ik had laatst kookmappen mee naar de markt leverde mooi wat op maar ja wij grote garage en ga al jaren naar de markt mssch daarom ook m,n spaarwoede hihi
mssch is deze markt ook wat voor jullie om eens te staan maar dan moet je gaan oppotten aan spul. gezellige markt met weinig stageld.
ik gooi niet graag dingen weg wat ik wel doe is dingen weggeven ik kan het namelijk niet over me hart krijgen om het weg te gooien dus bewaar best veel maar zodra ik er iemand anders blij mee kan maken dan gaat het gewoon weg
Gooi het ook niet graag weg maar als ik er verder niemand blij mee maak. Wat moet ik er dan mee , omdat het zonder is weg te gooien laten staan? Dacht het niet.
denk dat dit ook wel te maken heeft met de ruimte van je huis en garage maar na een jr weer dingen op m.p en nu verkoop ik toch 8 dingen.
Hoe bedoel stuur ze zo op hoor. Heb ze al in het gratis aanbieden deel gezet. Wil ze als nog reageer je daar maar .
lief aangeboden maar nee hoop dat je iemand vind, de 18e reis ik af richting grunn. mssch dan wat afspreken???? heb een station wagon wat je dan kwijt wil kun je erin dumpen
Oh hier opzich wel makkelijk, manlief is daar super makkelijk in, als het niet gebruikt wordt of nodig is dan gaat het weg of weg gegeven. Ikj was eerst niet zo van het opruimen, ma sinds ik samen met manlief ben, ben ik daar ook veel makklijker in om dingen weg te gooien, hier behalve aol het speelogoed van de kids ook niet veel onnodige dingen in huis
lig hier in een deuk lol. Als het zover is dat je deze richting op komt geef gil. Is er nog wat zet ik het voor de portiek mag je het zelf er in doen .
We zijn begonnen met breken hier de steen strips zijn er al uit . En al weer wat troep weg gegooid. Glazen tafeltje eerst maar in een kamer gezet weet nog niet echt wat ik er mee wil. mis staat ie straks wel mooi in mijn nieuwe frisse kamer . De spullen nog steeds niet weg pff .
ik heb alweer 3 dure dingen verkocht op m.p yes yes helaas laten deze mensen niet even weten of het goed is aangekomen, dat vind ik dan wel weer jammer.
Sneeuwpop@ Mazzelaar je verkoopt maar raak. En nee geen roze buurt lol. Bakje koffie heb ik altijd wel !
Sneeuwpop@ Dat is niet gek meis heerlijk toch. Dit weekend gooien wij het even weer om hoog. Hier verder nog druk aan het ruimen , heb een doos met sjaalen en mutsen staan , moet ik nog uit zoeken. Maar ben moe gister een heerlijke Jannes avond gehad.
oeh... dit topic wakkert de opruimwoede hier wel aan! Ben de laatste tijd steeds meer aan het opruimen en weggooien en dacht vanmiddag nog ; 'volgens mij zet het geeneens zoden aan de dijk!'. Maar ja, zes vuilniszakken met spullen zijn dus wel weg.. moet er toch eens een keer wat van gaan zien lijkt me!