaps kleding?

Freesia, mmmmmmm condooms altijd lastig.
    Misschien ze even op een andere plek bewaren en dan heel neutraal zeggen ik weet niet waar ze zijn hoor....hihihihhii...... ;)

Fijne dag allemaal :D

14. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Deze zwangerschap val ik ook niet af .... vorige keer wel in het begin en uiteindelijk 10 kilo aangekomen (is dus onder gemiddeld), maar nu al 5 kilo aangekomen, ik ga dus vast ook over die 12 kilo heen... :(

Ik krijg ook steeds de vraag of ik zeker weet of het er geen 2 zijn. Vorige zwangerschap verborg ik mijn buik maar nu loop ik er trots mee te koop hoor.. (je zier het ook beter omdat ik nu ander soort zwangerschapskleding heb gekocht).

Bij de C&A hebben ze positiekleding tot maat 56 zag ik.. ik pas met mijn 48/50 die van Miss Etam nog, maar ik vind die van H&M juist heel klein vallen. Bij Promiss hebben ze ook grote maten (leuk rokje gekocht).

15. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Hi Freesia, spannend! Zo kunnen we elkaar een beetje volgen...
    Succes!

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Nou meiden volgens mij ben ik echt de zwaarste in dit topic ik heb 2 weken geleden een maagband laten plaatsen ik ben al 9 kilo afgevallen en het te gekke is ik was erg veel aangekomen door de pil en toen ik stopte met de pil metrueerde ik haast niet meer alleen 2 kleine bruine vlekjes en dat was het dan maar het leuke komt nu ik heb deze week gewoon NORMAAL gemenstrueert ik hoop dat alles weer goed op zijn plek komt en dat ik niet langer hoef te wachten voor een beebje :( :cry:

17. Niet meer actief

Neckermann, Miss Etam, Promiss. En buikbanden doen ook heel veel ;) !

Liefs, Tanya

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik doe ook veel met buikbanden, maar ik heb nog een redelijk gangbare maat (42/44) dus ik kan nog wel in veel zaken slagen, van de week gewoon een tshirt aangehad met een buikband en het stond zo leuk!

Xje, wij zijn (zo goed als) net zover :)

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Morgenochtend proberen hahaha! Ultieme klusochtend, de zondag :-D

20. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Ik ben blij dat ik bij mijn vk niet op de weegschaal hoef... ;)

@Fem, leuk we zijn even ver... ben je zwanger van de 1e? En waar woon jij in ZH? Ik in Den Haag

@tirtilisko, Freesia, Askim: veel succes, ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn.. (duim duim)

@Tantan: hoe gaat het nou? Al enige actie te bespeuren? Bij mijn dochter was ik 10 dagen overtijd... ik vond vooral de laatste dagen erg lang duren. Sterkte! En hoe bedoel je inleiden mislukt... bedoel je strippen of echt inleiden aan het infuus in ziekenhuis? Ik wist niet dat dat ook niet kon lukken...

Deel Deze Pagina