heee lieve nance ! meid ik heb het daar ook zo moeilijk mee gehad het feit dat je niet ..dikker.. werd maar juist ZWANGER bent ! ik hoop voor je dat je dit snel een plekkie kan geven want vanaf dan is het echt genieten geblazen ! ik laat nu overal trots mijn buik zien ipv verstoppen ! en keurig van je gewicht ! netjes hoor 5 kilo bij 20 weken ! ik zit nu op 12 waarvan veel vocht en dat is straks zo weg ! dat komt dus wel goed .. en ook super van je vriend dat hij zo lief is die mag je wel een extra dikke knuf geven ! Natassie hier alles ok duurt alleen lang die laatste loodjes he ! haha maar hoe is het met jou ? ook alles goed ? en gezellig hoor zo op een topic waar je alles kunt delen Biggirl ik was blij dat ik dit topic vond niet vervelend bedoeld naar de mooie slanke meiden maar voor ons met een maatje meer is het soms net ff anders en dan is het fijn dat je elkaar hier hebt vooral met tips en adresjes ! oh wat helpt tegen vermoeidheid ! Floradix ! kan je gewoon zo kopen in fles of tablet en volgensmij gebruikt het halve forum dit tegen vermoeidheid ! ik zelf nl ook en helpt echt wel ! en het wordt ook aangeraden door VK ! Juudje hoe is het met je mama ! hier nog geen nieuws te melden maar hoop nu op snel het niks mogen doen is nu echt te saai aan het worden en ik ben er klaar voor ! ! wil ook foto's plaatsen haha oeh en wat een nieuws over de sex ....... ik sta op klappen .. pff ik wil weer haha en voor de rest lekker je rust proberen te nemen hoor Kisbaba hoop dat het goed met je gaat ! en dat je al goed hersteld ! en hoe is het met de kleine ? hoop dat alle toeters en bellen weg zijn en jullie lekker samen bij elkaar liggen en je houdt het wel spannend meid nu weten we nog de naam van je zoon niet !
Dankje wel voor je lieve reactie. Genieten doe ik elke dag meer maar ben ook weer heel erg blij als die buik weg is en een tevreden kindje in het bedje ligt. Ik ben ook supertrots op mezelf dat ik niet zo heel veel ben aangekomen. Iedereen genieten van deze mooie tijd en succes. Liefs nance
ik heb nu echt voor het eerst in mijn leven een mooie "strakke" buik haha oh wat een skippiebal is het toch ...... maar goed zo strak als maar zijn kan ! en er onder hangt nog net een lekker flappie vet van mezelf haha nou ik moet zeggen eigenlijk vind ik het raar maar ook wel grappig want dat is nog echt iets van mij ! ik moet al bijna huilen als ik er aan denk straks mijn buik te moeten missen ....... soms van geluk haha maar vooral omdat ik voor het eerst in mijn leven zo veel van mijn lijf hou ! wat een topprestatie is het toch ! aan de andere kant wil ik nu ook wel mezelf weer worden en de kleine eens vast gaan houden ....
ik kan niet wachten tot me dikke buik er is haha die heb iik al maar gewoon dat het weer lekker strak zit... schijnt bij een 2e sneller te gaan dus als ik straks op vakantie gaat hopelijk al een beetje strak buikje en hoe is het verder nu? iedereen zeker aan het werk of genieten van het lekkere weer zie dat er sommige al bijna gana bevallen althans hopelijk super spannend allemaal
ja hier is het spannend maar nog geen actie te merken ! ! moet dus afwachten ... wel gerommel maar het echte werk is er niet ... en het is idd lekker weer jammer dat ik niks meer mag doen en ook niet meer kan haha ik heb olifantenvoeten en mijn buik is zo zwaar dat mijn banden zo'n pijn doen ! maar nog maar ff en dan lekker weer wandelen maar dan met de kleine ! kan niet wachten om moeder te worden .........hmmmmmmmmm lijkt me zalig ! wel jammer dat de buik dan weer flubber is ...
