Flink / Dik en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweet Mama, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ja gek is dat he... Nu zeggen ze he buikie en voorheen had ik dat echt niet leuk gevonden...

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb trouwens even in je album gekeken.. maar wat die jij nou in dit topic ;) prachtig joh!

Groetjes,

Marloes

sam doet deze maand mee aan de babyverkiezing

3. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Hey allemaal!
    Hoe is het met jullie? Met mij alles goed, veel te goed.... :( Net bij de vk geweest en de bevalling gaat voorlopig nog niet beginnen zei ze :x . Bleh, ik ben het nu wel een beetje zat. Ik moet maar geduld hebben (owh, ik ben daar ZO slecht in) en ik wil niet vlak voor 5 dec bevallen... :rolleyes:
    Zo ik moest ff klagen hoor... (sorry)

4. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hoi! Kom me hier ook even melden! Oud, zwaar en zwanger :)

5. Niet meer actief

Hoe is het nu Xje? Ben je intussen al bevallen? Ik hoop t!

Hier nog niks hoor, hoewel ze al 2 weken zeggen 'dat ie elk moment kan komen', nou ik merk t :( Ook ik hoop dat ie niet vlak voor sinterklaas komt ofzo, ergens komende week zou fijn zijn :)

Mollyvg, welkom en van harte gefeliciteerd!!

6. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge
    dank voor 't welkom, Joldeg :)

7. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Wauw Mollyvg, meteen de eerste ronde zwanger! Van harte meid, ik wens je een hele goede zwangerschap toe!

Pff, ik ben het ook zat...allemaal van die kleine klachtjes (dikke handen, last van mijn knieen, slaap slecht, last van mijn maag, voel me echt een gestrande walvis...) maar opgeteld is het gewoon bleh! Zo, dat ben ik ook weer kwijt :)

Xje, ik hoop dat jij inmiddels al bevallen bent hoor!

8. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou ik kom me hier nog maar weer eens melden...woog in het begin van de zwangerschap tussen de 81 en 85kg, dacht al dat dat zwaar was :D Maar euhhh...vanochtend gaf de weegschaal 93 (!) kg aan :( Dus ben weer 3kg aangekomen.

9. Niet meer actief

Thunderangel, mag ik eens vragen hoe lang jij bent? Want jij praat altijd over jezelf alsof je zo enorm dik bent, maar ik vind dat best meevallen, heb foto van je gezien en als ik nu zo je gewicht zie...misschien een beetje ietsje stevig, maar dik? Echt niet!

10. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hihi, dank je wel :D Maar ben toch echt vet hoor :(
    ben rond de 1m73, dus niet zo heel lang, maar ook niet klein :D

Toen ik 22w was zei de vlos dat ze niet goed kon voelen hoe de baby lag ivm mijn "flinke laag" :confused: Nou als iemand zoiets zegt ben je toch echt dik hoor :D Maarja, er zijn natuurlijk verschillende gradaties van dik etc., mijn nichtje vind dat ik absoluut niet moet zeuren, zij is 2 kledingmaten dikker dan ik terwijl ze hetzelfde weegt en maar heel iets kleiner is.

11. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Hey meiden!
    Hier nog steeds niks hoor... :( Duurt wel lang he? :rolleyes:

ThunderAngel: ben je al bij je nieuwe vk geweest? En wanneer hoor je de uitslag van je urine-onderzoek (ik zag je andere topic)

Krullebol: jij bent er ook al bijna... misschien bevallen we wel tegelijkertijd! ;)

Mollyvg: gefeliciteerd en welkom! (da's snel, ronde 1!)

12. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hey!

Ja ik was al bij mn nieuwe VK, maar ben overgenomen door de gyn., en hoef er dus niet naar terug. Balen, want deze was wel geschikt en aardig, in tegenstelling tot mijn vorige :x

Vanmiddag half 4 moet ik mijn bokaal met urine langsbrengen in het ZH en de assistente van de gyn. had het erover, dat ze me terug zou bellen over de uitslag. Dus zodra ik het weet post ik het hier!

