joldeg van harte gefeliciteerd ! wat een prachtig meissie geniet er lekker van ! meiden ik heb de pretecho van vanochtend in mijn album gezet we weten niet wat het gaat worden maar raad eens................... het is een flinkerd ha ha ha tja dat heeft hij van mama he !
hmmmm iedereen die de foto's heeft gezien is nu overtuigd van een jongen ! ik zelf denk al de hele tijd meisje.......... blijft dus spannend tot het eind zo ha ha
Als eerst allemaal bedankt meiden jullie lieve berichtjes hebben mij weer goed gedaan. Soms word ik echt moe van het wachten (18 maanden)en het denken van HET GAAT ONS NOOIT LUKKEN! maar na jullie lieve berichten gaat het dan wel weer Nogmaals bedankt allemaal En Joldeg lieve meid van harte gefeliciteerd geniet van je prachtige dochter
Vandaag weer eens op de weegschaal gestaan. Het was me nog steeds gelukt om gelijk te blijven in m'n gewicht. Heb moeten constateren dat ik toch bijna een kilo gegroeid ben in een week tijds
@kisbaba meid het is voor een goed doel dus laat het gaan hihihi Zoals de meeste mischien wel weten had ik een soort van eerste afspraakje staan bij de gyn. Ik hoop dat ik nu eindelijk iets kan krijgen waar we dus verder mee kunnen gaan. Ik hoop dat ''als'' er iets mis is ik dan bijvoorbeeld geen goede eisprong of zo heb en dat die dan met clomid opgewekt moet worden en dat ik dan SNEL zwanger raak. Mischien klinkt het wel erg raar wat ik allemaal typ maar dat is dan wat ik wil ''als'' er iets mis is. Inplaats van erg lang in de mmm te zitten Want dan lijkt het mij nog zoooo ver weg
Hallo, Ik ben morgen 12 weken zwanger maar merk niet echt dat mijn buik is gegroeid. Ik heb vanmezelf echt een dikke buik dus kan het zelf ook niet echt bepalen, maar ik pas ook nog al mijn broeken. ben ook nog niks aangekomen, maak me toch een beetje zorgen. Ik heb over twee weken een echo bij de gyn en wil eigenlijk geen inwendige echo meer, daarom wil ik dat mijn buik ook groeit dan kan ze een uitwendige echo doen, of bazel ik nou. pfffff wat een onzekerheden allemaal, was de baby er maar al. Vanaf wanneer ga je echt zien dat je buik is gegroeid?
@krokus: of je buik gegroeid is, zegt niets over een uitwendige echo hoor. Alle baby's zijn in dat stadium even groot, of je buik nou gegroeid is of niet. Het is hooguit dat ze niet goed door je isolatielaagje heen kunnen kijken...Ik heb met 12 weken nog een inwendige echo gehad (maa ik ben echt fors te zwaar hoor), maar weet van andere stevige dames dat het wel uitwendig kon...probeer je er niet druk om te maken, het viel mij allemaal reuze mee! En je buik groeit vanzelf hoor...ik heb nog lang in mijn broeken gepast maar lijk nu toch echt op een aangespoelde walvis
Bij mij zagen ze het toen op de 12 weken echo prima, moest alleen even mijn buik opbeuren (zeg maar) zodat ze goed bij het schaambotje konden komen. Je buik zal ook pas gaan groeien wanneer je baarmoeder boven je schaambeen uit gaat komen en dat is vaak pas na de 12 weken . Groetjes Anita
Hoi allemaal! Op vrijdag 23 nov is na een hele korte, maar heftige bevalling onze dochter Aniek geboren. Alles is goed gegaan (wel snel, van 3 cm naar bevallen in 35 min.) en het is een gezonde meid van 3430 gr en 53 cm. Was wel grappig: ik had 's ochtends overtijdcontrole in zh, geen weeenactiviteit, geen ontsluiting, niks! En precies 12 uur later is ze geboren. Het gaat met ons allemaal heel goed.
hoi xje van harte gefeliciteerd met jullie dachter aniek ! wat een leuke naam en wat geweldig dat het zo goed is gegaan ! nu lekker genieten ! knuf emma
Van harte gefeliciteerd Xje! Ook al zo'n lekker snelle bevalling, ik ging van 5 naar volledig in 45 minuten. Geniet lekker van je dochter en ik hoop dat je snel herstelt (of hersteld bent)