Flink / Dik en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweet Mama, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Een beetje dan om je foto ;)

2. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    He Jeetje Molly, wat erg! Veel sterkte meid!

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    molly meid wat erg voor je !
    sterkte voor jou en je vent ....
    en sorry voor late reactie .. kon niet eerder inloggen.

4. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dank jullie wel. Ben gisteren thuis gebleven maar vandaag wel weer gewoon aan 't werk.
    Maandag gesprekje met de gyn + anesthesist en woensdag word ik gecuretteerd.

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meid doe het maar lekker rustig aan !

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    he meiden wij zijn klaar met het kamertje !
    we zijn zo blij en trots !
    kijk maar eens in mijn album !
    nu de beeb nog maar die mag eerst nog ff groeien in mijn buik ....
    maar moet wel zeggen zooo veel zin om de kleine vast te houden en in zijn kamertje te leggen !
    hmmmm ik weet wel waar ik vannacht over ga dromen..

7. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi hoi ik ben ook behoorlijk dik ruim 150 kilo totaal geen problemen mee overigens:) maar heb wel een echte zwangerschapsbuik dus het kán wel. . Mensen vragen me zelfs of het een tweeling is haha en dat terwijl ik pas op de helft ben!baal wel van mijn slechte conditie kan amper nog wat doen en woon ook nog in een flat zonder lift dat is wel lastig ;) x

8. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi hoi ik ben ook behoorlijk dik ruim 150 kilo totaal geen problemen mee overigens:) maar heb wel een echte zwangerschapsbuik dus het kán wel. . Mensen vragen me zelfs of het een tweeling is haha en dat terwijl ik pas op de helft ben!baal wel van mijn slechte conditie kan amper nog wat doen en woon ook nog in een flat zonder lift dat is wel lastig ;) x

9. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Sorry. . Dubbel x

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Denk dat die anderhalve week wel bijna om is. Wanneer moet je de volgende dagcurve doen?

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Lijkt me juist prettig om geen lift te hebben. Door steeds de trap op en af te moeten, kun je juist je conditie weer wat opbouwen. Gelukkig heb je nog een heel aantal weken, zodat je mooi elke dag kan oefenen, hihihi.
    Beetje conditie is vast wel prettig, straks voor de bevaling. 8)

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi Kisbaba

ik mag dinsdag weer voor de dagcurve en dan hoor ik het vrijdag of anders net maandag voor de kerst !
    hoop niet dat ik met kerst op een houtje moet gaan kluiven ha ha
    ik heb nog wel wat aan kunnen passen in mijn eetgewoonte maar niet super veel ben dus benieuwd of dit heeft geholpen hoop het wel !

mag ik vragen hoe jij aan je nick-name komt ! betekend dat nog iets ?
    ff nieuwschierig hoor ....

13. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Mooi kamertje zeg! Lekker he als het klaar is!

14. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Dus morgen wordt het een spannende dag. Nou, hopelijk zal het allemaal goed zijn.
    Vanmorgen net zelf weer een groeiecho gehad en jippie: onze baby ligt nog steeds mooi op schema, een teken dat het geen last heeft gehad van m'n diabetes! Hopelijk blijft het die laatste tien weken ook zo!

Kisbaba is Hongaars en het betekent baby'tje [letterlijk: kleine baby]. Maar ik heet gewoon Janet hoor. ;)

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Kisbaba
    ha ha ha dat is toch net ff anders he !
    maar ik vond het zo vrolijk klinken ik dacht ik vraag het ff van je naam en ik hoop met dit dieet het ook onder controle te hebben !
    ik heb netjes mijn best gedaan vandaag zelfs weer gebak afgeslagen !
    morgen prikken en dan hoop ik het vrijdag te horen !
    geweldig dat het bij jou ok is dat geeft mij ook weer hoop !
    en wat spannend om na zo veel tijd weer zwanger te zijn !

Juudje bedankt voor je leuke reactie ! we zijn ook zo blij ermee !
    En Jolanda ik lig al plat na 1 trap ! ik kan me voorstellen dat je het niet makkelijk hebt maar blijven bewegen is idd het beste al moet ik zeggen dat ik echt een hijgend hert ben na een trapje !

16. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Hm ja, ik ben gek op Hongarije, we hebben er een aantal vrienden en gaan er ook redelijk vaak naartoe, vandaar die Hongaarse naam. 8)

Natuurlijk is het heel vervelend om diabetes te hebben, maar het voordeel is wel dat je niet echt hoeft te groeien tijdens je zwangerschap.
    Ik was al jaren 82 kg en kon het er maar niet afkrijgen. Maar als ik zwanger ben, ben ik altijd zo gemotiveerd om gezond te eten! Ik ben tot nog toe nog maar een paar onsjes gegroeid en dat hoop ik ook de laatste tien weken zo te houden. Nouja, een paar kilootjes mag wel, maar ik probeer het te beperken! Dus straks na de bevalling zullen we es wat beleven, ten eerste natuurlijk de langverwachte baby en als toegift kom ik vast wel onder de tachtig, een mijlpaal sinds vijftien jaar, en dat komt vaak je diabetes ook nog ten goede. Misschien kan ik dan wel een pilletje minder slikken. :p

Nou, jij veel succes morgen hoor!

17. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hallo meiden,

Ik heb effe een vraagje, ik heb es bij mede zwangere dames gekeken in het album. Ik ben nu 14 weken en 4 dagen zwanger, maar ik merk niet dat mijn buik groeit. wel ben ik heel zwaar 119n kilo en heb vanmezelf ook een flinke buik. maar ik kan al mijn broeken nog aan en ben ook nog geen kilo aangekomen. ik heb vorige week een echo gehad en kindje groeit precies op schema. Plus dat VK best naar beneden moest om het kindje te kunnen zien, dus net boven het schaambotje zeg maar, ik moest ook mijn buik zeg maar vast houden. Ik hoop dat er meer dames zijn met een maatje meer die het zelfde hebben (gehad). En vanaf wanneer krijg ik echt een mooie buik?

18. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Zal je even een heel vreemd buikenverhaal vertellen over mijn nicht.

Een heel stevige dame, ik schat haar ook zeker dik over de 100 kg.
    Vier jaar geleden, net voor kerst gaat ze voor de derde keer naar de huisarts omdat ze zich niet lekker voelde. Huisarts geeft haar voor de derde keer een kuurtje voor blaasontsteking, want verder was er niks aan de hand.
    Kan ik niet zwanger zijn, had ze al een paar keer gevraagd? Maar nee, de huisarts had gezegd: dan had je wel een buik gehad!
    Maargoed, de blaasontsteking ging niet over, en vier dagen voor kerst dan tóch maar even naar het ziekenhuis. En wat blijkt: ze is zwanger en nog niet zo'n klein beetje ook! Vier dagen later is haar kindje geboren, op 'derde' kerstdag! :confused:
    Dus je vraag: wanneer krijg ik nu een buik? Tja... dat is bij iedereen dus heeeeeeeel verschillend!

Haar dochtertje is overigens bijna vier nu, een schat van een meid. Maar m'n nicht had dus helemaal niks in huis, ze kreeg van veel familieleden kleertjes en een bedje enzo. Echt niet te begrijpen toch? Ze was wel een heel jaar 'overstuur' om wat haar is overkomen. :confused:

19. Shaceaby

Shaceaby Lid

23 mei 2007
    30
    0
    0
    Administratief medewerker
    Vlaardingen
    Dat heb ik ook Jolanda! Ik ben dan wel 30 kilo lichter. Maar als ik op straat loop heb ik soms het gevoel dat ik een attractie ben. Ik word echt nagekeken :rolleyes: Toen ik net 6 maandjes was zei iemand in de V&D "u hoeft niet zolang meer he"

En iedereen heeft maar medelijden met me want je buik is zoooo grooooot. Hoe kan je nog rechtop staan of lopen. En dan heb je al een kleine. Ow meid wat erg.

Zulke reacties krijg ik dan. Op zich vind ik het niet erg maar als je dit dag in dag uit hoort gaat het je wel irriteren op een gegeven moment.

Gelukkig is het voor mij nu een kwestie van afwachten tot de beeb komt.

Hou vol meid!

ps
    Ik heb wat foto's in mijn album. Kan je ff koekeloeren :)

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo ik ben al ver onderweg met mijn dagcurve ! nog 1x prikken maar ohoh ze hebben me goed te grazen genomen heeeel mijn arm is bont en blauw ! ik vond het al een pijnlijk prikje maar goed wilde niet zeuren nou bij de 2e prik schrokken ze er van ! die arm is dus onbruikbaar !
    maar goed ga zo nog ff gezond koken ha ha en we hopen dan maar het beste !

Kisbaba ik woog 83 bij begin nu 88 vind het dus ook nog netjes ! had verwacht al boven de 100 te hangen maar ben ook zo ziek geweest en nu kan ik eindelijk eten is het dit dus ik hoop er ook slanker uit te komen mijn positiebroeken vallen echt letterlijk van mijn kont af ! is goede hoop dus maar net voor zwangerschap 8 kilo aangekomen omdat ik gestopt was met paffen en waar ik nu zooooooooooooooooo blij om ben ! maar goed voel me dus al wel goed flink voor mijn doen !
    en wat een verhaal van je nicht ! ai ai 3 dagen later bevallen ohoh ik zou ook een jaar nodig hebben hoor
    Krokus ik had juist een in mijn ogen abnormaal grote buik binnen 10 weken ! ook niet alles hoor ik waggel nu echt en na een uurtje is het ook echt op met dat gewicht aan de voorkant ! ik zou me zeker geen zorgen maken als alles mooi op schema is ! hier is het nu al een heel flinke beeb dat weten we al en dan moet je het alleen maar extra mee nemen meid !
    Shaceaby WOUW meid wat een mooie bolle buik ! en ik ben nu 7 mnd maar ik krijg die opmerkingen ook alleen maar .. tja ik zeg maar zo het is een lekkere flinkerd heeft hij van zijn moeder ! en stil is het ha ha
    maar meid voor jou is het al aftellen ! spannend hoor !

Deel Deze Pagina