Wortel@ Lol het ruimt idd mooi op dan , lag er nog meer verrassingen ? Hier weer iemand wat gehaald en weer meer dan we verwacht hadden verdiend . En meteen maar in de pot gedaan ,wel over na gedacht eerst maar wel gedaan. Was groot bedrag wel heerlijk hoor. Vol op werken dus opruimen zal niet veel worden . Of mp moet nu nog blijven lopen, gok dat het nu even stil staat.
hier weinig aan het opruimen, al hoewel manlief gisteren de voorraad kast weer heeft gedaan en netjes neergezet druk nog met extra werken pff komt nog geen einde aan nu druk bezig met traktatie van jongste dochter . donderdag alweer 2 jaar
Hier ook niet echt aan't opruimen geweest. Ben gesloopt. Zit nu al op dag 9 van mijn ongi en het ziet er niet naar uit dat het gedaan is... Morgen ha bellen. Verder wel 2 paar schoenen van manlief weggegeven aan mijn collega. Manlief draagt ze niet meer en collega heeft geldproblemen. Zijn blij dat we iets voor hem hebben kunnen doen.
Marnat, wel nog een prettige verrassing; tochtstrippen! Nijntje dat is leuk weggeven! Zo zit ik eraan te denken mijn kraampakketten (heb er nu 2 gekregen door wisseling verzekering) weg te geven aan een moeder met weinig geld. Vaak krijg je ze bij een aanvullende verzekering, maar kan me indenken dat niet iedereen dit kan opbrengen. Tegen die tijd maar een oproepje op ZP zetten. Het kan ook naar een organisatie; Babyhope, maar dan gaat het naar arme landen. In ons land is het denk ik ook welkom.
Wortel @ l tochtstrippen nooit weg. Hier gister nieuwe tv gekocht voor slaap kamer + een kastje waar ie op kan . Geld blik geopend zat een mooi bedrag in + zegel boekjes. We willen eind maart met mijn verjaardag dat weekend er even tussen uit. Bankstel kijken we ook na . maar we vinden er tussen uit iets belangrijker . Wie spaart en niet rookt heeft wat hihi. Vanavond weer wat op mp zetten en net ook weer dingen weg gedaan in de kleding zak . De laden bakken die eerst onder de tv stonden weer in de keuken gezet en al weer deel gevuld met voorraad . Ga daar vast nog wel meer mee rommelen , maar doe nu niks meer eerst. Zo nog sporten en dan zien we wel.
Hier komt iemand binnen kort wat halen en de andere drie nog geen reactie. Ben vrij vandaag de was draad en vaat ook. En verder ga ik mooi aan modderen. Het kamertje krijgt al mooi ruimte zo heerlijk.
Pfff momenteel gebeurt er niet veel, het is met momenten. Maandag kleertjes gewassen en een paar rompers met kleine fruitvlekjes zijn toch schoon uit de wasmachine gekomen. Verder zag alles er prima uit dus niks hoeven weggooien. Bedje staat ook en net de zijkanten van zoontje zijn bed gehaald. Die is druk bezig met zichzelf KO te springen... Hij moet eraan wennen dat er een muur zit en hij zich niet zomaar op bed kan gooien.
Elisje: Hahaha, laat hem zijn energie maar kwijtspelen Marnat: Fijn, een nieuwe tv. Toch leuk, die potjes he Hier niet zoveel aan't opruimen geweest de laatste dagen. Nog steeds vrij moe, afgelopen weekend felle keelpijn, en ben dan ook met m'n huishouden bezig. Komt wel weer. Verder nog steeds een stilstaande verkoop. Wel nog een bod, van dezelfde als van wie ik een goed bod heb en aanvaard had. Maar nu veel te weinig.
@nijntje Hoop dat je snel weer de oude bent, maar rustig aan gaat ook En die energie maak ik me geen zorgen om, die raakt wel op. Was eerder richting hersenschudding aan het denken (valt nog wel mee hoor) maar heb al tegen mijn man gezegd dat hij het vast nog wel een paar keer doet vandaag.
Nijntje@ Idd leuk z"n pot , zijn ook aan het na denken waar we een weekend heen gaan. Beterschap denk om je zelf . Elsje@ De kleine stoot van zelf zijn hooft en dan doet ie het vast niet meer . Of valt vanzelf in slaap door het druk zijn. Hier gister in eens misselijk en rennie genomen en wat later was haast klaar met werken spug ik het eten enz er zo maar uit . Daarna nog wat raar op de maag maar kon wel werken . Nu moe en al boel in huis gedaan en alleen raar gevoel op de buik. Denk alleen de koelkast nog uit te ruimen en schoon te maken meer maar niet. Eerst even kalm aan tot twee uur dan wel verder.
Denk ook aan mezelf. Kan het me niet permitteren om uit te vallen nu manlief ook nog niet mobiel is. Ben van gisteren ook met een vitaminekuur begonnen. Jij ook goed op jezelf letten he. Elisje: Hihi Wij hebben zoonlief zijn bed onder het dak staan. Maar hij vindt het ondanks het schuine plafond ook nodig om regelmatig te springen met alle gevolgen van dien. Tja, wie niet horen wil...
