@saskia: ja nog even. Moet volgende week nog 2 dagen en werken en dan vanaf woensdag verlof. Aan de ene kant wel zin in, maar aan de andere kant, dan is het wachten begonnen en ik kan over het algemeen niet zo goed wachten. Van mij mag het met 37 weken wel komen. Groetjes Simke
nou ik heb nog geen seconde het idee gehad dat ik "wachtte" hoor druk met vanalles en nog wat huis is eindelijk netjes opgeruimd kapper geweest.. moet nog wat babyspullen kopen er moest nog vanalles in huis gedaan wroden omdat we net verhuisd zijn ik heb het idee dat ik ngo net zo druk ben als wanneer ik wel werk *grin* enkel minder dood savonds en dat is gewoon best HEEL erg lekker
Mja, misschien valt het wachten inderdaad mee, maar ik hoef op zich niet zo heel veel meer te doen, ik heb net 6 weken vakantie gehad en dus al vrij veel gedaan. Nu alleen echt de laatste kleine dingetjes nog. Ik heb vannacht voor 't eerst op dat zeil geslapen, man dat kraakt echt, ben benieuwd hoe lang 't goed blijft liggen. Groetjes Simke
hoi dames, hier weer eens een berichtje van deze kant. Ondertussen bevallen van zoon Sam. Flinke jongen, 8 pond en 55 cm en groeit aardig door, zit nu op 9 pond na 2 weken.... en ik..... ik mag lekker gaan shoppen want mijn broeken zijn te groot... joehoeeee... best grappig eigenlijk. Dames heel veel succes nog, voor je het weet, ligt er een klein mensje op je buik! oh ja...zeggen ze ook wel eens; ontsluiting zou langer duren bij dikkere vrouwen. Onze Sam was er in 5,5 uur doei doei
@marloes: gefeliciteerd! @simke: ik hoorde dat een badhanddoek over het zeiltje helpt tegen het kraken
@marloes gefeliciteerd meid Volgens mij gaat het mij NOOIT lukken vandaag bij het afvegen een veeg rood bloed al 14 maanden proberen is niet niks helaas ALle andere dames heel veel succes
@ marloes; Van Harte Meid! Wat een geweldig nieuws, geniet er maar lekker van! @ tirtilisko; Moed houden meis! Ik ga in ieder geval hard voor je duimen!
@ AnthoniaH bedankt meid ik hoop dat ik ook heel snel het liefst in deze ronde kan beginnen met het genieten van mijn zwangerschap
Even t topic weer een beetje omhoog helpen hoor, dr is hier al zolang niet geschreven. Ik ben intussen ruim 29 weken en nee, nog steeds geen buik te zien, alleen een maag, die wordt met de dag dikker en wordt verder naar voren gedrukt. Erg irritant, toon dus nog steeds niet zwanger, alleen maar dik. Hoe is het met de rest van dames?
Hier helemaaal geen moeite met het vinden van positiekleding, C&A heeft het, Miss Etam, we hebben een winkeltje dat It's Time heet, maar dat is heel duur, verder heb je nog Prenatal, heeft ook positiekleding, en allemaal gaan ze t/m met 48 geloof ik... heb zelf 44/46.
Tja, met mt 44/46 kan ik me voorstellen dat je geen moeite hebt, dat is tenslotte nog steeds een 'normale' confectiemaat. Ik draag zelf mt 54 en dan wordt t toch een ander verhaal
O, op die manier... nou ik weet wel dat dat winkeltje "It's Time" tot heel grote maten gaat, een heel rek met spijkerrokjes, jeans, gewone zwarte broeken en shirts...ging als ik het wel heb tot ergens rond de 54... Trouwens, mijn nichtje had maat 52 en het voordeel daarvan was dat je de hele zwangerschap nix zag aan haar buik...dus ze kon gewoon in haar eigen kleding blijven lopen Maar kan me voorstellen dat ook dat bij iedereen weer anders is.
