flink ongesteld

Discussion in 'Na de bevalling' started by kwebbel86, Feb 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ben nu voor de 2e keer ongesteld. Eerst 5 wkn vanaf de bevalling, toen anderhalve week niks, toen een paar dagen 'prut', daarna de pil geslikt.
    Maar nu: verschrikkelijk!!!!! Het is puur bloed, donkerrood en verschrikkelijk veel (hoe noem je dat?) verloren eitjes, zeker 1 vierkante cm regelmatig. Ik moet elke 2u het grootste verband verwisselen en lek door 's nachts. Ik ben nog nooit zo heftig ongesteld geweest!

Is dit omdat ik 9mnd niet ongrsteld ben geweest of moet ik me toch zorgen maken?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik vond mn eerste 2 menstruaties na de bevalling ook nog erger als mn kraamvloeien. Snap niet dat de verloskundige me daar niet voor waarachuwde! Ik hoorde van mn schoonzus dat t toch redelijk normaal is. Maar als je 't niet vertrouwd, bel je verlosk even?

3. Mynne

Mynne Lid

Jun 18, 2012
    78
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Ik had dat ook en heb toen ook al vraag gesteld erover hier! De eerste (tweede bij mij ook) ongesteld is vaak zooooo heftig! Ik liep zo wat leeg, echt vreselijk. Nu 5 menstruaties verder is het weer normaal (derde was weer normaal). Volgens mij hoef je je dus geen zorgen te maken. Sterkte!!!

4. kwebbel86

Oke dank je! Kon het al niet vinden haha anders had ik eerst daar gekeken. Ik ben zelfs voor t eerst in 10 jaar weer doorgelekt op m'n bed... Vreselijk!

5. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    nou hier ook hoor!! ik lek nooit door maar nu!!!! pffffffffffffffff loop ook leeg. Echt nog nooit zo gehad.

6. ladydd

ladydd Bekend lid

Dec 23, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook nu net voor tweede keer ongesteld geworden en heb het gelukkig gelijk op regel weer maar ook gigantisch veel en ja misschien nog erger dan in de kraamweek.

7. kwebbel86

Ik vond de kraamweek nog prettiger!!

8. ladydd

ladydd Bekend lid

Dec 23, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hahha toen dacht ik ook van goh is dit wat ze zeggen hahha

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Te mag ik even inhaken op jou vraag....?
    Ik ben sinds afgelopen woensdag 'ongesteld' had een ovulatietest gedaan en kreeg mijn eisprong een week geleden, normaal gesproken wordt ik dan 2 weken daarna ongesteld, maar nu dus al 1 week daarna....? Ik heb ook niks geen buikpijn of zo, alleen maar helder puur rood bloedverlies, duurt nu 6 dagen en wordt alleen maar meer i.p.v. Van minder. Is nu 6 weken na mijn bevalling is dit normaal?

10. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,658
    2
    38
    Zuiden
    Schijnt normaal te zijn dat je eerste paar menstruaties erg heftig kunnen zijn. Herinner ik me nog van bij de 1e. Gelukkig nu nog geen menstruatie gehad!

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    heb nu mijn 3e menstruatie en man man wat een ellende! sta de hele dag te trillen op mijn benen en zo duizelig, en idd veeeel bloed gatsie. kvoel me dus erg zielig :D

Share This Page