Flink / Dik en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweet Mama, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    onderin bij de balk van start helemaal rechts voor de icoontjes staat de taal van je toetsenbord. Er hoort NL te staan, erop klikken en op NL zetten dan doen alle tekens weer "normaal" hihi

2. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hey gezellige meiden,

Vandaag het zhuis gebeld dacht misschien kan ik wat eerder terrecht, ben erg onzeekr of het 1 of 2 zijn want ik groei toch wel heel snel :oops: :oops: ....maar nu is mijn gyn op vakantie en er was wel een weekje eerder een plekje bij een andere gyn nou ja ik heb gezegd dat dat weekje dan niet veel uitmaakt dus het blijft toch aftellen naar 29 mei :)

Heb vandaag mijn 1ste positiebroek gekocht bij de c&a, ze zitten echt lekker! binnenkort maar even wat meer inslaan ;)

3. Niet meer actief

Wow Kreeftje, heb jij nu al positiekleding nodig? Das snel. En wat jammer dat je gyn op vakantie is, dat blijft dus nog even in spanning zitten. Sterkte!

4. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Kreeftje, das snel zeg....poeh!

Zou je het vervelen vinden als het er twee zijn?
    Volgens mij lopen wij gelijk.
    Ik merk nog helemaal niets aanmezelf. Kan eigenlijk niet wachten totdat ik iets zie...Het geeft weer een beetje zekerheid.

5. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Kreeftje, zeker snel (en leuk)

Damie, bij mij zag je niets tot een week of 18.. En nu (12w) zitten mijn broeken een beetje strak en dat los ik op met een elastiekje door het knoopsgat. Ff geduld meid, maar het komt straks helemaal goed! ;)

Vandaag hebben we de 12 weken echo gehad. We zagen gelijk een kindje en hoorden ook gelijk het hartje. Het was aan het slapen met gekruisde beentjes (had onze dochter ook met de 12 weken echo ;) ) Het was ook aan het duimen, echt heel schattig. De nekplooimeting was trouwens ook goed.

Fijn weekend allemaal!

6. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja meiden mijn broeken kreeg ik echt niet meer vast, ik groei echt al dat merk ik wel :oops:
    De kans is 80% dat het een 2ling zwangerschap is, omdat ik door hormonen zwanger ben geraakt is die kans groot. En in mijn familie zit het dus ik heb er ook aanleg voor.
    bij de prenatal heb ik ook al een meegroei bh besteld ben al 1 cup vooruit gegaan :oops: :oops:

@damie

Nee zou het niet erg vinden lijkt me ook wel leuk alleen ja zal wel drukker worden :rolleyes:
    Ik ben heel erg moe momenteel en moet veel kokhalzen...weinig eetlust en een vol gevoel.

Ben erg benieuwd wat er te zien is op de echo dus leef erg naar de echo toe, maar goed toch maar even geduld houden :)

Liefssss

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    xje wat fijn dat je een goede echo hebt gehad (weet helaas uit ervaring dat dit niet altijd het geval is).

Kreeftje, nog een weekje, als je moet wachten lijkt dat altijd zo lang maar het is echt zo voorbij.
    En misschien 2, ach dan kun je je er lekker op voorbereiden, beter dan wanneer je ligt te bevallen, je je kindje op je buik hebt en er wordt gezegd dat er nog 1 aankomt. :)

Groetjes Anita

8. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Geen weekje tot de echo hoor dat is nog dik 3 weken :confused: :confused:
    Maar de dagen vliegen voorbij dus voor je het weet is het idd ook zover.
    MAAR het wachten is zo dramatisch ;)

Liefsss

9. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Ha ha, nog een die net zo ongeduldig is als ik! Ik moest na mk ook 3 weken wachten op de eerste echo, ik vond het verschrikkelijk lang klinken, maar achteraf viel het wel mee. Sterkte meid!
    Wat heb jij trouwens een mooie uitgerekende datum! ;)
    (ik ben op mijn verjaardag uitgerekend, ook leuk...)

10. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    [quote="xje] Ha ha, nog een die net zo ongeduldig is als ik! Ik moest na mk ook 3 weken wachten op de eerste echo, ik vond het verschrikkelijk lang klinken, maar achteraf viel het wel mee. Sterkte meid!
    Wat heb jij trouwens een mooie uitgerekende datum! ;)
    (ik ben op mijn verjaardag uitgerekend, ook leuk...)[/quote]

Ongeduldig wie? ikke? :rolleyes:
    Ja ik ben blij dat de dagen zo snel gaan...wil echt zo graag de kleine uk of ukkies zien.
    Ja mijn datum dat ik uitgerekend ben had niet mooier gekund ;)
    Die van jou is anders ook niet verkeerd een mooi verjaardags kado athans als je niet te vroeg bevalt of overtijd loopt....het kan immers wat betreft nog alle kanten uit.. :D

Liefsss

11. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik ga me ook eens even aansluiten bij de ' gezellige meiden club' :D

Ik ben nog maar net zwanger en erg benieuwd wat me allemaal te wachten staat...mijn broek zit nu af en toe al wat strak. Ik heb al eens voorzichtig gekeken naar zwangerschapskleding in mijn maat (52) maar dat gaat ' em niet worden vrees ik...ben zelf ook niet echt handig met de naimachine ofzo, misschien moet ik mijn mams maar eens lief aankijken :D

Ik vind al die foto's van die mooie buiken wel bemoedigend, ik was echt bang dat je niet eens zou kunnen zien dat ik zwanger was!

12. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Enneh...inderdaad, goed idee dit topic! :D

13. Niet meer actief

Das grappig, ik ben ook op mijn eigen verjaardag uitgerekend. Toch hoop ik niet dat dat zo gaat zijn hoor, lijkt me vooral voor mn kind niet leuk om gelijk met mama jarig te zijn, dus van mij mag t best een weekje eerder komen ;)

14. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Er zijn maar weinig babies die echt op de uitgerekende datum ter wereld komen, dus er is hoop... ;)

Ik vind het juist wel makkelijk, hoef ik mijn eigen verjaardag niet te vieren en er komt toch visite!

Joldeg, als ik het goed uitereken ben jij dus 26 nov jarig en uitgerekend?

Krullebol, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom. Bij sommige winkels hebben ze ook grote maten positiemode, zoals Miss Etam, Promiss, C&A (en de rest ben ik ff kwijt, maar je kan ze een paar blz. terug vinden op dit topic...)

15. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Sweet mamma, het is een hele troost om te lezen dat er meer stevige mamma's (to be) zijn. Bij de eerste woog ik 15 kilo meer dan nu en nu ben ik nog steeds dik. Bij de eerste ben ik ook dik 20 kilo aangekomen en dat red ik nu ook al weer. Ga straks gewoon rustig verder. Wanneer iemand zegt dat ik echt een enorme buik heb, denk ik past ie nu goed bij mijn kont!

Lekker genieten van je zwangerschap en niks aantrekken van betweters!

Liefs Suske

16. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb mijn kleding een maatje grote gekocht bij ulla popke, en die gaan echt tot hele grote maten.
    Kan je ook gewoon online bestellen.
    Ook ik kon eigenlijk geen normale zwangerschapsbroek kopen ( mt54).
    Ben nu bijna uitgerekend, en na mijn zwangerschap ga ik de te grote broeken gewoon innemen.

17. Niet meer actief

Ja klopt, en jij?

18. Ayvida

Ayvida Actief lid

28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    Ik ben ook geen kleintje (109 kilo bij een lengte van 1.67). Toen het nog kouder was en de winterjas eroverheen zat, zag je het bij mij ook nauwelijks, terwijl ik al echt een zwangere buik had. Nu de winterjas uit is, zie je echt heel duidelijk een buik. Alles wat ik aangekomen ben (5 kilo) zit op die buik, en hij is prachtig, al zeg ik het zelf :D. Mijn omgeving zegt dat ook. Het is net alsof ik een voetbal heb ingeslikt! Het ligt er ook een beetje aan wát voor buik je krijgt. Bij mijn oudste droeg ik veel meer in het rond, en bij de middelste en dit kindje gaat alles echt op mijn buik zitten, maar je kan er (letterlijk) niet omheen dat ik zwanger ben hoor, dik of niet :D

Overigens testte ik exact vier weken na het verwijderen van de Mirena positief. Bij de oudste duurde het twee maanden, bij de middelste één maand. Hoezo dikkere vrouwen worden moeilijker zwanger? :eek:

19. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    ik ben ook een zwaargewicht hihi, en ik was ook snel zwanger. Ik heb mijn broeken bij prenatal promiss en miss etam gekocht de xxl en dat ging goed. Boven kleding had ik niet gekocht want alles wat ik heb rekt toch al mee, dus dat zal om de buik net iets strakker. Wat ook helpt bij mij dan. is een broek uit een stuk, dan een hempje en een buikband, daar een blouse open overheen aan doen, en je buik valt echt wel op dan. Nu zijn we alweer bijna een jaar verder, geniet van jullie zwangerschap en buikjes.

20. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    @Ayvida: ik was ook 'gewaarschuwd' dat ik minder snel zwanger zou zijn door mijn gewicht...ikwas na twee maanden zwanger alleen is toen de innesteling niet goed gegaan en na vier maanden weer en dat gaat (tot nu toe) goed, ik heb morgen de eerste echo...

Het zal best hoor dat er ook stevige/dikke vrouwen zijn die moeilijk zwanger kunnen worden, maar zou dat echt met het gewicht te maken hebben? Misschien als je onregelmatig bent, maar ik ken ook veel slanke meiden die ook onregelmatig zijn en/of die moeilijk zwanger kunnen worden...

Deel Deze Pagina