Flink / Dik en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweet Mama, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaceaby

Shaceaby Lid

23 mei 2007
    30
    0
    0
    Administratief medewerker
    Vlaardingen
    Het is heel erg vervelend dat je moeder zo doet. Maar ik zou het proberen te negeren. Mijn gevoel zegt dat ze wel bijtrekt zodra ze haar kleinkind in haar armen heeft. Dan kan ze er niet omheen.
    Misschien is ze een beetje bezorgd, of maakt ze zich druk om wat andere mensen wel niet zullen zeggen.

Ik vind het een bijzondere situatie. Mijn moeder is nl ook 43 en heeft 2 dochters een van 23 dat ben ik en een van 21. Ik zou het geweldig vinden als mijn moeder nog een kleine zou krijgen.

Geniet van je zwangerschap!

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Tja, de eerste weken vond ik het heel erg van m'n moeder. Maar nu raak ik er aan gewend eigenlijk. Raar he? Zelf denken we niet dat ze veranderen zal als de baby er straks is. Nouja, dan maar niet. We zijn zelf erg blij, en als ze niet mee wil genieten, dan maar niet.

Gelukkig vinden onze zoons het ook helemaal toppie!
    Van de oudste hadden we dat wel verwacht, die is altijd al wel gek op kinderen geweest. Van de jongste waren we niet zeker, en die woont nog thuis. Hij zei altijd: baby's kunnen alleen maar huilen en poepen en ze lijken op aapjes!
    En nu vindtie het toch zo leuk, hij zit al stoere dingen te bedenken die hij straks met de baby (hij hoopt broertje) te zullen doen. Met hem gaan vissen, naar popconcerten en leren gitaar spelen. 8)
    Ik mag straks de babykamer wel op slot draaien, anders komt d'r van het arme kind niks terecht, hihihi.

3. Shaceaby

Shaceaby Lid

23 mei 2007
    30
    0
    0
    Vlaardingen
    Dinsdag gaat het gebeuren! Dan word ik ingeleid dmv een gel.

Ik had nog keus ook, omdat de baby het zo goed doet. De CTG was keurig en ik heb nog voldoende vruchtwater.

Omdat ik nog een zoontje van 3 heb waar ik heel graag oud op nieuw/vuurwerkgedeelte mee wil vieren, heb ik gekozen voor dinsdag.

Ik hou jullie op de hoogte!

4. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Shaceaby spannend! Heel veel sux6!

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    shaceaby wat spannend ! oh dat is echt nog knallend het oude jaar uit en helemaal vers met beebje het nieuwe jaar in !
    meid succes hoor zal voor je duimen ...

Kisbaba wat leuk van je zoons dat ze zo posi reageren ! dan is het dubbel genieten en wat een verhaal zeg zo veel over hebben voor nog een beebje super en wat is jullie kindje meer dan welkom !
    vervelend van je moeder zeg maar wat super dat je er zo mee om kan gaan en ik hoop idd dat ze na de geboorte weer bij zal draaien en mee kan genieten van jullie wonder !

en lieve meiden van dit topic allemaal een hele fijne jaarwisseling en een super 2008 !

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Dus je bent het heeeeeeeeeele jaar nog zwanger, Shaceaby :D
    Wat een eind nog, hahaha.

Heel veel succes dinsdag, hoor!
    Hopelijk horen we gauw van je!

7. Shaceaby

Shaceaby Lid

23 mei 2007
    30
    0
    0
    Vlaardingen
    Nou he :)

Dames, een heel gelukkig nieuwjaar!

Ik kan natuurlijk niet slapen, sowieso vanwege het vuurwerk.

Volgens mij was het siervuurwerk op want het enige wat ik hier in de straat hoor zijn knallen.

Ennnnn ik ben een beetje nerveus voor morgen(eigenlijk strakjes)

Dit is dan echt mijn laatste bericht, jullie horen mij wanneer de baby er is.

Bedankt voor de suc6 wensjes, ik zal het zeker nodig hebben.

Groetjes!

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Shaceaby, heel veel succes morgen!
    We zullen voor je duimen!

9. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    De beste wensen allemaal!

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heeeeee meiden

de aller beste wensen voor allemaal !

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Hoe zou het zijn met Shaceaby?
    Vandaag was het haar dag!

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik hoop voor haar dat ze al bevallen is !
    toch wel spannend hoor
    voor ons gaat het ook al opschieten ....

13. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Yep, dat schiet inderdaad al mooi op he?
    De baby heeft deze weken ook een flinke groeispurt. Ik kan het zelf merken: heb ook aanmerkelijk meer honger gekregen dan een maandje terug. :D

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nog niks van shaceaby ... hmm wacht nog steeds vol spanning

hier kom ik net van de dieeetiste en het is gewoon hemels voor me ! ha ha ohoh wat moet ik veel gaan eten .. ik eet erg weinig volgens haar en moet ook echt op tijd en uur gaan eten en ook lekkere dingen en dat deed ik dus niet .. te veel groente e.d. maar dat is niet genoeg ! en die site van jou kan ik prima gebruiken Kisbaba want ik moet idd koolhydraten tellen ! en dan kan je nogal wat eten hoor .. we hebben al een lijstje gemaakt met dingen die ik graag eet en ik mag alles wat ik wil maar binnen de maat ,... nou dat is voor mij feest !
    gisteravond at mijn man 6 olibollen ... ik janken ... bleeeeh ik mag niks bla bla
    nou dat mag ik dus wel .. geen 6 maar wel iets ... en het moet zelfs !
    ze vond het ook keurig dat ik pas 7 kilo ben aangekomen en verwacht dat ik netjes op schema zal blijven zelfs met meer eten ! nou al is dat niet ik ga zo lekker kijken wat ik wil en kan en dan hoppa ............. SMULLEN !

15. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Heey, da's goed nieuws! Dus je hoeft niet te spuiten ofzo! Toppie!
    Ach... en wat zijn nu nog acht weekjes?
    En het voordeel is wel dat je waarschijnlijk niet of nauwelijks meer zult groeien, da's voor ná de bevalling toch geweldig? ;)
    Heb je ook es een gelukkie bij een ongeluk!

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meid idd zo voelt het vandaag eindelijk wel eens !
    de dieeetiste vond het volgen van haar dieet zeker genoeg en zo moet het goed komen
    zal wel ff wennen zijn voor mij om echt om het uur ongeveer wat te eten maar ach da's makkelijker dan lijnen he ! nu mag ik dus idd meer dan normaal maar wil wel blijven kiezen voor gezonde dingen om idd niet nu in de laatste weken nog heel veel aan te komen !
    gisteren bereikte de weegschaal de 90 ! toch ff moeilijk mee maar tja dat komt wel goed na de bevalling hoor ! ik had eingenlijk gedacht al op de 100 te zitten omdat ik normaal zo snel aan kom dus ik kan er allemaal mee leven !
    ben snel ff bij de supermarkt geweest om van alles in te slaan om het vol te kunnen houden en ga nu maar weer eens lekker koken !
    meid echt super bedankt voor al je hulp en steun he ! geweldig ik heb echt veel aan je gehad hoor ...
    dikke knuf voor jou !

17. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Nou, heerlijk om te horen!
    We zijn op de wereld om elkaar te helpen, toch?
    Fijn dat je er wat aan hebt! 8)

En op naar de laatste weekjes.
    We gaan een wedstrijdje doen, ok? Wie het eerste bevalt, hahahaha!

Het gaat nu snel, vind je ook niet?
    Eerst was het nog: de baby komt pas volgend jaar februari, en dat leek zover!
    Maar nu is het opeens: eind volgende maand! Snel toch! :confused:

18. Shaceaby

Shaceaby Lid

23 mei 2007
    30
    0
    0
    Vlaardingen
    He meiden,

Nog de beste wensen!

Ik ben "eindelijk" bevallen van een prachtige zoon. Het waren zware inleidingsdagen. Uiteindelijk ben ik met een keizersnede bevallen.
    Het hele verhaal komt nog, ik ga strakjes lekker naar mijn eigen huis in Vlaardingen, helaas heb ik daar nog geen internet dus jullie horen ff een tijdje niets van me. Mocht ik ergens zijn waar ik gebruik kan maken van het internet, zal ik zeker een berichtje achter laten.

Divainyo Cyril Lionel de Windt, geboren op 3 januari om 12:51. 3980 gram en 51 cm.

19. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Emma wat een heerlijk nieuws zeg! Super. geniet er maar lekker van!

Shaceaby, GEFELICITEERD! Geniet maar lekker van je ventje!

20. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Shacebaby gefeliciteerd met je zoon geniet er lekker van .

Deel Deze Pagina