Flink / Dik en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweet Mama, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Emma, ik heb Maaike op de wereld gezet met 40 weken en 4 dagen... Dus wie weet kan je dat na doen ;).

En die voeten... Pffff hoop dat het snel voorbij is voor je!

2. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Hallo,

Ik wilde me hier ook even melden. Ik heb van het weekend al de blz's doorgenomen :confused: en ik moet zeggen dat ik dit een heel erg fijn topic vind! Het is toch fijn om te weten dat je niet alleen op de wereld bent. En het is ook fijn om te lezen dat alles niet persé moeilijker of gecompliceerder hoeft te wezen omdat je zwanger bent en een maatje meer hebt.

Maar goed, er is er weer 1tje bij :p

@ Biggirl, heel veel sterkte :(

3. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    @muiz, Welkom hier!

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Big Girl, wat onzettend jammer!
    Heel veel sterkte toegewenst.

5. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    @BigGirl, sterkte met het grote verlies....

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    @ biggirl: heel veel sterkte!
    @emma: ik heb suiker en moet nu spuiten, sinds vandaag. heb een prikpen gekregen en insuline.

vrijdag ben ik opgenomen geweest voor hartritmestoornissen en zaterdagavond mocht ik weer naar huis. gaat nu wel weer beter maar die naalden he. daar baal ik van.

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Suikerdames, zal ik jullie es wat leuks vertellen?
    Sinds de bevalling (nu 18 dagen geleden) hoef ik helemaal niets meer te spuiten! Het zal komende weken wel weer terugkomen, maar daarna kan ik gewoon weer aan de pilletjes.
    Ik was voor de zwangerschap zo'n 82 of 83 kg. Was tijdens die 9 maand maar anderhalve kilo gegroeid, en ben nu 76 kilo. Dus mooi wat afgevallen, wat ook weer ten gunste is gekomen voor m'n eigen diabetes.
    De afgelopen zeven jaar slikte ik 2 x 1000 mg metformine, en ik denk dat ik straks genoeg zal hebben aan 2 x 500. Dus ik ben blij.

Oja, ik heb wat fotootjes van onze Jesse in m'n album gezet.

8. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Wat een plaatje zeg! Met jou alles verder ook goed?

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Yep, het gaat echt goed!
    Ik had niet gedacht dat een keizersnede zo'n makkie zou zijn. Ik dacht dat je de eerste weken heel veel pijn zou hebben en bijna niks zou kunnen doen, maar helemaal niet eigenlijk!
    Of ik moet nog een terugslag krijgen, maar zou dat nog gebeuren na 18 dagen? Dacht het eigenlijk niet.
    Ik hou me nog wel wat rustig hoor, mag nog geen zware dingen tillen enzo, maar het valt me reuze mee!

10. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    hoi dames,

@biggirl heel veel sterkte, heb hier geen woorden voor het is gewoon k*t.

@kisbaba wat een plaatje.

Hier verder alles goed, beetje chagrijnig op de gyn, ik wou zo graag weten wat het was vandaag met de echo, zegt ie het ziet er goed uit allemaal ik ben erg tevreden, ik heb niet gekeken wat het is, maar dat vraag maar bij de 20 weken echo :evil:. En ik vind het echt fijn hoor dat ik elke keer een echo krijg en mijn baby kan zien, maar ik zou ook graag een keer het hartje horen, maar ja misschien de volgende keer, ik moet vlak na de 20 weken echo alweer op controle bij de nieuw gyn (oude stopt ermee). misschien dat ze dan een keer luisteren ipv een echo.
    Belangrijkste is dat alles goed is.

Groetjes Maxi

11. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    meiden mag ik hier wat vragen ik ben ook flink te dik en ik vroeg me af waar jullie zwangerschapskleding haalde ik heb maat 48- 50 meestal 50

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik bij de miss etam... daar hebben ze grotere maten ik heb ook maat 48 :( en daar hebben ze tenminste van alles wat in alle maten :)

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hallo meiden ik wil me ook graag bij jullie voegen als dat mag.

