Flink / Dik en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweet Mama, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Nou meiden ik ben echt wel de zwaarste onder jullie :( Ik wil eigenlijk heeeel graag een beebje maar toch zit ik ook stiekempjes te denken dat het eigenlijk veel beter is als ik afval.

Pffff ik had vandaag weer zo een :( Volgens mij gaat het nog heeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren voordat ik me bij jullie kan melden :(

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83

Ben wel benieuwd naar je foto`s dan.... :D :D :D :D :D :D

3. Niet meer actief

Hey meissie, ni verdrietig zijn hoor. Vergeleken met de meesten hier ben ik ook ultra-zwaar hoor :oops: Maar toch écht zwanger! Je mag me wel pb'en als je wilt hoor, misschien kan ik je nog oppeppen :)

4. Niet meer actief

Hé meiden,

Zie dit topic nu pas voor het eerst.
    Weet niet of jullie nog steeds 'on topic' zijn haha, maar ook hier een wat te stevige mama to be... Ben 1.70 mtr met een gewicht van 84 kilo. Inmiddels 1,5 kilo aangekomen, dus nu 85,5. Hoop in mn zwangerschap niet teveel aan te komen!

Zag hier ook een aantal meiden waar ik destijds ook in het topic 'wie doet er mee met lijnen' gezellig heb gekletst. Was net voor het zwanger worden begonnen met Sonja Bakkeren, maar toen werd ik zwanger dus ben daar maar weer mee gestopt!

ff off-topic: Fem, heb je trouwfoto gezien. Mooi hoor! Heb je een leuke dag gehad?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier ook nog een hoor...

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou meiden, bedankt voor de complimenten. Ik ben ca. 1.74 en ik WOOG 93 kilo. Ben afgevallen naar 81 en toen ik voor het eerst naar de vk ging woog ik 84, ondertussen alweer aangekomen tot 90, dus voor mijn lengte ben ik echt nog te zwaar hoor, ik ben niet vreselijk dik ofzo, maar wel heel flink ;), maar nogmaals; bedankt voor jullie lieve complimenten hoor :)

@Linda; Ja, ik heb ook in het afvallen topic gezeten, samen met Saskia ook dacht ik ;) grappig he? Dus iets dikker zijn (of veel dikker, whatever) maakt blijkbaar niet uit hoor met zwanger zijn en worden, houdt moed hoor Tirtilisko! *hug*

7. Niet meer actief

Ja en in het NOD forum hebben we ook nog wel ff wat gekletst. Wel/niet zwanger, ging het zo niet bij jou in het begin van je zwangerschap ;)
    Leuk om te zien dat het allemaal goed met je gaat!

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Lief van jou Linda *knuffel*, bij mij ging het idd heel vreemd ja :( , werd ik maar niet ongi en al die negatieve testen, zo gek ;)

Enneh, als ik straks bevallen ben ga ik gewoon weer opnieuw diëten hoor, ik hou mezelf gewoon lekker bezig ;) hahaha.

Met jou verder alles goed ook?

9. Niet meer actief

Ja met mij gaat ook alles goed!

Enne ook ik ga na de bevalling gewoon weer Sonja Bakkeren hoor. Heb het maar 2 weken gedaan haha, maar dat beviel me goed!

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb Sonja welgeteld 1 week volgehouden, hihi, ieder zo zijn ding ja toch? Ik ga weer volop aan de Southbeach. Hoeveel ben jij al aangekomen van je zwangerschap?

11. Niet meer actief

Nog maar 1,5 kilo gelukkig!
    Snap er echt helemaal niets van. Was normaal zo gevoelig als ik gewoon at waar ik zin in had, maar nu... Let eigenlijk nergens meer op, eet wel gezond, maar als ik zin heb in friet of chips eet ik dat gewoon. En kwam helemaal niets aan, ben nu sinds twee weken of zo 1,5 kilo aangekomen...

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, wat netjes van jou zeg! De laatste keer was ik 6 kilo aangekomen, maar dat is alweer 3 weken geleden, woensdag zullen we het weer zien ;) hahaha! Ik eet supergezond, heb nl. amper trek in minder gezonde dingen, niet dat ik helemaal niet snoep want dat doe ik zeker wel, maar over het algemeen genomen denk ik toch wel dat ik gezond eet, ach, ik denk maar zo: het hoort erbij, jammer danmaar hoor ;)

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    En nu ga ik mijn bedje in! Trusten!

14. Niet meer actief

Me too, trusten!

15. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Ik kan me ook bij jullie aansluiten hoor! Ik ben 1.77 en weeg 140 kilo. Dus waarschijnlijk de zwaarste :(! Maar zwanger....dus wat niet is kan echt nog wel komen!

16. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Misschien kunnen we nog een ander topic openen van honderdplussers die zwanger willen worden of al zijn :D :D :D :D :D

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@liek: op de weblog staat een foto
    zie de button onder mn berichtje *grin*

denk dat het ook scheelt dat de jurk KNALrood was..
    dat leid ook af

enneh... dat ik 20 kg kan afvallen en nog steeds te zwaar ben.. zegt ook wel iets over mn gewicht vrees ik :)
    durfde dit jaar voor het eerst weer een jurkje aan.. en tja dat kan nu dus ook niet meer :)

@fem: inderdaad.. ik zat ook in dat topic
    beviel prima. maar somehow viel ik op een gegeven moment ietsje buiten de boot *grin*
    dus toen heb ik het maar wat gelaten
    vrees dat ik einde van het jaar weer terug mag komen tho :)

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    Niets te zien saskia....

Zwangerschapspagina.nl Weblogs

Er staan geen berichten op deze pagina. Dit was de laatste pagina of de gebruiker heeft nog geen berichten geplaatst.
    Klik hier om terug te gaan naar de vorige pagina.

19. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    Ik heb ook een aantal buikfoto s geplaatst.
    ben ook beetje aan de zware kant meiden...
    Maar ga toch al aardig trots worden op buikkie hoor..
    tis geen harde bal haha maar gaat mooi rond worden.
    zwemband zit verstopt onder mijn onderbroek... :oops:
    LIEK....

20. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Ik was ook driftig bezig met dieeeten maar daar ben ik natuurlijk mee gestopt ..Maar als ik bevallen ben gaan we gewoon weer beginnen ..Ik ga 7 september trouwen ..dus ik ben benieuwd hoe dat met mijn jurk zal gaan ..ik heb hem gister weer aan gehad en opzich zat hij nog steeds goed ...zal toch niet zo zijn dat ik ineens in 5 weken tijd giga ga groeien toch

Deel Deze Pagina