Flink / Dik en zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sweet Mama, Apr 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi meiden
    als eerst een dikke knuf want ik ben er ff niet geweest omdat het erg wennen is een lief klein ventje in huis !
    maar Tim doet het goed en heeft wel zijn huilmomenten maar als ik het zo om me heen hoor kan het altijd erger !
    Posotief nieuws is dat ik 14 kilo was aangekomen vooral vocht op het eind en ik zit al op mijn oud gewicht !
    al zelfs er bijna onder en dat al na twee weken !
    haha kijk voller zijn heeft dus zijn voordeel want zoveel was ik zelf niet aangekomen !
    mijn oude kleding kan ik niet aan mijn buik was zo mega groot geworden dat ik nu pas echt een hangbuik heb ! maar goed als ik in de box kijk weet ik waarom ! en heb nu meer vreede dan ooit met mijn figuur en rollen ...
    jammer dan ik ga eerst een lekker genieten !

Maxi het kan idd wel ff duren voordat je de kleine gaat voelen ! maak je niet te veel zorgen rond deze tijd in je zwangerschap begint het normaal gesproken pas hoor het gekietel en achteraf voelde ik de beeb ook al langer ik kende alleen het gevoel ook niet !
    en idd de meeste mensen zijn dom ... superdom om horrorverhalen te vertellen lekker hier meelezen en schrijven en je niet bang laten maken !
    Krokus lekker dat je nog niet bent aangekomen dat heeft bij mij ook zo lang geduurd en zie bovenstaand verhaal ! wij volle vrouwen hebben ook zo ons voordeel he !
    Natassie meid heel veel sterke met jullie verlies ... hier zijn geen woorden voor ...

2. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    He Emma, fijn dat alles goed gaat! En lekker joh weer op je oude gewicht... Ik kan mijn broeken ook niet aan hoor. Mijn buik is ook anders nu.... Maar ja als ik naar Maaike kijk he ;)

Zet je nog een nieuwe foto neer snel... Wil zijn koppie wel eens goed zien ;)!

3. Maxi

Maxi Actief lid

Oct 22, 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Ik heb me voor niets zoveel zorgen gemaakt (zoals gewoonlijk :oops: ) beeb doet het hoor hij/zij is af en toe aan het discozwemmen in mijn buik iheel grappig al die plopjes.

Emma dat klink goed zo snel alweer op je oude gewicht, jij geeft ons hoop hehehe

4. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo eindelijk nieuwe foto's in mijn album !
    hoe is het allemaal met jou meid ? en met Maaike ?
    gaat het goed met haar ?

hier begint het echt al te wennen nu... zalig en het herstel van de KS is ook echt prima aan het gaan .. ik ben vandaag lekker een stuk gaan wandelen toen de zon nog ff scheen ..
    en tja broeken zal wel drama blijven was voor de zwangerschap ook niet echt plat ;) ;) haha en idd als je dan naar je kindje kijkt maakt het me nu nog niet veel uit hoor .. :p

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik zal me ook nog weer es ff melden, hoewel: wat vliegt de tijd toch als je een baby hebt, vinden jullie ook niet?
    Jesse is morgen (eh... vandaag) alweer zes weken. Hij krijgt sinds een week om de vier uur een fles en sindsdien slaaptie mooi over, tot zeven of acht uur 's morgens. Hij is al wel acht pond, schat ik zo, dus het gaat prima hier. Het is zo'n schat, zo lekker makkelijk ook, we horen hem niet vaak huilen. Het is heerlijk genieten van zo'n kleine krummel, grappig dat we het helemaal nog niet verleerd waren, te tuttelen met zo'n kleine! Ook de broers zijn echt gek op hem, heel leuk om dat zo te zien.

Vanmorgen op de weegschaal gestaan, precies 75 kg!
    Ben ik al wel tien jaar niet meer geweest! :D
    Bleef de laatste jaren steeds op de 83-84 kg hangen.
    Dus nu maar zorgen dat ik zo blijf.
    Ik ga wel bijna elke dag wandelend naar het winkelcentrum, da's ruim anderhalve km, dus een mooi tripje, ook goed voor de beweging. En niet te vergeten dat ik nogal es wat keren per dag de trap op en af sjouw...
    Al met al ben ik heel tevreden.

6. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    @ Emma29
    Leuke foto's zeg! Mooi mannetje!
    Hier gaat ook alles toppie. Gister heeft Maaike haar 1e prikjes gehad en die heeft ze ook goed doorstaan!

Gelukkig gaat jou herstel goed!

7. muiz

muiz Actief lid

Feb 22, 2008
    287
    0
    0
    Hoi hoi,

Het is maar weer stil in dit topic. Ik had nog even een vraagje/opmerking. Mijn buik(je) begint een beetje te komen en het is heel raar, want ja nu kan je dus zeg maar showen. Een vriendin van me zei al: Ik zou hem lekker showen hoor, nu kan het. Maar daar is juist mijn probleem. Jaren probeer je je buik te camoufleren en nu mag/kan je er ineens mee pronken. En in mijn hoofd weet ik dan ook wel, maar het wil nog niet zo zeg maar. Ik probeer hem toch in te houden en weg te moffelen. En je hoort ook wel eens: Je bent niet dik, je bent zwanger. Nou zo voelt het voor mij niet, ik ben gewoon dik en zwanger :) .
    Maar goed, mijn vraag dus, hadden/hebben jullie dat ook?

8. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    ik heb dat nu ook hoor,krijg ook al een buikje (meer dan anders ) en vind het best moeilijk nog,heb ook echt nog een maag zeg maar.
    pas als hij een beetje rond is ga ik lekker showen,dan zien mensen ook dat je zwanger bent ,en lijkt het niet alsof ik alleen fatsiger geworden ben...jammer maar waar!
    het moment komt vanzelf wel dat je er zekerder voor voeld denk ik!

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb dat ook, mensen durven nu pas te vragen of ik zwanger ben, eerder durfden ze dat niet omdat ze dachten dat ik gewoon dikker werd. Ik ben ook pas 2 kilo aangekomen dus dat is wel een voordeel.

10. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    Ik had dat ook hoor... Maar op het moment dat ie echt rond werd en dus ook echt goed zichtbaar dat ik zwanger was ben ik strakke kleding en banden gaan dragen. Ik heb er uiteindelijk dus echt wel mee geshowd!

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ben eigenlijk nu pas een week of vier aan het showen, daarvoor vond ik mijn buik niet zo mooi. nu is ie mooi rond en groot

12. goudlokje

goudlokje Actief lid

May 2, 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    hahaha dat ken ik. Normaal heb ik al een buikje wat iemand bij een zwangerschap van 4 maanden zou hebben, dus vroegen mensen wel eens: Ben je zwanger? :oops: Zoooo genant ( voor beiden). Maar nu durfde niemand het te vragen, omdat ze dachten dat ik gewoon was aangekomen. :x Daarom draag ik ook alleen maar strakke kleding zodat het duidelijk is dat ik ook ECHT zwanger ben en niet gewoon alleen maar stevig hihihi.

13. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    hallo ben even weggeweest ;)
    bovenstaand verhala ken ik ook..is mij ook wel eens gevraagt hoe ver ik was toen ik niet eens zwanger was..lekker pijnlijk.

Heb gister mijn eerste buikfoto (ja met kleren hoor hihi) in mn album geplaatst.
    die zwangerschaps kleding trekt de boel mooi rond en volgens mij is het nu toch echt een zwangerschapsbuik.

Zijn hier mensen die voor hun gewicht bij ge gyn en in het ziekenhuis moeten bevallen? ik net niet maar hoorde er van de week voor het eerst van..

14. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

Jan 24, 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Hoi,

ik breek ff in...

ik denk niet dat het te maken heeft met je gewicht dat je de baby minder snel voelt, maar meer met de verhoudingen van je lichaam, ik weeg ook ongeveer 100 kilo maar voelde de baby duidelijk schoppen bij 19 weken.
    Het zal ook gewoon per persoon en zwangerschap verschillen.
    Ik kom gelukkig alleen bij me buik aan..dus bij mij zag je rond de 18 weken wel een zwangerschapsbuikje en nu kan je er niet meer omheen...

Ps, ik ben 1.78 m ..

15. muiz

muiz Actief lid

Feb 22, 2008
    287
    0
    0
    Mooie foto :thumup: , ziet er al echt mooi zwanger uit! Hier begint het nu ook meer te komen en ik wen er al meer aan in mijn hoofd :) (aan de buik bedoel ik dan hè).

Ik weeg ook boven de 100 kg en ik heb niets gehoord over in het ziekenhuis bevallen. Er was sprake dat ik door een (achteraf foute) bloeduitslag bij de gyn zou moeten bevallen, maar daar werd de vk nogal fel van. Hahahhaha ze gingen echt een soortje van om me vechten (bij wijze van spreken dan).
    Ik heb wel aangegeven in het ziekenhuis te willen bevallen, maar dat is mijn eigen keus. Dat vind ik een fijner/veiliger gevoel. Mede door mijn gewicht/omdat ik 35+ ben en omdat het de 1e is. Maar gewoon bij de vk dus ;) .

Ik weet niet waar deze opmerking ineens vandaan komt? Achteraf voel ik de baby al vanaf week 14, maar toen twijfelde ik daar nogal aan. Nu bijna 6 weken verder weet ik het zeker :) . Maar goed, ik ben het dus ook niet eens met die stelling.

16. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je wel muiz.
    Het heeft met je BMI te maken wanneer je naar het ziekenhuis moet zei de BVK,je word in 3 schalen ingedeeld,ik zit in schaal 2 en boven de 3 is het dan zover.

Ik weeg dus ruim 100 kilo en voeld emijn dochtertje al met 14 weken,deze kleine voeld eik zelfs al met 12 weken!Kan dus alle kanten op! ;)

17. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

Jan 24, 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam

@ MUIZ, die opmerkling slaat op deze vraag!

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    hoi! Waarom posten jullie niet meer? Na een korte zwangerschap die mis liep eind vorig jaar ben ik weer zwanger, vandaag 6 weken. Ik hoop dat het hier weer wat actiever wordt ;)

Share This Page