O Juudje wat spannend! Morgen hard aan het werk meid! Wat was er doorslaggevend om tot inleiden over te gaan? Spannenddddd! En Lonneke, lekker niks aantrekken van opmerkingen hoor, wel zo fout he, dat ze dat doen! Ik heb gelukkig geen lullige opmerkingen gehad, wel is het gewoon besproken etc. Ik loop bij een vk maatschap van 4 VK's en degene die ik in het begin had gezien bij de eerste controle zag ik deze week weer, zij had me uitleg gegeven over het gewicht en ik kreeg nu een complimentje van haar dat het zo netjes was gegaan, dat is wel leuk! Volgens mij heb je niet perse meer kans op een moeizame bevalling tenzij je heel erg overgewicht hebt. Het feit dat je wel of niet in het ziekenhuis bevallen moet ligt meer aan de ambulance die boven de 100 kilo niet meer willen doen ivm de arbo
Omdat het voor mij te zwaar wordt. De baby is waarschijnlijk groot, ik ben "rijp" en ik loop voor op de banner. Dus om mij niet langer te laten leiden (ik heb nu echt pijn overal) halen ze de kleine morgen. Is voor iedereen het beste.... De baby is nu al meer dan 8 pond en ik ben er klaar mee. Er is geen reden om het niet te doen. En om het wel te doen is beter voor mij!
En dan nog zegt het niks hoor. Ik heb namelijk heel erg overgewicht (ten tijde van de bevalling woog ik zo'n 165kg!). Maar ik heb een hele goeie en voorspoedige bevalling gehad, zo eentje wens ik iedereen toe. M'n zwangerschap, mn bevalling én mn herstel..alles ging super. Dus maak je geen zorgen, overgewicht zegt niks hoor en laat je vooral niks aanpraten. Ik heb heel wat echo's gehad en altijd konden ze het goed zien en het hartje konden ze ook altijd goed horen. Ik heb nooit lullige opmerkingen gehad van vk's ofzo. Ik weet zelf ook wel dat ik te dik ben, hoeven zij me niet te vertellen Juudje, succes morgen, ik hoop dat alles goed aanslaat en je een zeer goeie bevalling hebt. Zet 'm op meid!
Oh enneuh, 8 pond valt best mee hoor. Mijn dochter was 3915gram en het eerste wat ik zei toen ik haar zag was: "Wat een kleintje". Mij was dus ook voorspeld dat ik een zeer grote baby zou krijgen, maar dat is dus zeker niet uitgekomen.
81/2 pond is de baby geschat vorige week donderdag. Ik vind het groot zat... Maar goed het maakt niet uit. Ik ben blij dat het eruit komt morgen, of in het slechtste geval overmorgen!
gelukkig dat ze je helpen meid ! en begrijp me niet verkeerd hoor want ik bedoelde het posi .. maar hier in nl kunnen ze soms zo moeilijk doen om de mama te helpen ! nou meid echt super veel succes en we duimen voor je dat het snel en goed mag gaan ! dikke knuf en tot snel ......
Absoluut hoor, jij gaat gewoon morgen bevallen en je kleine wonder in je armen houden. Geniet nog ff lekker van de kleine in je buik, morgen ligt hij of zij óp je buik
Wow Juudje, dus morgenochtend gaat het eindelijk gebeuren! Veel succes hoor! En hopelijk gaat het je goed bevallen!
nou meid ik hoop dat je nog wat kan slapen ! lijkt me zo spannend ! ik ga een kaarsje voor je branden en duimen .. dus tot snel en dan ben je een echte MAMA ! wouw !
hmmmm nog geen nieuws ! ben zo nieuwschierig ! Kisbaba hier gaat het gelukkig weer wat beter... vandaag bij gyn geweest en alles gaat eindelijk eens volgens de normale gang ! was helemaal blij ook vandaag... alleen dieet is niet zo goed gegaan met de griep in mijn donder maar nu ga ik er weer voor ! en de beeb is ook aan het indalen en ligt eindelijk goed ... hoe is het bij jou ? gaat het allemaal goed nu ?
Fijn dat het weer wat in rustiger vaarwater gekomen is bij je. Na alle schrik van die te hoge suikers. Gelukkig dat je griep weer mindert, en dan zul je zien dat het dieet ook weer beter lukt. Sterkte ermee hoor! Nog maar een maandje! Ja, ik ben zelf weer een beetje van de schrik bekomen. Ik hou me nu maar goed rustig, zodat de baby nog wat meer groeien kan. Over 9 dagen moeten we er alweer heen, ik hoop dan zó dat het dan gegroeid is en ook goed ligt. Dan kan ik veel onbezorgder m'n laatste dagen/weken ingaan van de zwangerschap. En iedereen in de omgeving leeft heel erg mee en begint nu wat onrustig te worden: krijg nu al veel schouderklopjes, telefoontjes, mailtjes, berichtjes op hyves enzo, met: lukt het allemaal nog een beetje, en: sterkte met de laatste loodjes. Is wel heel lief. 8)
nou dat mag ook wel he meid ! jij helpt hier ook altijd mensen met advies en knuffels en wat je geeft krijg je ook terug ! ik hoop het ook voor je hoor dat de kleine nog een groeispurt krijgt ! en dat alles op gemiddeld is over die 9 dagen ! en idd het gaat nu snel het aftellen ... gelukkig houden ze jullie goed in de gaten ...... en idd heel fijn als mensen met je mee leven ! lekker rustig aan blijven doen he ! en juudje maakt het spannend hoor !
Sorry dames, duurde even voordat ik weer achter de pc zit 29-1-2008 is onze Maaike geboren om 12.03 uur. De bevalling is goed verlopen. In het ziekenhuis dus maar ze was er binnen 4 uur! Goed te doen moet ik zeggen en het is me meegevallen. Alles gaat goed. We zijn echt aan het genieten! Sinds gister helemaal nu voel ik me ook weer lekker en ben zelfs al even beneden geweest.. Waardoor ik me niet lekker voelde was de BV. Ik vond er echt niks aan en genoot zo ook niet van Maaike. Gister begonnen met de fles en zowel mama als Maaike maken het goed. Tevreden mensen zijn we! Ze is 4180 gram en 54 cm lang. Ik ben niet veel online maar zal jullie op de hoogte houden! Ik heb nog niet alle foto's van de camera af dus een echt duidelijke foto heb ik nog niet. Komt nog! Dames jullie ook nog SUX6!