Hoe kan dat dan dat ze het niet zagen? Daar hebben zij toch voor gestudeerd enzo? Met 18 weken kon de gyn. bij mij ook nog niet zien wat het geslacht was. Helaas vond ze het nodig een opmerking te maken: "Ja, maar je hebt ook aardig wat vetspek". Woest was ik! Maargoed, ik heb toen een pretecho gehad met 19 weken, en daarop was meteen overduidelijk dat het een knulletje werd. En die mevrouw van het pretechobureau vond de opmerking van de gyn. ook heel erg raar.
thunderangel, wat een lullige opmerking zeg! dat hebben ze tegen mij nooit gezegd (en ik heb maatje 52). fijn dat je pretecho mevrouw wel lief was en dat je het kon zien! gefeliciteerd met je jochie! Joldeg, jammer dat je buik nog niet helemaal rond is. komt echt wel denk ik hoor. en anders, schijt aan hebben en lekker benadrukken die mooie buik! je wondertje groeit erin, en dat mag best benadrukt worden hoor. mijn buik is wel rond geworden. was bij de arboarts en ik vertelde dat ik geen zwangerschapsverklaring bij me had, omdat die in mijn personeelsdossier zit. toen zei ze dat ze echt wel had gezien dat ik zwanger was, aan mijn buikje. toen ik zei dat dat inderdaad geen puur natuur buik was, zei ze gelijk dat de vorm heel anders was, echt een zwanger buikje. wel fijn om te horen ja! helpen onderbroeken die lager of hoger uitvallen niet? als ik een onderbroek draag tot in mijn taille lijkt het ineens ook of ik 2 buiken heb, (die er niet zijn, maar toch). als ik een lage onderbroek draag is mijn buik wel mooi rond? liefs Marij
Onze kleine vond het erg leuk om de handjes er voor te houden of met het kontje er naar toe te liggen en de beentjes echt strak tegen elkaar aan te houden. Noa,ja het zal nog hooguit een week of 2 duren, dan weten we wat het is, ben zeer nieuwsgierig. Groetjes Simke
Ik heb nog wel 2 buiken maar je ziet heel goed dat ik zwanger ben.... Hoop wel dat het nog echt 1 buik wordt... Maar met kleding ziet het eruit als 1 dikke zwangere buik
Ik kan me ook bij jullie aansluiten. Ben heel veel afgevallen maar 1 jaar geleden gestopt met roken en weer veel aangekomen. Bij mij zal het dus ook wel lang duren voordat je echt iets gaat zien (nu ben ik ook nog maar heel kort zwanger). 2 oktober heb ik mijn afspraak bij de gynaecoloog. gr Ischa
Bij mij begint er nu toch wel wat zichtbaar te worden, ik zie er zwanger uit! Gek genoeg ziet het er wel mooi uit met kleding aan maar in mijn nakie is het nog gewoon een grote blubberbuik... Mijn maag is ook groter (niet kwa inhoud maar aan de buitenkant) daardoor lijk ik zelfs wat verder dan ik eigenlijk ben. Ben er super trots op! Ik heb nog een kledingtip. Ik vind de broeken met een lage band, onder je buik, echt niet lekker zitten en ze passen vaak ook niet. Nu heb ik bij future maman een heerlijke spijkerbroek gekocht, stretch en tot over mijn buik, hij zit super. Helaas hebben ze er alleen spijkerbroeken maar ik was er al wel erg blij mee. echt tot maat 52 of 54 geloof ik!
Bij mij is dat hetzelfde. Met kleding aan krijg ik van iedereen reacties over mijn mooie zwangere buik, maar als ik het zonder kleding aan bekijk is het echt nog een flubberbuik!
mwah ook dat flubber als je naakt bent gaat over hoor mijn buik voelt bijna spekloos inmiddels helaas onder aan mn buik hangt wel degelijk het aloude spekrandje maar per saldo toch het gevoel dat ik in totaal minder spek heb dan eerst eigenlijk then again.. ik weeg ruim 10kg meer dan voor ik zwanger was en dat kind weegt ECHT geen 10kg dus we zien het wel.. maar niemand twijfelt meer of ik nou dik of zwanger ben hoor enige commentaar wat ik krijg is jiust dat ik een klein buikje heb