Van welk merk zijn die broeken dan die jullie kopen? Klinkt in ieder geval erg goed die zaak maar Enschede is een beetje ver.
Ja ik had 1 grijze broek gekocht maatje 52 en die was zelfs op het einde van de zwangerschap (geloof me je kon toen letterlijk niet meer om mij heen ) nog te groot. Ik weet het merk van de broeken zo niet meer, dan moet ik ze helemaal achter uit de kast opdiepen, heb ik even geen zin in. Maar misschien kun je daar achter komen op hun site www.madres.nl Groetjes Anita
Hee Marij! Heerlijk wat je allemaal schrijft, zo ongelofelijk herkenbaar! Ik vind mezelf ook eigenlijk niet dik Hihi, todat ik bijvoorbeeld suffe foto's ofzo van mezelf terugzie. Maar eerlijk gezegd vind ik mezelf een erg lekker wijf, met mooie rondingen en een goeie kop Ben zelfs blij met mijn kont, ik vind het mooi! Okee, die klutsknieën en rare dikke enkels hoeven niet van mij, maar verder mopper ik echt niet. In mijn hoofd zie ik er geweldig uit Jammer trouwens dat Enschede zo ver weg is voor mij... Maar goed, eerst nog zwanger zien te worden
Ongelofelijk zeg! Ik zou me rot schrikken als het gelijk raak zou zijn Ik reken daar dus absoluut niet op, soms denk ik dat ik wel onvruchtbaar zal zijn ofzo. Zo'n raar idee, na 20 jaar de pil...
Ik ben gisteren ook eindelijk geslaagd voor positiemode, en dat met m'n maat 54/56. Heb 2 broeken van Noppies gekocht, een 52 en een 50. Dus ja, ik geloof wel degelijk dat die broeken groter uitvallen Ook 2 shirts nog gekocht en een vest. Dus helemaal blij. Als t goed is krijgen ze binnenkort ook nog een jeans binnen die ruim zou moeten vallen, dus dan ga ik ook gelijk weer op pad. En weet je wat nou t maffe is? Toen ik niet zwanger was, heb ik nog nooit in 1 keer 2 broeken én 2 shirts én een vest kunnen kopen. En nu wel! De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Hallo Allemaal, Ben blij met deze topic Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Patricia en ben 27 en in blijde verwachting. Helaas heb ik last van agorafobie(straatangst en paniekaanvallen)waardoor ik dus amper de straat op kom. Voor mij is het helaas nog onmogelijk om lekker te gaan shoppen. Ook ik en te zwaar voor mijn lengte (170lang122kg)ben erg benieuwd of je het ooit aan me kan zien dat ik zwanger ben Ja als ik mijn buik omhoog duw zie je wel ronding van de zwangerschap maar zou het ook gewoon graag willen zien. Zijn er meiden onder ons waarbij je de zwangerschap kan zien met ong hetzelfde gewicht? Ondanks mijn angsten lijkt het me zo leuk om te pronken met je buik Weet er iemand misschien ook een online postitie winkel voor grote maten? Hopelijk krijg ik een antwoord ik wacht het af. Groetjes, Patricia
Hoi Patricia Welkom en gefeliciteerd! Wat voor jou misschien een oplossing zou kunnen zijn is www.ingro.nl Die maken alles op maat, dus precies op jouw lengte en wijdte. Duurt ongeveer 3 weken (nu iets langer ivm vakantie) maar dat is het wel waard hoor. Ik heb meerdere shirts en broeken van hun en zit heerlijk. Je kiest zelf een model en een stof en dan meet je jezelf en dan kun je t bestellen. Dus misschien een tip voor jou en de anderen? Balen dat je door je straatangst weinig op straat komt, heb je dat al lang? Zit er geen verbetering in? Ik heb er in t verleden ook last van gehad maar ben er volledig overheen gekomen, gelukkig.
Hallo Joldeg, Bedankt voor je antwoord en je felicitatie ik ga zeker even kijken. En jij ook gefeliciteerd Ja ik heb er al 11jaar last van heb hier ook een topic over geopent. Heb sinds kort weer therapie en hopelijk slaat die aan. Aanstaande woensdag moet ik voor het eerst naar de gynaecoloog waar ik dus tegenop zie omdat ik dan in zo'n groot gebouw moet zijn. Wat wel leuk is dat we een echo krijgen en meteen een foto om mee te nemen naar huis Maar omdat ik daarheen moet ben ik best somber naja verschilt per dag maar vandaag weer even moeilijk hopelijk als ik eenmaal geweest ben dat de druk ervanaf is en weer lekker kan relaxen thuis. Ik blijf moed houden. Wel goed dat jij er al vanaf bent zeg ik weet hoe moeilijk het is Groetjes, Patricia
patricia meid die zwangere buik die komt er echt wel hoor en als je straks positiekleding aan hebt dan zul je verbaast staan hoeveel mensen niet eens in de gaten hebben dat ze je liefdevol over je vetrol gaan aaien omdat ze denken dat het je kindje is. Ondanks alle angsten (ik ben alleen bang voor spinnen en die angst staat niet in vergelijk met jouw straatangst) hoop ik toch dat je van je zwangerschap zult genieten. En wie weet misschien is het straks een heel klein beetje minder moeilijk om angstige situaties aan te gaan wanneer je achter een kinderwagen loopt (maar dat zegt een leek hoor ) Groetjes Anita
Hahaha ik moest hier echt om lachen. Je hebt wel gelijk hihi. Bedankt voor je lieve woorden ik hoop idd dat je gelijk hebt. Ik moet er gewoon tegen aan tis moeilijk maar wel de enige manier om er vanaf te komen. Groetjes, Patricia
Hier zeeland hoef je ook niet te gaan zoeken naar positiekleding in grote maten .Dat kan je wel vergeten .Ik zelf zit in maat 50/52 .....en heb al rond geneusd of er wat was te krijgen maar denk toch dat ik echt uit moet gaan wijken naar ergens in de randstad om positiekleding in een grotere maat te komen .Kan wel een grotere maat dan mijn eigen kleding maat gaan kopen maar dan zie je er gelijk helemaal zo plomp uit zeg maar is ook niet helemaal de bedoeling ...is gewoon best jammer dat je in zeeland daar heel weinig voor heb in grotere maten .Wat dat betreft is het hier echt achter gebleven gebied hoor pfoewie ...
