Flink / Dik en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweet Mama, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kijk eens op www.webbehaves.nl
    (misschien is het met 1 b..?) maar daar hebben ze leuke! Ik heb trouwens toen een paar bh's gekocht bij ulla popken.. heel leuk, zat lekker.. was alleen geen voedingsbh natuurlijk

2. marijkezijderve

6 nov 2007
    8
    0
    0
    zwijndrecht
    Hoihoi,
    over voedingsbehha's even het volgende.
    Ik heb met melk cupmaat g (van gigantisch) en dan zijn de rompmaten maar tot 90. Ik heb dit opgelost met een verlengstukje ertussen, maar ik ben vooral erg geschrokken van de prijs. Wel 55 euro voor zo'n beha terwijl je m misschien maar 3-6 maanden draagt!.
    Succes met je zoektocht

3. Niet meer actief

Wat betaal jij normaal gesproken dan voor een bh, dat je 55 duur vindt?
    Overigens is het voor elke bh beter om die niet langer dan een half jaar te gebruiken hoor, dan verliest ie zn steun namelijk al. En je kunt beter wat meer geld voor een goeie uitgeven, dan bezuinigen op iets en er later last van krijgen.

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    De eerste twee pogingen met borstvoeden zijn bij mij mislukt, maar nu wil ik het voor de derde keer proberen...
    Wie weet hoeveel je borsten dan groeien?
    Tot nog toe heb ik nog steeds dezelfde bh's aan van voor m'n zwangerschap. Ik had en heb nog steeds C 95.
    Zou straks een D genoeg zijn? Kan ik er nu al eentje kopen of zou ik nog ff wachten tot na de bevalling? :rolleyes:

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik ken het
    ik was met ticho ook niet dik
    was rond de 28 weken en ik kon me eigen kleren nog aan nadat ik in het ziekenhuis had gelegen met vroegtijdige weeen moest ik thuis rust nemen en toen werd ik wel dik en nu ben ik 8 weken en heb al een buik

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meiden ik ben bij de gyn geweest en hij vond het nu ook wel meevallen allemaal
    suikers waren 4.5 7.1 5.2 en 5.4 alleen die van 7.1 tja .. hij wilde dat ik het dieet blijf volhouden en ik heb aangegeven zelf de dieetiste nog wel ff te bellen en volgende week moet ik toch weer naar de gyn dat we dan nog kunnen kijken
    hij wilde nog ff een extra dagcurve ertussen nou dat heb ik ff voorkomen hoor pfffff
    Mijn bloeddruk was echter wel te hoog vandaag normaal is die 110/65 en was nu 170/80 !
    dus toch bloed moeten laten prikken en urine inleveren want ik had al aangegeven zo veel hoofdpijn te hebben
    nou ik en het bekertje hebben lang elkaar leeg aangekeken ha ha ha
    ik kon het gewoon niet .. kraan aan wc doorspoelen .. pffff echt erg en dan een rij achter je hebben ! ai ai maar goed het is gelukt ! uiteindelijk ! ha ha
    nou ben benieuwd ! en morgen nog halve dag werken en dan verlof meiden ! joepie de poeppie !

7. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Suikers zijn netjes... Ben benieuwd wat je bloed zegt ;). Spannend!

Lekker van je verlof genieten doet je bloeddruk ook vast een hoop goed!

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    joehoe !
    verlof !

ja ja ik ga zeker genieten ! mmmm allemaal plannen en de hele dag er de tijd voor ! jahhhhh

9. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    GENIET!

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo ff topic omhoog !

hoe is het met jou Juudje ? hou je het nog vol ?
    Kisbaba ik twijfel ook over BH's ik ga geen borstvoeding geven maar ze gaan flink zwellen begrijp ik ...
    nou heb ik gehoord dat een blad van een witte kool helpt tegen de pijn van de stuwing ... leggen jullie zo'n ding al in de koelkast ofzo ?
    oh en ik heb echt nooit een bh onder de 55 euro hoor want dan heb ik geen steun en moet zeggen dat als ze wat duurder zijn ze vaak ook best lang mee gaan...

zo en hoe is het verder met alle dame's van dit topic ?

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Hey, fijn dat je nu verlof hebt, Emma!
    Wel een beetje in beweging blijven hoor, da's veel beter voor de suiker! Als je te weinig beweegt, gaat de suiker meestal omhoog helaas.

