Pfff 10 kilo aangekomen al. En dat terwijl ik altijd aan het lijnen/opletten ben.. Echt niet leuk... al weet ik waarvoor ik doe! Maar de 100 grens over was niet leuk...
oh ik kijk er ook zo tegen op om de 100 grens over te gaan ik hoop dat het niet gaat gebeuren maarja wat doe je er aan ! meid als je veel vocht ofzo vast houdt of wat dan ook je kan er nu ff nix aan doen hoor ! maar ik begrijp je maar al te goed meid ! ik heb gelukkig tot nu toe een fruit kick dus het valt nog mee maar dat zal heus nog wel komen en ik heb net je foto's gezien en je bent echt super mooi zwanger !
Hier precies hetzelfde.... met 25 weken al 10 kilo aangekomen Maar nu 38 weken en 14 kilo aangekomen (ik dacht dat ik de laatste weken veel meer zou aankomen en nu al rond de 20 zou zitten.... dus dat valt weer mee). Nu maar hopen dat ik de komende tijd weinig meer aankom (nog max. een kleine 4 weken)
Ja, dat is waar! Na de vorige zwangerschap was ik binnen 10 dagen weer op mijn gewicht wat ik voor de zwangerschap had...
Kijk dat geeft de burger hoop... Ik hou nu idd ook veel vocht vast. Dus hoop dat dat het is. Want ik eet echt mega gezond....
wouw ook al zo'n mooie buik ! en de kamer ziet er heeeel leuk uit ! zo te zien ben jij er klaar voor hoor ...
Dank jullie wel.... ja, van mij mag ze nu wel komen (maar de 1e was ook 10 dagen na de uitgerekende datum, dus ik vrees dat ik nog even geduld moet hebben )
wist niet dat jullie nog zo actief waren hier... LEUK! hier gaat het prima, sam groeit goed, erg goed zelfs. donderdag gaan we al weer voor de 2e prikken. ikke zelf; lichaam is wel veranderd hoor... beetje meer heupen, maar m'n buik is platter/rechter.. EN 1 kledingmaat kleiner dan voor de zwangerschap.. joldeg: jouw maand aangebroken nu... veel succes en Xje ook! als jullie zin hebben, willen jullie dan op SAM stemmen in de babyverkiezing hier
Ik heb in mijn albumpje ook weer een nieuwe buikfoto gezet ...voor mijn idee groei ik met de week ....pffffff .
Dank je wel marloes ...Vind het nou ook helemaal niet erg als mensen NU tegen me zeggen tjonge wat heb jij een buik zeg ...er zit wat moois in dus vind ik het prima als het nu zeggen ...hihi