Thnx voor je interesse :D

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha oud, zwaar en zwanger... Maar toch wel BLIJ zeker

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kom op he dames... het wordt weer tijd voor een paar nieuwe baby'tjes!

hier gaat echt alles zo goed. Sam is een flinke jongen, 2 weken geleden 7100 gram en 65 cm. was toen 3 maanden. Ligt nu lekker te slapen in de box...

heb heel de tijd gekeken of er nog geschreven werd...dacht het niet en nu op eens weer wel; leuk!

ssssst dames, willen jullie op sam stemmen, is een zwart-wit foto.... bedankt al vast

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik zat ook in het ziekenhuis, wel een voordeel: kreeg elke keer een echo :D

16. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dank weer voor 't welkom. Tja, 1e ronde, gek he.
    Ik dacht laat ik maar wat aan de statistieken doen. Want volgens de statistieken zou het moeilijk worden bij ons.
    - 21 jr lang pil
    - zwaar
    - 40 jr
    - vent die 2 pakjes shag per week rookt.

Blij? Ja, steeds blijer, ik zat eigenlijk op mijn ei te wachten :D maar bleek dus al zwanger. Dacht op 123 november ongi te zijn geworden (dagen ervoor alleen maar negatieve tests, die ook wel errug vroeg waren) , maar is waarschijnlijk innestelingsbloeding geweest of misschien wel een 2e eitje (want ook dat gebeurt bij ouwetjes, noodsprong van het lijf). Ben nog wel een beetje bang dat het toen misschien is misgegaan, maar zit nu 2 weken verder en temp blijft hoog (37.1 en eens in de paar dagen 37.2), tepels zijn nu ook gevoelig, veranderen wat, en mijn straalkacheltje staat bijna elke dag te loeien in mijn buikwand.
    Zondag deed ik een ov. test en die was mega positief, iemand hier op het forum pb'de toen van "zeker weten dat je niet zwanger bent?", heb toen getest en bleek dus zwanger.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed joh! super..

zal me voor jou ook nog even voorstellen:

1 augustus bevallen van Sam. Zwangerschap prima gegaan. rond de 16 weken van verloskundige naar ziekenhuis gegaan, omdat....heel dom.... ze mijn bloeddruk met een smalle band op gemeten hadden, ipv een brede band. resultaat: hoge bloeddruk, die in het ziekenhuis dus meteen verdwenen was.

Sam bijna 8 pond, 55 cm.. nu 3 maanden later 7100 gram en 65 cm.

geniet van je zwangerschap!

18. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik ben over de 100 kilo ;) Vandaar in dit topic.... Maar bedankt voor het compliment! :D :)

19. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ahhhhhhhh, je komt nog maar pas kijken met je veertig jaar!
    Het kan altijd ouderderderder hoor: ik ben zelfs al 43, zwanger, alleen ben ik nog niets gegroeid in kilo's gerekend, maar ik was toch altijd al 82 kg, dus dat leek me wel genoeg. ;)

Oja, en zeeeeeeeeeeeeer blij uiteraard ook! :D

20. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mijn weegschaal flikte me laatst een rotstreek. Hij leek mijn gewicht altijd goed aan te geven tot hij in nog geen 30 seconden tijd besloot te veranderen van een getal met 2 cijfers naar een getal met 3 cijfers. Scheelde zo maar 5 kilo. Owww wat was ik boos. Ik begrijp sinds zondag ook wel waarom ik niet afval, ondanks netjes 3x per dag gewone porties en veel water.
    Geweldig, Kisbaba, nogggggggggggg ouderderderderder dan ik!
    82, ik wou dat ik het woog!
    Sorry Marloes, ik mag deze maand niet meer stemmen...

Deel Deze Pagina