Ook ik voel allerlei pijntjes maar weet niet wat het dan is. De steken onderin zijn volgens mijn zus nog geen oefen weeën maar indalen.. Ik hoop t maar dat indalen is ookgoed! Ik vind het moeilijk om iets als oefen wee te zien etc... Je weet t niet he... Kan hier morgen, over 5 weken en ergens daar tussen gebeuren!
nou meiden hier een vette griep te pakken gister op de ha-post gezeten en tja naar bed en rusten verder niks aan te doen maar mijn lijf doet echt zo ontzettend pijn ohoh mijn benen... ik kan niet slapen en zweet me kapot ... hoop dat het snel voorbij is moest eigenlijk naar gyn vandaag maar heb af moeten bellen van ha mocht zo niet gaan maar mijn bloeddruk was weer omhoog dus vrijdag ff langs ha om op te laten meten en dan volgende week langs gyn gyn belde al op of het wel een beetje ging en dat ik dus idd gelijk moest bellen als er iets is en ik dan altijd langs mocht komen ! echt super vond ik dat had ik niet verwacht ! nou ik ga maar weer naar bedje weer wat verder zweten !
thanks ! wel balen hoor mijn 1e officiele dag met verlof en ik lig in bed maar goed kan wel gelijk rusten zo ....
Maar niet iedereen krijgt oefenweeën hoor. Ik heb ze tenminste met onze eerste twee kids niet gehad. Daar begon het gewoon en zetten gelijk door. @ Emma: beterschap hoor! En daarna maar genieten van je verlof!
He jeetje griep erbij, balen is dat he! ik heb t 2keer gehad, dacht dat ik gek werd met dat logge lijf!
was het maar buikgriep ! het is een zware gewone griep ! ben nog steeds zo beroerd maar volgensmij is het ergste geweest ... nog ff paar dagen goed uitzieken dus ! Jij bijna op de 40 weken meid ! spannend !
oh het lijkt me dat je elk gevoel in je lijf al denkt dat het iets kan zijn ... ik vraag me af hoe ik ben die laatste weken ...zo spannend en zooo aan toe om de kleine dan eens vast te houden ! is het voor jou ook je eerste kindje ?
Het is hier de 1e ja! Nou inmiddels weet ik wel dat weeen echt pijn moeten doen en dat ik dat nog niet geveold heb. Maar je denkt wel vaak van JA kom maar hoor.... Ik ben snel moe nu en kan niet echt meer heel veel maar verder gaat het nog goed!
ergens geniet ik nog even van het feit dat de kleine nog lekker zo van mij alleen is maar stiekem ben ik ook wel een beetje jaloers ik zou hem nu ook al bijna vast willen houden en weten wat het is ! vermaak jij jezelf nog een beetje zo de hele dag ? en met wat als ik vragen mag .... lijkt me zo moeilijk om nog wat te doen op het eind ja veeeeeel rusten
Geloof me je bent op dit punt blij als het eruit komt hoor hihii... Ik heb 2 honden daar loop ik nog 2x per dag me. Elke dag komt er wel iemand op bezoek. Ik doe nog de kleine boodschappen, maak elke dag iets schoon in huis. En vanaf 3 uur ga ik 1,5 uur even liggen op bed. Niet om te slapen maar ff tv kijken en relaxen... Ik kom mijn dag wel door hoor!
Ja, de laatste loodjes he? Het is echt spannend, die laatste dagen/weken. Je weet (vooral met een eerste) gewoon ook niet wát je voelen zult, dus het is echt afwachten. Met onze eerste durfde ik de laatste twee weken haast nergens meer naartoe, dus toen de uitgerekende datum kwam, was ik het poepiezat thuis. Toen ben ik gewoon maar weer overal naartoe gegaan, hihihi! Gelukkig maar, want hij ging er 15 dagen overheen!
Net geweest. Het is nu +/- 8 pond... Maar na een inwendig (rot) onderzoek bleek ik nog niet rijp... Dus maandag weer terug!
Ai, dat wordt dus nog even wachten dan. Maar als je baarmoedermond nog niet rijp is, dan is het gewoon nog te vroeg. Hoewel: dat kan ook heel snel veranderen hoor.
he dan idd nog ff in spanning ! gelukkig is het zo maandag en kan het zo veranderd zijn ! en 8 pond is niet klein maar goed te doen toch ! je wist toch al dat hij niet klein zou zijn ... of zit ik ff mis ... hoop voor je dat het toch nog van het weekeind mag gebeuren hoor ! ik ben vandaag ook weer gekeurd bloeddruk is wat naar beneden maar moet nog wel uitgrieppen en is voor mijn doen nog wel hoog maar kan nog door de griep komen dus ik blijf lekker in bedje !
Uitziekse... Maandag is wel de grens hoor. Mijn lichaam begint nu ook echt auwie te doen! En zo'n onderzoek is ook niet prettig. Je verliest opeens daarna ook bloed. Maar gelukkig net ook weer slijm... Ik ga maandag duidelijker laten merken dat ik er zelf klaar mee ben! ""Rijp"of niet...
oh juudje zie je banner ! 40 weken zwanger en vandaag utgerekend ! ik hoop zooo voor je dat het ook zo mag zijn vandaag