Vanmorgen nog gekeken bij bh's, toch nog geen gekocht. Vind het zo raar om een te grote te kopen terwijl die niet eens past!
    Ik geloof dat ik toch maar wacht, en dan moet m'n zus ofzo d'r maar een paar voor me halen, dan kan ik thuis passen en kan zij ze weer ruilen als het niet goed is. Wel een beetje omslachtig trouwens. Misschien ga ik d'r toch nog maar eentje halen. :rolleyes:

12. Niet meer actief

Ik draag trouwens mn voedingsbh in gewoon dezelfde maat als ik wat normaal draag. Of nee, ik draag een cupmaat groter geloof ik, maar ik heb deze gekocht toen ik 7 maanden zwanger was, toen paste die prima en nu nog steeds.

Sterkte met alle laatste loodjes meiden. Nog even en jullie wachten wordt beloond :D

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Thanks joldeg en wat een lieverd heb jij ! dat hij of zij bij ons ook maar zo'n lekker koppie mag krijgen ..
    en ik draag nu ook al grooter dan voor de zwangerschap.. natuurlijk ha ha heb halverwege nogmaals een maat groter moeten kopen
    ik weet eigenlijk ook niet hoe ik dat het beste kan gaan doen ... en ze zijn te duur om ff op voorraad te leggen he ! maar ik wil geen bv geven dus moet ze wel gelijk insnoeren heb ik begrepen....
    en bedankt voor je tip over het bewegen ! zal ik ook wel blijven doen maar ik heb het ook nog best moeilijk met het dieet .. 11 x eten is gewoon echt te veel.. ik heb gewoon weer overgeefneigingen...
    maar goed ik doe mijn best...
    maandag naar de gyn eerst maar eens kijken of mijn bloeddruk is gezakt ... de hoofdpijn is er nog steeds

14. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Hier gaat het goed hoor... Het zit er nog ;). Al mag het er wel uit nu. Af en toe wat pijntjes in de buik, wat slijm verlies maar iets wat lijkt op een begin.... nee!
    Maandag weer naar de VK en donderdag naar de gyn.. Heb mijn zinnen een beetje op donderdag gezet hoop dat de beste man me gaat strippen en dat het dan ook werkt! Loop een week voor qua zwangerschap dus van mij mag het er dan wel uit ;).

Qua BH is heb een meegroei BH van het merk Anita. €50- maar die kan je na je zwangerschap ook nog heel goed dragen. Die heb ik gekocht in mijn eigen maat en kan ik nu nog aan... Zeker een aanrader!

Hoe gaat het met de rest?

15. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Hier alles nog prima.
    Voelde gistermorgen al flink wat oefenweeën, wel anderhalf uur lang, en vanavond weer even een half uurtje. Nu weer rustig.
    Dus het is al lekker aan het voorbereiden. Ben ik reuze blij mee, want nu heb ik weer ietsie meer hoop dat ik spontaan ga beginnen, en dan hoef ik misschien niet eens worden ingeleid! :D

16. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik zou niet weten hoe oefenweeen voelen... Heb wel af en toe een soort buikpijn moet het daar op lijken?

17. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Als het je eerste is, weet je dat ook niet.
    Maar ik herken het van de vorige keren. Het zijn harde buiken, maar dan voel je ze veel intenser, tot een soort kramp in je onderbuik. Je kunt ze onderscheiden doordat ze kort aanhouden, soms maar 10 tot 30 seconden. Echte weeën duren wel een minuut of anderhalf.
    Ik zal dan ook heel rustig bij de C&A op een stoel, terwijl mijn man aan 't spijkerbroeken passen was. Heb niks laten blijken, pas later toen we er weer weggingen heb ik het gezegd tegen hem.
    Kan nog wel weken duren voordat het écht zover is. ;)

18. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Nou weken... hihihi...

Pfff misschien zijn die buikpijntjes dan wel voorweeen. Ik heb er nl wel harde buiken bij. Ach ik zie het wel hoor....

19. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Aah, maar voor jou gelden inderdaad die weekjes niet meer. Jij bent er echt al snel!
    Maar ik ben nog geen 35 weken he? 8)

20. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ja das waar... 1,5 week MAX hier... Ben het ook echt zat nu hoor...
    Wat wel een voordeel is aan zo'n grote buik. Ik heb nu echt de motivatie om als het weer kan onder mijn oude gewicht uit te gaan komen... Heb opeens zin om een "normaal" postuur mama te worden hihihi.

Deel Deze Pagina