Emma, bedankt voor de tip! Ga maar eens kijken voor floradix dan. Het is zo herkenbaar wat je schrijft over je buik... Ik was ook zoooooo trots op mijn buik en hield voor het eerst van mijn leven van mn lichaam.... Na de bevalling van mijn zoontje, had ik wel minder hekel aan mn buik. Nu ik weer zwanger ben, kan ik niet wachten tot ik weer een "strak" buikje krijg. Maar dat is ook maar weer afwachten aangezien ik nu 15 kilo zwaarder ben als toen ik zwanger was van mn zoon. Hier verder alles goed, ik ga vanavond de flessen op halen. Dan gaan we voor Moeders voor Moeders plassen de komende weken. En tis hier super spannend, gister zou mijn nichtje worden ingeleid, en tot op heden nog niks.....
Hallo allemaal,mag ik er ook bij? Ik ben 1:65 en heb maat 50 word mijn 2e kindje. Bij de eerste was ik 10 kg lichter en ik wou datdat nu ook zo was haha,ik voelde me toen zo mooi en had een echte slippybal als buik,nu ben ik ergens "bang"dat dat nu niet zo zal zijn,ik heb een beste onderbuik,... Het isiet het belangrijkste,we gaan voor een gezond kind! maarrr volgens mij snappen jullie me vast wel een beetje Heb nog niet doorgelezen maar ga ik heel binnenkort zeker doen
@ allwoman WELKM hier! @ Emma... Nog een paar dagen en dan kan jij ook genieten! Maaike heeft vannacht 7 1/2 uur geslapen dus dat is ook HEERLIJK! Geniet nog maar even van je rust/buik etc. Je kan zo genieten van de drukte van je kindje... Ben heel benieuwd naar jou wonder! Wel snel foto's plaatsen he! @ de rest... sux6!
Hoi allemaal, ik heb geen tijd om goed bij te lezen, sorry! Wel gezien dat Janet bevallen is, gefe;iciteerd meid, hoop dat het snel goed gaat en je lekker thuis kunt zijn met je nieuwe kereltje! Hier de 17de bevallen van een heel lekker meisje! Kiara Chioma heet ze. De bevalling was behoorlijk pittig, kort in wat steekwoorden: te snel, te fel, knip, scheur vacuumpomp... maar eenheel mooi meisje. Ik zal kijken of ik nogeen foto pllaatsen kan. Nu gaat mijn tijd op aan het op gang brengen vande borstvoediing want dat wil nog niet zo, het is echt een fulltime job! elke 3 uur voeden, dan bijvoeden endan kolven... pfff' Ik hoop heel hard dat het wel gaat werken Dat was even de update hopelijk snel weer meer Groetjes van trotse mama!
hallo, ik heb lang niks van me laten horen maar ik hoor ook bij dit clubje, ben 168 met 118 kilo, ben nog niks aangekomen sinds dat ik zwanger ben, juist afgevallen, ik was namelijk 120 kilo. vandaag is duidelijk geworden dat ik suikerziekte heb, morgen naar de gyn kijken wat we eraan kunnen doen.
