Owhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ........wat leutig al die beebjeskleertjes ....zucht ...kan me bijna niet beheersen ..... van grooooooooooooooooooooooooooottttttttteeeeeeee maten positiekleding naar kleine maten babykleding leuk leuk ..hihihi
poe.. gister bij prenatal alweer(!) zo'n ubercute jasje gezien volgens mij komt het gewoon door het formaat dat ik het allemaal zo schattig vind hoor! en dan van dat leuke knuffelbeerpluche dus heerlijk zacht damned.. ik ben een sucker voor lief zacht en pluizig!
Meiden ik zet hem weer even boven aan! Met mij alles goed! Nog een week of 8 (het wordt een keizersnee) en dan kunnen we de nieuwe wereld burger verwelkomen. Wat gaat het snel zeg!
Anita toen ik de keizersnee had gehad heb ik (thuis) navelbandjes gebruikt om op de snee te leggen zodat het droog bleef (hij viel precies onder een zwemband ). Dit beviel erg goed (de kraamverzorgster vond het een geweldige oplossing). Als er dan toch wondvocht uit was gekomen dan ging ik onder de douche om het los te weken (is 2 keer voorgekomen) zodat je het niet weer kapot trekt. Groetjes Anita
Ja, ik weet het. Ik heb ze de vorige keer ook gebruikt! Ideaal! En zoals je zegt, die passen er precies onder. Bedankt voor het lieve meedenken!
lijkt me raar hoor.. precies weten wanneer de nieuwe wereldburger er gaat zijn ben blij dat ik op zich geen keizersnede hoef toch (wat weet ik nu sinds anderhalve week.. daarvoor was het twijfelachtig) maar dat ligt meer aan een hekel aan doktoren, messen en ziekenhuizen in het algemeen vind het al erg genoeg dat ik er moet gaan bevallen maar in vergelijking met het idee "keizersnede" is dat gevoel gelukkig een stuk minder inmiddels uitkijken naar de bevalling doe ik zeker nog niet... maar ik blijf er een opgelucht gevoel bij houden
Waarschijnlijk word het bij mij ook weer een keizersnee . Maar goed als ik mijn eigen er op instel dan kan het alleen het maar meevallen . Maar heel veel succes .
Die kabouter heet Smal. En de reden waarom ze zingen dat ze mooi is, is omdat ze zelf altijd zegt: ik ga me even mooi maken. Dit heeft niets met de omvang te maken.
Hejhej , Heb een vraagje.. wij zijn net bij de VK geweest en we hebben geprobeerd het hartje te beluisteren. Omdat ik vrij fors ben is dit nog niet gelukt. Ben eigenlijk benieuwd met hoeveel weken jullie het hartje voor t eerst gehoord hebben? Op echo's hebben we t hartje wel zien kloppen dus we zijn niet ongerust , meer ongeduldig
ik heb afgelopen zaterdag het hartje pas voor het eerste gehoord (met een gehuurde dopler). bij mijn eerste kindje ook pas rond deze termijn, dus dont worry! het komt echt!
@beertje: tja ik eh.. ben sowieso pas voor het eerst geweest met 12 weken.. en dat was voor een echo dus ik denk pas 4 weken erna voor het eerst daadwerkelijk gehoord.
Bij ons ook hoor de eerste 2 keer (echo met 7 en met 12 weken) het hartje gezien en met 12 weken heel even gehoord via de echo en pas met 16 weken met de dopler kunnen horen. Groetjes Anita
Hejhej Bedankt voor de reacties. We hebben op echo's het hartje wel al zien kloppen maar wil t zo graag eens horen. Nog wat weekjes geduld dus thnx!
hier nu 2,5 kg aangekomen in totaal 26 weken. fors zijn heft dus ook voordelen. Mijn buik is mooi geworden geen 2 buiken, maar hij is ook niet echt groot. Ben wel bang om straks veel aan te komen, maar we moeten het maar afwachten
Ik was in eerste instantie 2 kg aangekomen en ben de laatste 7 weken 5 kg afgevallen ( door een dieet inverband met zwangerschapssuiker). Gelukkig ken het geen enkele kwaad en groeit de baby lekker door. Met een beetje mazzel zit na de bevalling 10 kilo onder mijn startgewicht (is ook wel mooi meegenomen). Nu nog een week of 5 en mogen we onze kleine vasthouden en zulklen we eindelijk weten wat het is (zowel gyn als vk konden het niet goed zien en gokken allebei een ander geslacht). Groetjes Simke
Ik ben nu 8 kilo afgevallen. Jammer genoeg nog steeds twee buiken en ik denk dat die ook blijven. Maar...met de baby gaat het prima en dat is het belangrijkste!
@antonia: hmm daar zullen een hoop mensen jaloers op zijn *grin* @simke: word langzaam aan steeds spannender he hier nog 6 weekjes ook. kom net van de vk vandaan.. en afgelopen 2 weken exact gelijk gebleven qua gewicht. valt me weer reuzemee... ik heb het gevoel dat ik me suf eet namelijk toch kennelijk ergens goed voor