atractie park?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door denance, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denance

denance Lid

4 jul 2007
    32
    0
    0
    limburg
    Hallo dames

Morgen ga ik met m'n ouders en vriend naar Phantasialand, maar nu vraag ik me af of ik echt helemaal niks mag doen?
    Ik snap ook wel dat ik niet in de achtbanen moet gaan maar een waterbaan (met van die ronde bootjes) die gaan toch niet zo hard?
    Ik hoop dat iemand me kan zeggen wat ik wel of beter niet kan doen!

B.V.D.

Denance!

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Er staan vaak borden bij waar je wel en niet in mag. Alles waarbij je (hard) je buik kunt stoten zou ik even vermijden, en verder gewoon doen wat op dat moment goed voelt.

Die ronde rubberen bootjes daar wordt je volgens mij vooral nat in, dus ik kan me niet voorstellen dat daar zo´n waarschuwingsbord bij staat.

3. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Ik ben nog maar pril zwanger (ruim 5 weken) en ik probeer er ook rekening mee te houden.
    We waren toevallig afgelopen week op vakantie en bezochten we een soort grote speeltuin / mini attractiepark. Bij elke attractie stond een bord wat wel en niet mocht, maar zelfs bij het Caroussel stond dat zwangere vrouwen er niet in mochten. Nou, ben gewoon met mijn zoontje van 3,5 lekker in de draaimolen geweest hoor....

Zou zoiets dan ook voor prille zwangerschappen gelden? Ik ga komende week een keer naar de Efteling ... mag ik dan ook nergens in?

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Zolang de baby nog achter jouw schaambot zit (en dat is tot een week of 10, 12) kun je toch nog gewoon overal in en alles doen? Tenminste, zo heb ik dat begrepen.

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ben de gehele zwangerschap overal ingeweest, we gaan best vaak naar een pretpark, en er is niks gebeurd hoor.

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    nou een achtbaan zo ik zoiezo nooit doen,maar bij de rest zou ik idd gewoon naar de borden kijken en/of je gevoel/gezond verstand gebruiken..veel plezier!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    zolang je nog zo pril zwanger bent (zeker tot 8 weken, want veel mensen weten het dan nog amper) kun je die borden veelal negeren.
    Daarna is het even vertrouwen op je eigen gevoel. Heb je beugels die op je buik rusten terwijl je al best een buik hebt, dan lijkt het me niet prettig. En attracties waarin je flink door elkaar geschud wordt, en dus met je buik tegen de beugel botst, lijken me ook niet prettig, maar verder... Bij heel veel attracties staat het inderdaad, maarja, dat is natuurlijk veelal voor het park om zich in te dekken.
    Ik ben met 11 weken ofzo naar disney geweest, maar heb toen de achtbanen over de kop wel overgeslagen, maar bijvoorbeeld 'big thunder mountain' wel gedaan, maar die gaat zo soepel, dus dat durfde ik wel aan.
    De meeste achtbanen durfde ik ook niet zo goed aan vanwege de misselijkheid die nog maar net voorbij was ;)

8. stassia

stassia Lid

15 mei 2008
    9
    0
    0
    ik zou gewoon wat opletten, ni te zot willen doen, maar erzijn zeker dingen bi dat je mag doen.
    Zoals de dames al zeiden, je moet je er goed bij voelen.

Alvast een fijne dag toegewenst

9. denance

denance Lid

4 jul 2007
    32
    0
    0
    limburg
    Hoi dames

Bedankt allemaal!
    Ik ben lekker op pad geweest heb alleen allen drukke atracties van een afstand bekeken.
    Mijn vader vond het wel jammer maar ik heb hem gezegt dat ik volgend jaar wel weer ga en dan mag hij ook mee om op de kleine te passen. hahaha.

Groetjes Denance

Deel Deze Pagina