Hallo mensjes! Na een poosje meld ik mij hier ook maar weer es even. Oh, had ik z'n naam niet geschreven? Hij heet Jesse, woog 2720 gram, en na wat startersproblemen is alles goed met hem. Zelf mocht ik donderdag al naar huis (heb keizersnede gehad dus duurde wat langer) Maandag is Jesse ook thuis gekomen uit het ziekenhuis dus we genieten uitgebreid hier. Lekker elke dag tuttelen met m'n mannetje. We hebben gelukkig nog verlate kraamhulp kunnen krijgen, da's een voordeel na een keizersnede. Van maandag tot morgen heb ik nog elke dag 4 uur hulp gekregen, dus echt top! Succes alle dames die nog niet bevallen zijn. Doeeeeeeeeeeiiiiiii! Groetjes, Janet
Kisbaba van hart gefeliciteerd met je zoon genaamd Jesse !!!! Leuke naam kon hem idd niet vinden in je 1e bericht haha en blij te lezen dat alles goed gaat nu en dat jullie lekker thuis zijn ! zalig ! geniet maar lekker ! Krokus hoe was het bij de Gyn ? hoop dat het mee is gevallen ik heb ook suiker in de zwangerschap heb een dieet van de dieetiste en hierna is het allemaal goed gegaan hoef niet te spuiten ofzo ! Sjaantje van harte gefeliciteerd met je dochter Kiara !!! kom maar op met die foto's kan niet wachten en idd pittige bevalling hopelijk ben je al wat bijgekomen ! Juudje het is vandaag zo ver ! de 40 weken gehaald en nog niks aan de hand ! wel extreem moe maar komt schijnbaar van de medicijnen voor mijn bloeddruk .. oh in mijn album staat een foto van de 40 weken mega buik ! maar waarschuwing vooraf haha hij zit zo in je oog ! trouwens ook foto van mijn voeten au au wat een pijn doet dat zeg gelukkig nog maar ff en ben ik ook lekker mama hoe is het bij jullie ? al een goed patroon nu ? en wat meer slaap ? Allwoman welkom meid ! wat gezellig druk is het weer ! en meid je skippiebalbuik komt echt vanzelf ! haha BigGirl jouw buik word weer zo mooi je zult het vanzelf zien ! en bij de 2e is dat nog sneller ook he ! Hoe is het met je nichtje afgelopen ?
emma wat een super mooie buik zeg echt super mooi gewoon! ohh wat verlang ik naar zo mooie buik even afwachten nog hopelijk blijft alles goed gaan ben namelijk bang van niet veel steken in me buik vandaag 1 keer piepklein bloedje bloed gehad met afvegen wil allemaal nog niks zeggen maat toch pfff al die onzekerheden... en hadden jullie dat ook of is het gewoon gekkigheid ben nu 6 weken zwanger en heb het idee dat me buikje al wat groter is ? wanneer hadden jullie een buikje! en voor alle dames die vandaag rnd de 40 weken zijn! spannend en alvast een hele fijne bevalling! als ik jullie neit meer schijf of ziet hier
ja haha dat is nog eens een buik ik heb alleen geen foto van de zijkant jammer maar vergeten ach ja de indruk is er ! en wat vervelend is het toch het begin en het eind van een zwangerschap ! kan me voorstellen dat je onzeker bent maar komt goed meid ! in het begin hoort het er allemaal bij en bij twijfel gewoon je VK bellen hoor .. ik heb een flinke innestelingsbloeding gehad van een paar uur zelfs en echt heftig en tot nu toe heeft het allemaal goed mogen gaan ... maar het is allemaal zo spannend zwanger zijn ! en ook nog bij 8 weken van de trap af gevallen en ook bloeding gehad maar ook dat is goed overleefd ! ik duim voor je meid maar het zal echt wel goed zijn en ik liep al met 8 weken met mijn broek open en met 10 weken had ik mijn eerste zwangerschapsbroek al aan .. tja waren wel mijn darmen maar ohoh wat een tempo was het waarin mijn buik kwam ! haha helaas is dit nooit meer opgehouden want ik heb volgens de gyn echt een super buik ! tja nu maakt het niet meer uit jammer dat hij zo zwaar is maar het verstoppen in het begin was echt niet makkelijk ! en ik maar tegen iedereen zeggen dat ik gewoon dikker werd door het snoepen pfff succes meidje !
Hey Biggirl, wat pijnlijk zeg! hoop dat je wel steun om je heen hebt! O Emma, wat een voeten meid! Vreselijk! Maar je buik is super mooi joh! Die ga je nog missen! Kom op baby!
Haha Emma, zulke voeten had ik met 26 weken al! (en dan nog iets erger) Het doet idd PIJN! :O Hopelijk komt je beebje snel. En biggirl: vreselijk meis, de tranen stromen hier gewoon...