Flink / Dik en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweet Mama, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    gefeliciteerd met je dochter xje! Geniet ervan!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    misschien wel... hier van 7 naar volledig met alleen maar gaan liggen..
    daarna werd het iets minder leuk... maar ja

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    kijk dat geeft de mens al hoop he !
    gister babyboom gekeken en ai ai ik lag helemaal mee te puffen zeg !
    het zag er wel heeeeeeeel pijnlijk uit allemaal ...

pfff ik zit in een snoep periode zeg ! ai ai ai
    heb ik nog niet gehad maar dit moet zo niet door gaan want dan moeten ze me gaan rollen om ergens te komen ;)

4. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Xje: eindelijk, gefeliciteerd met je prachtige dochter!

Oh, ik hoop ook op een snelle bevalling... :D

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    x-je Gefeliciteerd met je dochter en wat heb je dat snel gedaan.

Had mij niet moeten overkomen zo snel want dan was Kylian bij bakker bart geboren :oops: :oops:

(ik werd met 2 cm ontsluiting van het zh terug naar huis gestuurd en we zijn dus onderweg gestopt omdat ik honger had :rolleyes: :oops: )

Groetjes anita

6. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Xje gefeliciteerd! Hele mooie naam hebben jullie ook gekozen zeg!

Verder over het niet aankomen en groeien van je buik... geen zorgen hoor. Hier duurde het ook even voor er iets aan mijn buik te merken was. En aankomen doe ikpas sinds week 20 geloof ik.
    het is alleen maar goed, veel mensen krijgen een reserve vetlaagje.. en als stevigere dame heb je die gewoon al!
    De echo was bij mij ook inwendig, het is minder pretttig maar niet zo erg. en je ziet je kindje wel lekker goed!

7. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Xje, gefeliciteerd met Aniek!

Hier gisteren voor de eerste echo geweest, vruchtzak goed formaat voor vandaag 8 weken maar vruchtje zelf veel te klein (< 5 wk), wel goede hartactiviteit, 12 december terugkomen...
    Morgen ga ik voor een "pretecho" zodat we 't hartje in ieder geval vast kunnen leggen. Dan hebben we tenminste iets als het mis gaat... Dat risico zit er nu natuurlijk best in. Maar wie weet...
    Onzeker gedoe, bah. Sorry voor 't egoberichtje.

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey molly
    wat vervelend dat je minder ver bent maar dat was ik ook hoor meid ! ik ging voor de 12 weken echo en was er pas 8 toen ! was blij dat ik er niet een eerder heb gehad toen ! want zie banner .... en de beeb is nu zelfs al lekker groot voor het aantal weken dat ik ben
    oh meid ik hoop zo dat het goed is ! laat het wel ff weten he ! en heeeeeeel veel succes morgen !

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij hebben het ook gehad. ging voor echo met 8 weken en paar dagen en werd 2 weken terug gezet.
    ik dacht echt 20 juli uitgerekend en zij zei 5 augustus..

uiteindelijk blijkt zij verkeerd gemeten hebben en is sam 2 weken te laat geboren. helemaal aan het vervellen en droog.

10. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    mollyvg veel sux6 morgen met de pretecho....

11. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Gaat lukken vanmiddag (15.15 uur), dank! Maar hadden jullie ook een vruchtzak die wel het formaat was van jullie uitgerekende tijd dan? Vruchtzak is namelijk wel het juiste formaat...

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja dat las ik gister al en heb er over na zitten denken en ik weet het echt niet meer .... volgensmij hebben ze alleen iets over de vrucht zelf gezegd en meer niet ....
    maar bij mij hebben ze al wel 3x de "verwekkings" datum aangepast ivm grootte beebje ....
    meissie succes he !
    was het al maar 3.15

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bij mij wilde de gyn dat niet doen... achteraf moest ze wel...
    als haar datum de goede zou zijn, dan zou ik 1 dag na m'n ei al posi getest hebben.... :rolleyes:

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    molly hoe is het met je meid ?
    hoe is het gegaan ?

15. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja, hartje klopte goed, vruchtzak iets groot maar niet veel. 't "leuke" is dat het vruchtje donderdag jonger dan 5 weken zou zijn en vandaag een kleine 6 weken met op de echofoto 6wk 2dg...
    We zijn weer vergeten het hartje vast te leggen, maar weten inmiddels wel dat in zo'n vroeg stadium het NIET goed voor het vruchtje is om de extra geluidsgolven die je nodig hebt om het hartje te laten horen er nu op af te schieten.
    Eerste dag ongi begin je met tellen, begin me nu af te vragen of een echoapparaat puur het vruchtje rekent of vanaf de eerste ongidag...
    Puur het vruchtje zou dus wel kloppen.
    Nou ja, we zijn gefeliciteerd, hebben een fotomapje met 3 foto's EN een knuffeltje meegekregen, die knuffel geeft de mevrouw altijd mee als ze een hartje heeft gezien Smile
    Ik kon d'r wel opvreten, die mevrouw. Mr. Green
    Heb nu besloten het dan maar gewoon positief te zien, maar niet meer te denken dat ons beebje zich te langzaam ontwikkeld, en op een positieve manier de volgende echo, 12 dec, af te wachten. Dat is voor iedereen beter.

16. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Same here, maar dan had ons kleintje verwekt op de 2e dag van de innestelingsbloeding....... ](*,)

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    weet je wat zo stom was...

omdat ik in het ziekenhuis liep, kreeg ik bij elke controle een echo. steeds liep Sam 2 weken voor op groei, en dan zei ik weer.. kan het dan niet dat de datum toch terug moet. Antwoord; Nee...

rond de 35 weken groeiecho en weer natuurlijk... zegt zij.. tja als jij nou klein geweest was, dan hadden we de datum bijgesteld, maar jij bent groot, dus dan kun je een groot kind verwachten... :confused:

18. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik verander mijn banner ook nog niet hoor, eerst maar weer de volgende echo afwachten, al over 1 1/2 week.

19. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Mollyvg gelukkig klopte het hartje... Nu op naar de 12 weken!

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    molly dat klinkt goed ! gelukkig dat je niet te lang in spanning hebt gezeten en nu weer afwachten op de volgende echo maar erg hoopvol zo te lezen
    gelukkig meid !

Deel Deze Pagina