Oh Emma wat een gedoe zeg naar het ZH! Gelukkig ben je weer thuis... En je beeb komt snel genoeg hoor. Voor je het weet ben je 3 weken moeder . Hou je RUSTIG he! Sterkte! @ Maxi, ik woog 97 voor de zwangerschap en ben 18 kilo aangekomen. Ik weeg nu 102, na 3 weken. Ik had een keuze maar koos voor het ziekenhuis.
tja juudje van mij hoeft het zo ook allemaal niet meer hoor wat een gedoe elke keer maar het is echt aftellen ! en dan straks lekker genieten ! net als jij ! Kisbaba hoe is het met jou ? het is zo maar stil gaat het nog goed met je ? of ben je misschien bevallen ? ik heb ff stiekem gekeken maar sinds vrijdag ben je niet meer geweest ! zou het ! ....... hou ons niet in spanning ! hoop het zo voor je ! Maxi ik had in eerste instantie thuis mogen bevallen maar ivm zwangerschapssuiker en nu hoge bloeddruk mag het ook niet meer ! ik kom niet boven de 100 net niet hoor maar volgens mijn vk was dat geen probleem geweest wel beneden bevallen ! maar ik wilde toch al naar ZH en heb nog wel 5x een reden gekregen voor het zh ... je weet het dus nooit van te voren hoor !
Kisbaba houdt het spannend! Nog een weekje Emma dan ben je ook alweer op de 40 weken... En dan gaat het snel joh Voor je het weet ben je zo een maand moeder hihihi.
Hoi allemaal, ik ben 1.65 en 94 kilo... ik ben "verdeeld dikkig" dus overal een beetje mijn buikkie begin je nu echt al te zien. voor ik zwanger was woog ik 97 en ben nu afgevallen door het gezonde eten volgens de VK is dit niet erg en alleen maar goed. Nou ik blijf het hier volgen. Liefs Shirley
Hoi Allemaal, Hoi Shirley, welkom Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag. Ik moet me er maar bij neer leggen dat ik niet thuis ga bevallen, jammer. Maar mijn baby is natuurlijk het belangrijkste. groetjes Maxi
Shirley welkom! Volgens mij zien wij er ongeveer hetzelfde uit Ik ben in het begin ook afgevallen (ook tot 94) en ben in totaal 18 kilo aangekomen en nu moeten er nog 5 kilo's af!
nou juudje dat gaat al super goed met je gewicht dan ! keurig hoor de kleine is pas 3 weken ! hoe is het met je nachtrust ? gaat dat een beetje ? en voor de rest met jezelf ben je al lichamelijk een beetje bij kunnen komen ? en hier idd nog maar een weekje ! ben vandaag bij gyn geweest alles ok zelfs prima moet medicijnen blijven nemen voor bloeddruk en bedrust maar mocht lekker naar huis ! en de beeb ligt er op zijn best voor en zit erg ver ingedaald ! kijk dat is mooi nieuws ... eindelijk eens haha Ik had alleen volgens de gyn echt een super grote buik omdat ik alleen naar voren draag ! nou als zelfs je gyn dat al zegt dan mag je raden hoe mijn buik is haha kindje zou wel gemiddeld zijn maar dit is gokwerk volgens hem .. nou volgens mij wil hij me niet bang maken haha Maxi ik zelf vind het ook een fijn idee om in het ZH te bevallen maar als je echt thuis wil bevallen kan je dat dan niet bespreken met je VK ? hier zou ze het wel doen nl ! alleen wel beneden ! en tja er zijn nog zo veel redenen om in het ZH terecht te komen ik zou voorlopig maar afwachten ... Roshi welkom ! gezellig dat het weer wat drukker wordt ! en goed bezig hoor met je gezond eten ! heb ik ook zo lang vol gehouden ! en is idd alleen maar goed voor jou en je beebje ! is het je eerste kindje ? Kisbaba meid waar ben je ! hier draaien de duimen voor je ....
Hallo allemaal! Hier ook een big girl! Heb de afgelopen dagen niet anders gedaan dan alleen dit topic lezen, en heb dus écht alle 65 pagina's gelezen! Wat een heerlijkheid, zo vreselijk veel herkenbaarheid. Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen. Ben dus 24 jaar, getrouwd en heb al een zoontje van 2 jaar (21-10-2005) Heb van de week ontdenkt dat ik weer in verwachting ben, zal dus nu zo'n 5 weekjes zijn... Ik weeg nu (als het goed is ) 98 kilo en ben maar 1.63 Dus ook lekker te zwaar.... Ben benieuwd hoe ik door deze zwangerschap heen ga rollen als alles goed gaat. Voor de pasbevallen dames, van harte en voor de ladies die nog eventjesn moeten, heeeel veel succes!
