Kreeftje, ben je al geweest en zoniet, hoelaat moet je dan? Voor de liefhebbers, er staat een nieuwe buikfoto van gisteren in mijn album (evenals foto's van het kamertje) Liefs, Tanya
@peetje24 ze vertelde me dat je gemiddeld 12 kg aankomt en dat ik daar zowieso rekening mee moet houden en heb een voedingsadvies gekregen om de "schade"zo beperkt mogelijk te houden. Ik kan ondanks dat mijn buik dikker wordt mijn eigen bovenkleding en jassen nog aan.. dus ik hou het zelf wel in de smiezen.... ik heb ook problemen gekend tegen eetprobleem aan na een obsessie voor de weegschaal en dat vond ze mede een reden om me niet aldoor op de schaal te zetten! liefs
hallo Allemaal, Wat een verademing toen ik dit topic las! Zucht, hier ook een mama met overgewicht. Ik ben nu 90 kilo met een lengte van 1,78. Ik ben sinds ik zwanger ben 6,6 kilo afgevallen. Ik draag maat 44 onder en 42 boven en ik pas alles nog. heel bang geweest dat ik geen buikje zal krijgen, langzaam is dat naar de achtergrond verdwenen. Ik ben gewoon lekker zwanger met of zonder buik. Heb mijn eerste echo gehad met 8 weken uitwendig, was perfect te zien. De 2de echo gehad met 12 weken en wederom perfect beeld. Hier dus geen inwendige echo's! Ik vind het erg leuk om met jullie mee te schrijven. Donderdag voor het eerst babyshoppen! Liefs Meisje
Tantan wat een mooie buik! en wat een mooi kamertje!leuk idee met de echofoto's! kreeftje..ik ben ook benieuwd hoor!
Hoi meiden, Ik kwam net dit onderwerp tegen tijdens het rondneuzen en ja hoor precies iets waar ik naar zocht. Maar ik ben wel een stuk zwaarder dan jullie... Ik ben 1.77 en weeg 135 sinds vorig jaar ben ik 25kg aangekomen na het stoppen van het slikken van de pil is alles mis gegaan wat betreft mijn cyclussen die op hol zijn geslagen en mijn gewicht. We zijn nu al een jaar bezig ik wil zo graag een kindtje echt te, te, te, teeee graag. Ik hoop dat het bij mij ook heeeeeeeeel snel raak mag zijn het liefst nog dat ik deze week een posi test heb bij de ha en gewoon thuis en ik moet het ook zien via een echo anders geloof ik het niet. Ik zat er echt erg mee gelukkig heb ik dit topic gevonden nu kan ik af en toe mijn hart luchten...
Meiden wat betreft de echo het zijn er 2! Check mijn album voor de echo van de 2 beebjes we zijn overdonderd en ook helemaal HAPPY Dus ik denk dat ik nog wel een paar kilootjes aan zal komen........ Thanxx dat jullie aan me hebben gedacht. Liefsssss
Hey Meiden Ik ben ook frij fors van mezelf ik had voor de zwangerschap maatje 44 en tijdens de zwangerschap maatje 48 ( ik zal maar niet mijn gewicht erbij zetten want daar schaam ik me dood voor ) maar op een gegeven moment kreeg ik ook een buikje hoor ik denk dat het gewoon per persoon verschild want er zijn ook genoeg dames die maatje 34 hebben en die hebben ook geen buikje... Maar goed ik heb een foto in mijn foto album staan en daar kan je zien dat ik echt een buikje heb met 27 weken... dus het komt allemaal goed
ik val alleen maar af en ik zit echt niet wortels te eten ofzo. Ik eet gewoon chips en ijs wanneer ik er zin in heb maar toch kom ik niet echt aan. kreeg al op mijn kop van VK. Hier op 15 weken niks te zien, alle kleren passen nog goed. jammer, ik zou graag willen dat als ik straks op vakantie ga dat mensen zeggen kijk die is zwanger ipv kijk die is gewoon dik hihi
Kreeftje Gefeliciteerd! En wat snoepen betreft....ik heb gelukkig minder snoepzin als voordat ik zwanger was.... Dus er gaat iets minder naar binnen...
Kreeftje gefeliciteerd! Ik val ook alleen maar af. Toch wel een kilo per week. En dat blijft nog wel even doorgaan. Hier ook nog geen buik te bekennen hoor, volgens mij duurt het nog wel even hier zo.
Koop je toch lekker een tshirt en schrijf je er met watervaste stift op baby inside of Nee ik ben niet dik ik ben ZWANGER ! Ik viel in het begin ook alleen maar af, volgens de assistente helemaal niet erg want ik had genoeg reserves voor de baby om van te eten Pas aan het einde begon ik aan te komen (in totaal iets van 9 kilo aangekomen) maar dit was heel veel vocht. Een week na de bevalling was ik al lichter dan dat ik voor de bevalling was en dat ben ik nu nog steeds. Groetjes Anita
Ik heb een vraag voor jullie. Ik ben ook niet een van de magerste en nu moet ik ineens van de vk een 28 weken echo ter controle omdat ik van mezelf al aan de zware kant ben (ik ben tot nu toe maar 2 kilo aangekomen) Wie van jullie had dit ook? Wie van jullie mocht gewoon thuis bevallen? (ik mag dit waarschijnlijk nog net wel) Groetjes Simke
Mijn verloskundige heeft wel gezegd dat ik wat vaker een echo krijg, omdat het moeilijk te zien/voelen is. Zo kunnen ze beter zien of onze zoon goed groeit! Met thuis bevallen heb ik geen ervaring, ik moet naar het ziekenhuis voor een keizersnede.
heb vandaar de eerste echo gehad en het was goed te zien. Kreeg wel te horen dat als ik thuis wil bevallen dat het beneden moet. Weet nog niet of dat wel wil...