Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussion in 'De lounge' started by Marnat, Jan 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    :) Ok, ik kan er dus echt niet onderuit :D Nee, maar zal ook wel blij zijn dat dat uit de kelder is. Is nog in goede staat, is ook zonde als het daar maar staat te staan he.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Zo, net telefoon gehad van manlief. Morgen of zaterdag komen ze het ophalen. Nu nog duimen dat ze effectief komen...

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijntje@ Heb geen haast met een nieuwe hoor , Ga eerst voor weekend weg + bankstel.
    Maar wel erg lief van je .

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Vaatwas is iets waar je zonder kan eigenlijk he. Maar toch oh zo makkelijk...

Genieten jullie maar volop van het weekendje weg!

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Zo, krijgt manlief ineens telefoon of ze de vaatwas mogen zien voor ze hem kopen. Geen probleem, zijn toch thuis. Komen ze hier: migen we hem nu meenemen? Prima!! :) Gelijk meegenomen en de afgesproken prijs ervoor gekregen.

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Dat is helemaal goed gegaan dan nijntje :)

Hier vandaag zoontje zijn kamer onder handen genomen en de was weggewerkt. Enkel nog handdoeken die op het rekje hangen te drogen. De rest is allemaal droog, gestreken (het minieme dat ik strijk) en weggelegd.

Verder weer heel gedoe met de tante van mijn man. Ik ga echt niet langs morgen als ze uit het ziekenhuis komt want met al haar leugens en mij en nichtje tegen elkaar proberen op te zetten ben ik in staat om haar zo er weer in te meppen. (hoezo hormonen)

7. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    nijntje1984@ Dat is nog beter weer ruimte meis + wat groots verkocht.

Hier mis weer wat weg dit weekend manlief mailt de persoon vandaag .
    En ik ga groot aan pakken vandaag in de rommelkamer.
    En zondag/zaterdag verder met kasjes in keuken schoon maken.
    Manlief gaat computers na kijken en klaar maken om op mp te zetten.

Elsje@ Moeten we bang worden je gaat niet meppen hoor:D

8. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Jullie zijn veilig hoor :)

Ben gewoon gefrustreerd haha. Een hele week overal naartoe bellen en dan erachter komen dat er weer gelogen is of je weer neergezet bent alsof je er allemaal niet om geeft is gewoon frustrerend. Dan probeer je goed te doen en wordt het weer niet in dank afgenomen.

Krijg het verwijt dat ik niet op bezoek ben geweest... Hallo ik ben hoogzwanger moet 2 of 3 verschillende bussen op (2 als ik geluk heb, anders 3) en die kosten nu eenmaal wat meer dan ik momenteel kan ophoesten. Haar echte familie (man, nichtje en schoonzus en ik dan die het meeste doen en regelen voor tante zijn eigenlijk stieffamilie) wonen dichterbij het ziekenhuis en hebben allemaal een auto maar die kunnen niet langskomen om de meest gekke redenen.

Haar broer kan niet langskomen want hij mag niet van zijn vrouw. Haar zus vraagt geld voor de benzine. Neven en nichten hebben ook allemaal wel een reden. Eentje ervan begrijp ik wel, die woont aan de andere kant van het land dus dan kom je niet zomaar even langs.

En dan hoe ze zich gedragen heeft in het ziekenhuis... Letterlijk aan de dokters vragen om haar been te amputeren! Haar uitleg daarvoor was misschien krijgt er dan eindelijk iemand medelijden met mij want vallen alleen is niet genoeg.

Had ze ook om laxeermiddel gevraagd maar niet om een verpleegster gebeld toen ze naar het toilet moest. Gewoon in bed gedaan. Pas toen iemand die bij haar op de kamer lag (ze liggen met 4) voor de derde keer opmerkte dat er toch wel een bepaalde geur van haar kant uitkwam heeft ze gebeld. Ze lag er dus al een hele poos in en vond dat wel ok. Toen zei ze tegen de verpleegster die langskwam van ja ik moest ineens en belde maar je bent dus te laat.

Aan mijn schoonzus vragen terwijl ze het eten rondbrengen of schoonzus haar later wat boterhammen met corned beef kan brengen want wat ze hier krijgt is echt niet te vreten...

Je begrijpt dat als ik haar nu zie ik er ook alles uitgooi wat ik te zeggen heb en dat niet echt op een beheerste manier zal zijn.

