Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen hoor. Ik ben ook zeker niet een van de slankste..... woog 126kg met mijn 1.74, maar na een paar weken was mijn buik toch wel echt zichtbaar ( zie album). Ik heb gelukkig ook mijn zwembandje kunnen verdelen, natuurlijk is mijn buik onder aan "minder strak" als die van iemand die geen zwembandje had, maar dat neem ik maar zo. Gewoon er lekker van genieten, enne zo'n zwembandje is toch ook maar weer mooi een extra stootkussen voor de beebs, private airbag Oja...... mijn beide bevallingen duurde helemaal niet lang, de eerste 4,5 uur en de tweede 3,5 uur ( gerekend van de eerste wee tot geboren) Dus gelukkig zegt het niet altijd iets Enne dikke mensen zijn gezellig !
Wauw, wat is het hier gezellig! Ik moes heel wat bijlezen zeg! Echt leuk. Nu zie je maar, dat we niet de enige zijn! @Anita; Mooie buik zeg! Hoop dat t'ie van mij ook zo word! Ben nu ruim 15 weken zwanger, en begin nu toch al wel te goeien! Bij mijn dochter had ik dat helemaal niet, maar nu wel! Ik koop mijn kleren overal b.v. Ulla Popken, Wehkamp, Jacolientje (opheusden) en Miss Etam. Oja, en ik heb na 40 uur weeen een keizersnede gekregen een week voor de uitgerekende datum!
Ik ga meestal naar miss etam (ook omdat er een outlet store niet zo heel ver van mij vandaan zit) Maar ook bij Ulla wip ik wel eens binnen. C&A neus ik ook wel eens en laatst heb ik een jas en t-shirts besteld via bonprix. Groetjes Anita
P.S. Ik heb trouwens een keizersnede gehad, omdat ik ook te smal in mijn bekken ben! Hihihi, we hebben wel wat gemeen, naamgenote! Al was mijn dochter heel klein, 48 cm en nog geen 6 pond!
Ik ben zelf ook 1.85 , en zwanger van mijn eerste kindje. Gelukkig is het qua kleding de laatste jaren wel beter geworden, Mijn hele zwangerschap geen zwangerschapsbroek aan gehad, maar een maatje groter gekocht. Misschien komt dat omdat mijn kindje in stuit ligt, en mijn bovenbuik groter is dan mijn onderbuik. Het is geen mooie ronde buik...maarja heeft ook weer voordelen ik kan nog goed bukken Hier ook geen diabetes, te hoge bloeddruk of andere toestanden, gelukkig.
Maar ik heb dan ook 20 dagen overtijd gelopen dus hij heeft wat extra tijd gehad om te groeien. Waarschijnlijk heeft hij gewoon gewacht tot hij precies 5 kg was Groetjes Anita
Ben ik ook hoor, zielsgelukkig. Soms denk ik nog terug aan mijn (toen) 2 jarige neefje (is alweer 7 jaar geleden), die wilde steeds dat ik bij hem op de grond kwam liggen en dan ging hij met zijn hoofd op mijn buik liggen. Toen mijn zus vroeg waarom hij dit toch steeds deed en dit nooit bij mama wilde was zijn antwoord verassend simpel. De buik van Tante Anita was lekker zacht, net een kussen , mama lag lang niet zo lekker. Groetjes Anita
Wow mooie buiken hoor, ik heb echt weer hoop gekregen! Ik merk nu al dat mijn huideige buik(je) al wat groeit en ik krijg nu ook echt de broeken niet meer dicht dus ik zal heel binnenkort even lekker gaan shoppen. ik kan niet wachten dat ik mijn eerste echo heb gehad, dan weten we ook of het een 2ling wordt heb er zoveel zin in nog 26 dagen tot de echo dus ben al lekker aan het aftellen... @pluk Vondt joun buik echt mooi hoor! @remember Jij hebt ook een echte mooie zwanger buik Jullie geven me echt weer hoop ik denk dat ik met mijn eigen buikie ook wel resultaat ga boeken tot een echte zwangerschap buik @anthonia Het is hier idd gezellig, wij zijn ook gezellige meiden dat verklaart het wel ''dikke mensen zijn gezellig'' Ik blijf hier ook zeker wel hangen, maken we ons eigen tiopic ervan..haha.. Liefssss
heb voor de liefhebber ; ) ook maar eens 2 foto's van buik gemaakt... lastig hoor, maar dit geeft wel een idee.
Wauw, dat is zeker een zwanger buikje! @ kreeftje: Bedankt voor het openen van dit topic meis! We beleven er veel plezier van!
Ja, wij houden gewoon lekker dit topic! @Marloes80, mooie buik al hoor... en ook een superleuk kamertje! Morgenochtend heb ik de 12 weken echo met nekplooimeting. Ik heb er wel zin in! Ik laat het nog wel weten!
Marloes mooi buikje hoor! Ik koop mijn kleding vaak bij etam en c&a. Ik heb normaal kleding maat 44-46, maar ben nu inmiddels wel iets groter gegroeid en dan vooral aan de bovenkant.. De positiekleding heb ik bij een outletstore van etam hier in de buurt gekocht.
Ik heb mijn kleding bij de Miss Etam gehaald, en een paar broeken zelf gemaakt. Voor de liefhebbers, er staat een buikfoto van 30 weken in mijn album, 2 buiken worden 1 buik hihihi! Liefs, Tanya
Weet ik dus meteen 2 plaatsen waar je bij in de buurt zou kunnen wonen Anita, graag gedaan, ik hoop dat je wat aan het adres hebt. Groetjes Anita
Ha die mooie stad waar in ik geboren en opgegroeid ben, heb je al bij Madres ( in het straatje bij Plato) geshopt? Nou ja zeg mijn toetsenbord doet me daar raar Shift plus 2 behoort een apestaartje te geven en dan krijg ik " bij nr 3 # die klopt dus nog wel 4 $ klopt ook 5 % klopt 6 & klopt dus niet 7 _ daar hoort dus dat en teken te staan 8 ( geeft het haakje van nr 9 9 ) geeft het haakje van nr 0 0 ' ik snap er niets meer van ¨*^|+´±`-=:.;,@@§ Hoe kan dit dan nu weer en dan kan ik niet eens een vraagteken erachter zetten omdat ik neit weet waar die gebleven is. Groetjes Anita