Ik heb in november een ma gehad met 12 weken kwamen ze erachter dat het hartje met 10 weken gestopt was en heb met 14 weken mijn miskraam gehad, nu ben ik dus weer zwanger en heb vorige week mijn 1e echo gehad en het hartje klopt. Ik kan alleen nog niet helemaal blij zijn maar hoop dat ik dat met 12 weken kan. Volgende week heb ik nog een echo voor mijn gemoedsrust.

Ik was 37 kilo afgevallen en helaas nadat ik gestopt ben met roken weer 18 kilo aangekomen :oops: . Heb behoorlijk wat overgewicht.

Ik ben dus ook bang om ontzettend veel aan te komen in de zwangerschap omdat ik de hele dag door honger heb. Heeft iemand van jullie tijdens de zwangerschap bij een dietiste gelopen, ik zit hier dus aan te denken.

Verder slik ik dus ook medicijnen tegen te hoge bloeddruk en vorige week is de dosering weer verhoogd. En ik ben echt heel erg vermoeid, en las dat iemand dat hier ook heeft die hiervoor medicijnen gebruikt.

Sorry voor mijn lange verhaal.

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    @ischa: wees niet bang om aan te komen, ik woog voor de zwangerschap 120 kilo en nu 118 dus ben afgevallen, ik had ook vreselijke honger in het begin echt niet normaal. heb toen alleen maar gezond gegeten, dus een ei met boterham of een soepie. geen snoep of snacks. dit ging ook niet omdat ik misselijk werd van chips en dergelijke.

ik had hoge bloeddruk en had daar ook medicijnen voor, maar de laatste twee weken is mijn bloeddruk zo goed dat ik er mee mocht stoppen. Ik moet nu wel insuline spuiten maar daar ben ik inmiddels aan gewend. heel veel succes met je zwangerschap.

15. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Maat 48 van Noppies ;) gewoon bij de betere (ook duurdere)zwangerschapswinkels...

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heeeee mieden !

zo het is gelukt ! hahaha
    ik ben op 03-03 bevallen van onze zoon TIM !
    Alles is goed met hem en het is zo'n lekker ding ...
    ik moet wel echt bijkomen van de bevalling vandaar dat ik nog niet eerder kon langskomen
    heb eerst 24 uur weeen gehad toen na 2 uur persen toch nog een KS en had al 2 nachten ervoor niet geslapen ... ik ben kapot ... de pijn .. ach elke dag gaat het beter ik heb meer last van mijn rug dan van de KS zelf lijkt het wel en na een douch moet ik al weer 2 uur gaan liggen
    jammer want ik mis veel vind ik maar de vk is zeer tevreden over mijn herstel aangezien het een dubbele maraton was !
    en kijk maar eens in mijn album ... daar heb ik het allemaal voor gedaan he ! haha
    het is zo super ! elke ochtend is het lekker een uur knuffeltijd bij mij in bed als man gaat werken en wat ik kan doe ik ook echt met Tim
    hij woog 3920 gr bij geboorte dus 8 pond ondanks de suiker en omdat zijn hoofd verkeerd lag kon hij er niet uit en dus niks door te dik of wat dan ook ! zijn suiker was gelijk goed bij zijn geboorte en daar ben ik zoooo blij om omdat ik zo'n moeite had met het dieet en het vele eten
    vocht is nog een drama ! mijn voeten zijn nog erger geworden hmm ja het kan dus ! maar hoop snel dat het weg gaat en de stuwing is ook al aan het zakken dus ik zie het hoopvol in !

meiden sorry dat ik ff niet op iedereen reageer maar ik moet een lief manneke wakker gaan maken om zijn fles te geven !
    ik kom snel weer langs maar wilde het ff laten weten !

dikke knuf van Emma
    oh en blij te lezen dat alles hier verder goed gaat !

17. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    van harte gefeliciteerd met je zoontje tim. geniet ervan.

18. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi Emma...

Harte gefeliciteerd met je zoontje. Wat een lekker ding.
    Lekker genieten!

Groetjes maxi

19. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi meiden ik ben nu zwanger en heb al een beste buik, kan dat al zo vroeg in de zwangerschap.
    ik heb ook last van danden pijn maar dat is normaal toch.

groetjes honey

20. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    van harte met jullie zoontje.
    en nu maar lekker genieten

Deel Deze Pagina