Wij waren ook op zijn minst zwaar verbaasd! Ik was toch ook al 10 jaar aan de pil met een onderbreking van een jaar zeg maar... toen had ik nooit een regelmatige cyclus, maar nu... hupsa daar was t al! Maar ja meid je weet nooit hoe het loopt ik had me heel hard ingesteld op geduld en lang wachten, dat is toch het beste denk ik, kun je alleen maar verrast worden! Over de positiekleding... ik ben gisteren voor het eerst op pad geweest, helaas is Eschede een beetje uit de buurt want dat klinkt erg goed! Meer mensen goede ervaringen maar dan in zuidholland? Ik ben niet geslaagd... hier ook een kleine winkel met positie kleding en de grotematen afdeling bestond dus inderdaad uit ongeveer 3 verschillende broeken, 3 bloesjes en een buikband... Als ik me erg gek ga maken rij ik een keer naar Enschede! maar dan wel erg gek haha
Enschede is voor mij ook best wel een eind uit de richting zeg maar .Gelukkig is mijn moeder ook erg handig op de naaimachine dus die zei net als je nou echt niks kan vinden dan naai ik zelf wel wat voor je in mekaar .
Hee, nog eentje uit het achtergebleven gebied hier Ik ben een reserve-Belg, en jij? :-D Weinig leuke grote maten kleding hier idd, of je nou zwanger bent of niet...
ik zet de koffie hier wel klaar hoor! 8) maken jullie er een gezellig dagje enschede van en komen jullie daarna bij mij koffieleuten! het is eigenlijk te gek voor woorden, dat er zo weinig mooi kleding te krijgen is als je een grotere maat hebt en zwanger bent. belachelijk! zowiezo vind ik het al lastig om mooie kleding te vinden als je een grote maat hebt (groter dan 48). Ik heb een paar jaar geleden mijn favoriete winkel ontdekt in Amsterdam, genaamd Mateloos (iemand bekend?). hij is duuuuuur, maar jeetje, wat hebben ze daar een gave kleding! en eerlijk is eerlijk, de broeken die ik daar 5 jaar geleden kocht zijn nog steeds prachtig en zitten nog steeds heerlijk, dus je koopt echt kwaliteit. en lekker hip, allemaal van die gave jurkjes over broeken enzo. gewoon de hippe kleding die je in gewone maten ziet, maar dan in grote maten! en ook die je mooie rondigen benadrukken, dus helemaal mijn smaak! ik ben je naam ff kwijt, maar ik heb in je album je koppie gezien, en je hébt inderdaad een hartstikke leuk koppie! en je ziet er super uit! Leuk om te lezsen dat er meer gewichtige meiden zijn die zichzelf evengoed mooi vinden! oh, en die vraag van iemand over die zwangerschapsbuik bij ene gewicht van 122 kilo. die komt echt hoor. bij mij was ie er al snel (ondanks gekantelde baarmoeder) en nu kan je er echt niet meer omheen... ikke ben zwanger! Ik weeg nu ongeveer 120 kilo. dus meid, het kán echt hoor! sorry dat ik namen nog zo slecht onthoud. ik zal hier wat vaker komen lezen en schrijven, dan blijft het vast sneller hangen! Mijn grote maten broeken (52 heb ik) zijn allemaal van noppies. en dat verkopen ze dus bij madres (superwinkel!). 3 jaar geleden was ik zwanger van mijn dochter en ook zo onwijs gefrustreerd dat ik geen zwangerschapsmode kon vinden in mijn maat. toen kwam ik bij madres, en begonnen zij net met die grotere maten te ontwikkelen. ze begonnen direct aan een spijkerbroek voor mij met d e hand te maken! lief he! jammer genoeg werd ik toen opgenomen in het zkh, dus heb die broek nooit meer nodig gehad en hoeven laten afmaken, maar ik vond het super van ze!
@ Freesia :ik zit aan de ander kant van het water hihihihi In oost-Souburg .Om het makkelijk te houden zeg ik vaak maar Vlissingen dat weten de meeste mensen wel .En het enigste waar je dan wel voor grote maten terecht is Ulapopken in Goes maar ja daar moet dan ook maar net iets tussen zitten wat je smaak is zeg maar ..en voor de rest inderdaad geen klap .
nog ff een ps (bedenk ik vanacht .... grijns). i kben wel onwijs blij met jullie antwoorden dat jullie ook het hartje wat later hoorden. Ik maakte me toch al wel ee nbeetje druk. ik ga nog een week wachten en het vanaf dan langzaamaan opnieuw proberen. nog even geduld dus.....