heey allemaal.... ik vnd mezelf ook behoorlijk flink en ben nu ook weer zwanger... ben bij de eerste onwijs veel aangekomen en is er nooit meer afgegaan... ben nu bang omw eer veel aan te komen maar ik doe nu heel gezond drink veel water dus hopelijk komt het nu goed... hopelijk mag ik hier ook meekletsen... ik ben wel heel lang dan 1.83 maar weeg toch voor een 19 jarige wel niet 105 kilo.... en is dus veelste veel ben erg dik bij mijn kont en benen vooral.. ook me buik blubbert... hopelijk mag ik hier ook mee komen kletsen lijkt me gezellig
hoi mensen, hier ben ik heel even Inderdaad ben ik zaterdagavond bevallen met spoedkeizersnede, maar we hebben een geweldige zoon! 2720 gram. Het leek eerst allemaal perfect te gaan, maar maandag kreeg hij last van apneu's (stokking van ademhaling) het leek eerst ernstig, het waren twee heel nare en spannende dagen, maar gelukkig lijkt het nu veel beter te gaan. Allemaal slangetjes, metertjes, toeters en bellen, maar sinds vandaaag heeft hij nog maar een paar slangetjes. Hij ligt nog wel op de intensive care neonatologie, maar hopelijk mag hij binnenkort naar de 'gewone' high care. Ik spring snel m'n bed weer in, maar dan weten jullie ff wat. Groetjes, Janet (kisbaba)
Kisbaba van harte gefeliciteerd, hopelijk mag je zoon snel naar de high care dan snel naar huis veel geluk. Welkom Natassie en big girl. @Emma, ik ben zanger geworden met hulp van hormonen, dus via de gyn en hij wil me onder controle houden vanwege mijn te hoge BMI. Dus ik ben nog nooit bij een vk geweest er valt dus ook niets te overleggen. maar ja ik leg me er bij neer hoor ik ben al zo blij dat ik zwanger ben en ook zo snel, ik heb nog geen half jaar in de mm gezeten, en dat was al zwaar, laat staan al die dames met ivf, icsi en dergelijke ik ben blij dat dat mij bespaard is gebleven dus een ziekenhuis bevalling kan de pret niet teveel drukken.
heeeeeeeeee meid ! ik was al naar je op zoek ! van harte gefeliciteerd met jullie zoon ........... maar eh hoe heet hij meid dat ben je vergeten te vertellen aan ons Meidje toch wat een bevalling dan toch nog keizersnede ! en idd een niet te groote baby ! wat vervelend van die aanvallen maar blij te lezen dat het al wat beter gaat ! doe maar lekker rustig aan en idd in je bedje blijven ! maar niet te lang met de foto's wachten hoor haha dikke knuf van Emma
nou weer lekker veel meiden er bij dus ! Welkom Big girl en Natassie ! Als eerste GEFELICITEERD met jullie zwangerschap ! nog lekker pril maar dan juist lekker om er hier over te kunnen babbelen ! en het is idd eens lekker dat het juist gaat over de extra's van een mooi maatje meer ! haha en tja voordeel van een wat hoger start gewicht is dat wij vaak wat minder aan komen he ! Biggirl knap hoor alle 65 pagina's haha ben je ff bezig geweest en super gezellig dat je mee komt kletsen ! Natassie die buik komt vanzelf oh zo mooi strak ! ik had ook een lekkere ronde zwemband ( of 2 ) haha en nu heb ik een super strakke buik ! haha verder ook niet aangekomen aan mijn lijf eerder er af gegaan ! 8) Roshi wij flinke meiden zijn ook super gezellig haha dat is juist onze kracht he ! haha en we hebben allemaal dezelfde dingen waar we tegenaan lopen en kunnen dus veel info delen ! oh en is het je eerste kindje of niet ? hier wel en het is zooooo spannend nu !
super warm welkom hier zeg... voelt fijn aan hopelijk blijft alles goed gaan voel me ook helemaal niet zwanger snel naar de 12 weken of de eerst echo hopelijk is de snel en janet van harte gefeliciteerd met jullie zoon! super gaaf zeg ga er lekker van genieten en emmy hopelijk snel ook een strakke buik.. en whoo je bent niks aangekomen zeg hopelijk gaat mij dat ook lukken
Nachtrust gaat goed. Vanaf dag 1 komt ze maar 1x in de nacht tussen 3 en 4 uur ergens. Ze heeft zelfs al 2 nachten van 8 gemaakt! Dan schrik je wel even hoor als je om 7 uur wakker wordt... Ik ben meteen gaan kijken of ze het nog wel deed hihihi... Gewicht gaat zeker netjes en kan dan ook niet wachten om weer normale broeken aan te kunnen! Lichamelijk ben ik alweer redelijk de oude. Moet nog niet heeeeeeeel veel op 1 dag doen maar ik heb eigenlijk geen pijntjes of klachten meer. Zelfs het vrijen (jaja) gaat alweer goed hihihi...
@Janet (kisbaba) van harte! Ben heel blij voor je dat het eindelijk zover is. Spannend hoop dat de slangen snel weg mogen! Leef toch helemaal met jullie mee ookal ben ik alweer bijna een maand mama... Plaats je snel een foto en natuurlijk de NAAM! @ Emma.... heel veel sux6 met de laatste loodjes. @ rest van de meiden, welkom hier!
Dank jullie wel! Hihihi ja 65 pagina's ben ik wel een weekje mee bezig geweest.... Maar ik vond het heerlijk om te lezen. Kisbaba, ontzettend gefeliciteerd met jullie zoon! Ik ken je niet, maar heb de loop van je zwangerschap enzo gelezen! Super dat hij al zo'n stuk vooruit is gegaan, hoop dat hij snel slangetjes vrij is! En Natassie, ik voel me ook helemaaaaaal niet zwanger, ben wel echt super super super moe, maar verder niks, niet misselijk of wat dan ook... Ik zie dat wij praktisch even ver zijn, leuk!
Nou ik heb gister maar eens de moed bij elkaar geschraapt om op die weegschaal te gaan staan en wat denk je? Ik ben nog geen 5 kg aangekomen vanaf het moment dat ik net zwanger was. Wel loop ik met een toeter rond mensen vragen joh wordt dat geen tweeling? maar ik sta ervan versteld dat het niet zoveel is. Tuurlijk gaat dat nog komen maar voor dit moment nog niet. Het zit toch tussen mijn oren. en dankzij mijn vriendje besef ik nu dat ik niet dik ben maar zwanger. Liefs nance