Flink / Dik en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweet Mama, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb ook op Angelina gestemd...wat een dotje zeg!

2. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    ThunderAngel: gefeliciteerd met je prachtige zoon! Ik had het andere topic gevolgd (nu ben ik ECHT ongerust) en daar waren we allemaal erg ongerust over je. Gelukkig lazen we daarna jouw verhaal. Dat was zeker wel schrikken; bevallen met 31w! Hoe gaat het nu met jullie en met Jesse-Dean? Mooie foto's trouwens in je album... Lig je zelf ook nog in het ziekenhuis of ben je alweer thuis? Veel sterkte meid en geniet van je mannetje.

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    he thunder angel ! welkom terug meid en super gefeliciteerd ... ook ik was je kwijt hier en heb dat topic gevolgd !
    hoe is het met je en met je zoontje ! ?

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo en ff appart klagen hoor
    ik heb vandaag de uitslag van mijn dagcurve gehad en die was veel te hoog 8.3 !
    moet over 1,5 week terug en nog een keer een dagcurve .......... nou meiden ik heb ff zitten janken ben het zo beu allemaal !
    hoop maar dat het dan wel goed is maar met mijn geluk zal het wel weer niet ...
    bah bah bah bah bah bah

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dagcurve als in suiker, Emma? Balen joh.

6. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi! Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes :D
    Jesse-Dean is van de beademing af! Hij kreeg al niet veel hoor, een beetje extra zuurstof (28%) voor net een beetje meer extra "flow", mocht hij vergeten te ademen. Maar dat doet hij dus niet :D Hij is zo dapper en sterk, echt liev!

Wel gaat de voeding nog heel moeizaam. Hij heeft een maagsonde en krijgt 1cc per uur, maar het komt er allemaal weer uit. Gelukkig poept hij nu wel goed, dat deed hij eerst ook niet. Dus hopelijk komt er schot in de zaak nu, want als de voedingen straks goed gaan, kan hij overgeplaatst worden naar Apeldoorn en kan ik elk uur van de dag bij hem zijn! :D

Met mij gaat het al beter al heb ik het gevoel dat mijn omgeving me afremt. Ze doen zo bezorgd als ik de trap op en af loop of een afwasje doe, of iets optil dat zwaarder is dan een kilo :) Tja ik weet dat ik goed moet rusten maar ben zo blij dat ik iig weer mag lopen en rommelen en de dingen doen die ik leuk vind! Morgen ga ik weer naar Utrecht (want ik ben nu al thuis) en daar blijf ik dan lekker lang, tussen de voedingen in zodat ik ook kan kolven. Kijken of hij mijn BV morgen wél wil.

Nou dat was het nieuws, het gaat dus wel lekker maar ik mis hem vreselijk! Gelukkig heb ik intussen Telebaby, dan kan ik J.D 24 uur per dag zien via de webcam! :D

7. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    O meid wat balen zeg! Ik zal voor je duimen dat de uitslag over 1,5 week beter is. Dat kan hoor, ik had ook een keer iets van 7.4 en de week erop was het weer helemaal normaal en dat bleef het.

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh meid wat een prachtige foto's in je album !
    wat een pukkie !
    en wat geweldig dat telebaby ! ik zou denk ik niet slapen ha ha ... en laat je maar ff vertroetelen hoor dat heb je wel verdient !

en bedankt voor je opkikker ... ik wacht maar af en doe maar rustig aan met de suikers nu ...

9. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Gefeliciteerd met Jesse-Dean, probeer maar zoveel mogelijk te genieten! Hoop dat ie snel met jullie mee mag en dat het zo goed blijft gaan!

10. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Even dit topic omhoogschoppen hoor ;)
    Heb me vandaag gewogen en ben nog niets aangekomen *trots*

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ook ik heb me vanmorgen gewogen en ben 1 kilo aangekomen sinds dat ik zwanger ben

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Gefeliciteerd met Jesse-Dean! Gaat het goed met je mannetje?

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo hier al begonnen met mijn "suiker" dieet maar zoals misschien meer meiden die wat flinker zullen kennen is dit erg moeilijk
    en dus juist niet omdat ik nu minder suiker moet nemen maar omdat ik gelijk moet oppassen om niet te fanatiek helemaal maar geen suiker meer te eten ...
    want als ik iets kan is het streng lijnen en dat mag nu dus al helemaal niet !
    pfff wat een toestand zeg .. ik knauw maar veel groente maar ging gister al bijna nok van de honder en zag vannacht sterren !
    vandaag dus meer eten ...
    ben wel lekker bezig met kamer inrichten ! lekker net alles schoon gemaakt en fanatiek aan het wassen voor de beeb !
    dit is wel weer leuk !
    en ik zit nu geloof ik op 6 kilo met aankomen ! vind het super netjes ! dus dat laten van de suiker had nou eigenlijk eens niet gehoeven van mezelf ... maar goed straks misschien weer eerder op gewicht dan he !

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Hallo,

ben vanmorgen naar de gyn geweest. vond het spannend omdat ik de laatste echo met zeven weken heb gehad. ik kon eigenlijk het kindje niet goed zien, de gyn zei dat alles goed was en alles erop en eraan zat. daarna was ze klaar. Ik zei, krijg ik geen foto? ze zei, nou het kindje beweegt heel erg en dan krijg ik het niet goed op de foto, ik zeg, ik wil een foto, hoe dan ook. Dus zei dat ding weer aangezet en echo gemaakt, maar ze deed het niet van harte en nou heb ik een kei onduidelijk foto, er is gewoon niks op te zien, ben zooo teleurgesteld, vind dit echt niet leuk, maar ja.

mag over vier weken weer terug en over zeven weken de 20 weken echo.

15. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Jammer, Krokus...

Hier slecht nieuws, vandaag bij de echo bleek dat het vruchtje niet gegroeid was en dat de hartactie is gestopt. Het klopte de vorige keer al niet dat het veel te klein was, en mijn angst is nu uitgekomen......... Ik was er even heel nuchter onder, maar 't verdriet en de teleurstelling beginnen nu fiks te komen...

16. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    dat is inderdaad heel slecht nieuws, heel veel sterkte.

17. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Jeetje mollyvg wat een rot nieuws zeg...
    Heel veel sterkte!

18. Niet meer actief

Jee Molly, wat een verdrietig nieuws, veel sterkte!

19. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb geen verdrietig nieuws hoor

20. Niet meer actief

Sorry, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik..snel even veranderd...dankje voor de correctie..

Deel Deze Pagina