Ja ik denk om mezelf ben gelukkig vrij vandaag . Las in mijn planning dat een cliënt weer terug is . en ik de vervangende cliënt ook behoud . Dan kom ik op dertig uur en de andere week 21 als ik het goed heb. Dat lijkt me wel genoeg eerst zolang manlief nog geen zekerheid heeft . Als is ie nu wel aan het werk deze week.
Beterschap Marnat en doe maar rustig aan ook. Mijn zoontje kennende leert hij het niet na 2 keer, veel te leuk nu allemaal. Voor nu is hij wat kalmer maar als straks tante langskomt zie ik hem het wel weer doen. Ach, hij leert het wel. Is het vandaag niet dan is het morgen wel
hoihoi hoe is het met iedereen? hier een ziekeboeg, zelf niet fit , nog 2 weken extra werken pff beetje verkoop op facebook en marktplaats.binnenkort de dozen uitzoeken en orderen voor de rommelmarkt. Veel zin in
Ik doe heel makkelijk dingen weg maar dingen kopen gaat net zo hard haha. Let wel altijd heel goed op de prijs en heel veel natuurlijk via Marktplaats. Vind het een sport om wel echt goeie dure spullen voor zo weinig mogelijk te kopen. Meubelset voor woonkamer, nieuw ruim 7500 euro, 750 euro voor betaald en nog set lampen(2 hang, 1 sta en 3 muur) en een (goeie) crosstrainer er gratis bij gehad. Babykamer nieuw 1600 euro, nu 425 euro voor betaald en dan heeft die vent nog geholpen met sjouwen en in zijn auto naar ons toe gebracht en nog heleboel lakentjes en maxi cosi erbij gekregen. Bureau nieuw zeker wel 2/300 euro, hoogte verstelbaar met kabelgoot enzo erop en eraan, 30 euro voor betaald. Verkopen via Marktplaats vind ik heerlijk, soms erg vervelend, laatst expres vroeg opgestaan en thuis gebleven omdat iemand een kastje op kwam halen, 15 euro afgesproken kwam ze niet opdagen, mailtje dat ze het toch te ver vond. Week later verkocht voor 25 euro aan iemand die mailde dat ie het de volgende dag gelijk nog wou komen ophalen. Iedere euro is er weer 1 . Heerlijk.
Hier staat het even stil mp en het opruimen. Geen reacties terug , vandaag/morgen wel weer twee mailen .
hoe is het met iedereen hier het nodige weer verkocht. alles is goed gesorteerd voor de rommelmarkt maar er komt nog steeds weer nieuwe spulen bij dus we blijven voorlopig ook verder te koop aan bieden vandaag worden door 3 mensen wat opgehaald en dan nog 2 wat liggen. geeft heerlijk gevoel
Leuk dat het verkopen zo blijft lopen Hier alles rustig, krijg zo stilaan het gevoel dat ik amper nog rondkom met wat moet gebeuren. Afgelopen maandag een echo gehad omdat de vk vorige week constateerde dat de baby in stuit lag. Daar een halve dag aan kwijt, nu ja haal ik dinsdag wel weer in wat ik nog moest doen. Dinsdagmiddag telefoon van mijn man zijn tante. Of ik direct kon komen, ze was over de stofzuiger gevallen. Hop daarheen, ze had zichzelf op de bank gekregen maar kloeg over haar knie dus even 111 gebeld, soort spoednummer maar dan voor niet levensbedreigend of alarmerende spoed. Die zouden een ziekenwagen sturen zodat ze rontgen foto's konden maken in het ziekenhuis. Moest dus mee met de ziekenwagen want nichtje die nu bij de tante woont was op school. Haar een berichtje gestuurd, zij zou vanuit school dan naar het ziekenhuis komen zodat ik terug naar huis kon. Daar had zoonlief een puinhoop gemaakt. Woensdag ook niet veel in huis gekomen van opruimen, uitzoeken wat tante nodig had in ziekenhuis zodat nichtje het kon brengen. Heel wat telefoontjes doen. Gisteren gewoon controle afspraak bij de vk en dan was mijn man ook nog eens jarig. Vandaag toch al wat achterstand ingehaald maar nu even lekker zitten want voel het al in mijn rug en heupen. Straks weer verder.
elisje herken het wel hoor met het achterlopen hier vanmorgen in sneltrein beneden en boven gedaan. met het extra werken savonds geen puf en dinsdag werk ik ook extra terwijl ik dan veel doe wasmachine draait vandaag overuren en dan kan het zondagmorgen gestreken en opgevouwen worden. morgen alle bedden verschonen weekend kast van de jongste weer eens uitmesten
Hier vandaag weer een bak leeg gemaakt + deel weg gegooid , morgen verder . Of als we zin hebben straks nog , maar eerst zo even na stadjes markt . Mp staat erg stil op moment .