Ga me maar afreageren op de boodschappen deze namiddag. Nichtje gaat mee, die laat me ook niet meer alleen de deur uitgaan in de laatste dagen van de zwangerschap en de dochter van tante haar zus zou tante deze namiddag gezelschap houden.

9. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier van de week de zolder opgeruimd.

4x naar de stort gereden.
    Flink wat op marktplaats gezet en als het daar na 2 weken nog op staat zet ik het op de weggeefhoek hier in de buurt.
    Zo wordt ook onze oude kinderwagen morgen hopelijk opgehaald.
    Die wil ik desnoods nog naar de kringloop brengen.
    Maar wat lucht dat op zeg een opgeruimde zolder :D

10. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Fijn he als je weer wat extra plaats hebt :)

11. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Elsje@ Gooi het er maar uit hoor.
    En idd gewoon zeggen tegen haar want doe je het niet krop je het op en dan word het nog erger .
    Maar beloof me dat je wel om de kleine denkt aub.

Corina@ Heerlijk he opgeruimd huis .

Hier deel in de rommel kamer op geruimd, manlief moet verder mee helpen .
    Gereedschap enz.

Verder doe ik weinig vandaag zo nog sporten en schaatsen kijken ,

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Opkroppen doe ik niet hoor. Maar op de zachte manier werkt niet, gewoon de waarheid zeggen dan maar dat doe ik beter ook wanneer ik wat rustiger ben.

En ik denk aan de kleine hoor, daarom dat ik ook vandaag niet langsga. Mijn bloeddruk hoeft niet omhoog.

Nichtje komt zo en dan gaan we lekker de deur uit. Zonnetje schijnt dus dat is ook weer goed voor mij.

13. Cabb

Cabb Niet meer actief

Klein tipje voor kapot witgoed, weet niet of het voor alles geld maar wasmachines sowieso.

Ik had mijn wasmachine 1,5 jaar geleden kapot, godzijdank maandje voordat we gingen verhuizen want zo'n ding is natuurlijk loodzwaar. Had hem op Marktplaats gezet voor 10 euro en dat hij kapot was. Nou binnen een paar dagen kwamen 2 stevige bulgaren hem ophalen, heb niks hoeven sjouwen en nog een tientje gevangen ook. Was maar even bij mijn vader gedaan en nieuwe in het nieuwe huis laten bezorgen haha.

14. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Cabb@ Leuke tip wij zullen er over denken om hem er op te zetten de vaat wasser .

Vanavond word er rond 19 uur iets op gehaald dvd speler als het goed is.

15. p1982

p1982 Niet meer actief

en marnat is het opgehaald

hier is alles opgehaald nu nog 2 betalen en kan het weer verzonden worden

vandaag wezen shoppen met de meiden. ze zijn erg verwent
    een winkel flinke opruiming normaal 444 euro kwijt nu 47.75. goed ingeslagen

t weekend kledingkast oudste uitmesten en verder achter shot verder

overwerk periode is afgelopen gelukkig. zondag met me ouders uit eten, om ze te bedanken

16. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ow ja het is op gehaald iets later dan afspraak maar het is weg.
    Nu nog 4 dingen op mp dat eerst en dan zien we wel weer .
    Morgen met computers aan de gang kijken wat we daar nog van kunnen maken en dan op mp.

Wat een prijs verschil zo wil ik ook wel shoppen .

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,472
    0
    36
    Wat gaan jullie goed met de ver- en aankopen! :)

Hier wordt vandaag ook het één en ander opgehaald en ik heb net een ritje kringloopwinkel gedaan. Mooi weer wat spullen weg. Nu weer even naar zolder, kijken of ik de uitgezochte dozen netjes onder het schuine dak kan krijgen.

18. p1982

p1982 Niet meer actief

[Ja ikdacht nu mooi inslaan. Badkleding voor beide, basiskleding stukken maar ook al winterkleding voor volgend jaar.

Zo net de schoenenkast uitgrmest weer veel te klein en nog goed dus in de verkoop. Vanavond rr mee aan de slag

Vanmorgen voorraadkast uitgemest en gekeken wat deze week eten dus weinig boodschapoen gehaad, nu mag t want gewoon eten. Ben 7kilo al kwijt nog 11 te gaan

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    P1982: dat noemen ze shoppen zeg! :D En je dieet gaat ook goed!

20. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja dieet gaat goed
    Nu druk met strijk gelijk weer kleding eruit wat weg kan

Met oudste kast met bakjes uitgezocht donderdag wordt container weer geleegd

Share This Page