Hormonen?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Icnurse, Feb 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Icnurse

Icnurse Actief lid

Jun 11, 2012
    282
    0
    0
    Hallo lieve meiden!!
    Ik ben 3 februari bevallen van een prachtig gezonde zoon! Best een pittige bevalling vind ik maar gelukkig is dat achter de rug!
    Nu is ons wondertje 11 dagen oud en heb sinds dag 4/5 een onbestemd gevoel.. Kan het niet zo goed uitleggen maar voel me angstig dat er iets met ons mannetje gebeurd voel me zo verantwoordelijk en dat besef ik me dan ineens heel erg ofzo.. Ook ben ik verdrietig om alles wat er gebeurd is en mijn lijf nog niet helemaal van mezelf voelt!!
    Ik mis ook mn man die gewoon bij me is hoor en me onwijs goed steunt maar dan besef ik me dat het nooit meer zo wordt als vroeger en we nooit meer met zn tweeen zijn... Dat onbezorgde is helemaal weg... Dan voel ik me weer schuldig naar ons zoontje dat ik dat zo voel en ga zo maar door!!
    Ben ook bang dat hij ineens heel erg moet huilen en ik hem dan niet kan troosten terwijl hij bijna niet huilt...
    Ik ben niet bekend met zulke gevoelens en ben altijd een hele vrolijke meid maar nu huil ik veel...
    Begrijp me niet verkeerd ik ben dol gelukkig met ons wondertje en geniet ook enorm van hem!! Heerlijk knuffelen en verzorgen.
    Is dit normaal?? Ervaringen??
    Alvast bedankt liefs!!

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,229
    525
    113
    HORMONEN!!! Je beschrijft precies hoe ik me de eerste maand voelde! Het went het gevoelt ebt weg, ik ben nu bijna 2 maanden onderweg en het gaat steeds beter

3. Icnurse

Icnurse Actief lid

Jun 11, 2012
    282
    0
    0
    @aappie20: bedankt voor je reactie!! Goed om te horen dat jij je ook zo hebt gevoeld. En super fijn dat het nu beter gaat! Ik moet er dus gewoon doorheen begrijp ik. We doen ons best! Het helpt wel om te horen dat ik niet de enige ben!

4. Daydreams

Daydreams Actief lid

Oct 31, 2010
    270
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hormonen en kraamtranen. Heel normaal hoor die gedachten. Het ebt inderdaad weg. Gewoon af en toe de tranen lekker laten lopen dat helpt;)

5. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Heel erg herkenbaar en ik heb er helaas de tweede keer ook weer last van...:(
    Vooral dat zenuwachtige buikgevoel is gekmakend!

6. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,745
    1,073
    113
    Hoort erbij meis! En het goede nieuws is dat het ook beter wordt! Tuurlijk heb je met je zoontje er een zorg voor het leven bij gekregen maar dat is de natuur..
    Met zijn 2tjes ben je dan misschien nooit meer,maar je kunt je straks niet eens meer voorstellen dat je zoontje er gewoon een hele tijd niet geweest is.. Je sluit een fase af en begint aan een hele mooi nieuwe met z'n 3tjes!

Share This Page