Hier gister een goud goedzak weer in de bakken op winkelcentrum gegooid. Nu eerst genoeg kleren weg gedaan , anders blijft er niks over hihi. Vandaag medicijn kastje op hangen en de boel uit zoeken zien wat er los komt. Samen doen wil vaak beter omdat er ook gereedschap veel bij zit.
Hier net medicijn kasje op gehangen en spul er meteen in. Wouden we door met opruimen maar wil niet conclusie grofvuil aan komend weekend .
hier van de week me kledingkast uitmesten veel kleding wat te groot is. en dan proberen te verkopen net ook weer van nodige dingen fotos gemaakt en te koop aanbieden
Ben er nog niet aan toe gekomen me kledingkast uit te mesten pfff Wat dingen verkocht maar ook gekocht hihi
p1982: Niet meer kopen dan dat je verkoopt he, anders blijf je bezig met verkopen Senseo is nog steeds niet betaald. Van de week gemaild, ze krijgt vrijdag loon en stort dan. Ben benieuwd! Anders gaat hij gewoon op internet. Gisteren nog een mail gekregen voor gereedschap van manlief. Zijn nummer maar gegeven, kwam vandaag kijken. Belt manlief net dat hij nog iets extra meegenomen heeft. 2 grote stukken uit de kelder, daar ook weer wat extra plaats. Verder ga ik proberen om vanmiddag wat foto's van kleren te maken, dan kunnen die ook nog op het internet. Ben nog aan't dippen voor een tweedehandsbeurs. Is op 6 april en kost maar 5, dus valt goed mee. Eens horen of de kindjes dan bij mijn ouders kunnen blijven en of mijn zus eventueel mee wil.
Nijntje @ Lekker bezig 5 euro is te doen wie weet mis raak je alles kwijt als het loopt daar. Hier de fotolijsten na kijken en grofvuil mis nog bij elkaar mikken deze dagen kan morgen middag wel doen. En misschien dat we wat verkopen dit weekend , was wat geboden , als daar vandaag niet meer op geboden word mailt manlief .
5 euro is idd te doen. Straks maar eens proberen te regelen Elisje: Gefeliciteerd met jullie tweede zoontje! Was me net aan't afvragen hoe het met je ging omdat je al even niet geschreven had. En zie dat je bevallen bent. Alles goed met jullie? Nu maar even genieten van je gezinnetje, opruimen wacht wel
Zo, geld van de senseo staat op de rekening. Ben alvast pakketje aan't klaarmaken. Zo nog het laatste afwassen, dan kan het morgen weggebracht worden. Is het hier uit de keuken Hoorde van mijn mama dat in een kledingketen hier in de buurt oude kleren kunnen ingeleverd worden in ruil voor een kortingsbon. Ga eens even kijken hoe het allemaal zit, want heb ook nog een cadeaubon van die winkel dus dat is mooi meegenomen als ik nog wat extra korting kan krijgen
Das niet gek nijntje. Hier vanmorgen grofvuil weg gebracht wat ruimt dat op zeg. Komt buurvrouw voorbij met de hond zeg ze die rol banken nog goed ik ja , mag ik ze voor mijn dochter ? ja hoor haal ik ze de auto weer uit. zij blij wij nog wat extra troep gepakt uit de schuur. Mp nog geen reactie van de persoon die manlief gemailt heeft. Dinsdag oud papier weer ruimt weer lekker op zo. De schuur ook wat legger die wat op order maken en boven in huis ook dan zijn we weer veel op geschoten .
Dank je wel nijntje. Forum staat wel open maar van reageren komt niet zoveel haha. Lekker druk hier maar is nu wel aardig aan het lukken om de draai te vinden en er weer min of meer routine in te krijgen. De eerste week was wat moeilijker met bezoek en nichtje die hier dan vaak was en dan stond ik 's avonds in de keuken voor 3 in plaats van voor 2. En ondertussen ook weer een muur gedaan in de woonkamer. Ik had gewoon een laag wit over het behang gedaan en mocht daarna van mijn man niet meer verder tot de kleine er was. Nu hebben we een nieuwe tv en die gaat aan de muur komen. Oom van een vriend komt die ophangen voor ons dus toch maar gezorgd dat het kleurtje op de muur zit. De 3 andere muren doe ik vanavond, die gaan een tint lichter dan de andere muur. Maar eerst nummer 1 maar eens in bed krijgen. Die is helemaal hyper vandaag. Mijn schoonmoeder was langsgeweest, ze had de baby nog niet gezien omdat ze een virus te pakken had. En natuurlijk had ze voor de oudste ook weer een en ander mee, een rugtasje vol autootjes, een bus, een bromfiets en boekjes. En ook wat te snoepen. Heb het wel gemerkt aan de eetlust haha.
nee valt mee wat ik gekocht heb wel weer het nodige verkocht morgen verder met alles in dozen aan het doen voor de rommelmarkt. ook weer wat dingen op de foto zetten. oudste wit met koningsdag op kleedjesmarkt gaan zitten prima raken we dat misschien ook nog wel kiwjt Nijntje wat goedkoop voor een staandplaats zeg is hier niet
p1982: Ja vond het ook vrij goedkoop. En je krijgt een tafel van 1m20 dus dat moet wel lukken. Moet alleen zien of ik het georganiseerd krijg thuis. Elisje: Vind je ook een bezige bij Rust maar goed en geniet van je kraamtijd! Net nog de foto's die ik vanmorgen gemaakt heb op internet gezet. Manlief heeft voor de verandering weer niet gedaan wat ik vroeg, met als gevolg dat de senseo nog in huis staat. Nu kan hij pas maandag weggebracht worden voor verzending. Zal hij ook moeten doen want ik moet de hele dag werken.
Marnat: Da's ook een leuke meevaller van je rolboxen De kledingactie is toch niet zo interessant. Je krijgt een bon van 30% korting op het derde artikel dat je koopt. Dan wacht ik nog even af, anders wordt het volgende maand gewoon aan huis opgehaald.
Dank je wel Marnat en het valt wel mee hoor met rust. Ik hoef er 's nachts maar 1 keer uit voor een fles. En op sommige dagen ga ik in de namiddag even een uurtje op bed, ik slaap dan niet maar krijg toch wat rust (als de oudste tenminste niet denkt dat ik een klimrek ben). En ik mag nu ook weer de medicatie voor de zenuwpijn en mijn knieën en gewrichten, dat helpt ook enorm.
hier gemiddeld 20 euro voor een kraam kwijt april is zelfs 30 euro en staan we met zijn 2-en eind april is kleedjesmarkt en gratis en gana we alleen als het mooi weer is
nijntje1984@ Ja ze zag ons de boel in laden en we kwamen aan de praat en toen vroeg ze in eens. Meevaller kun je het noemen idd kon er wat meer mee. Kan nog niet dansen in die kamer maar schiet al wel op. En de schuur is ruim zag ik nu het wat meer opgeruimd lijkt laminaat oude allemaal weg. Elisje@ 1 keer dat is mooi , ok want je rust heb je wel nodig hoor. Geniet maar lekker van de kids en de oudste zeg hem maar mama is geen klimrek
net een deel van me kledingbakken uitgezocht en veel gaat weg. te groot of niet meer me smaak. net ook fotos gemaakt en zo op facebook zetten dochter wilt ook een keer op een kleedjesmarkt gaan zitten gaan we met koningsdag doen en laatste zondag van de vakantie (gratis plekken) heb tegen manlief gezegd gaan echt stunten met de prijzen want wil er gewoon van af, ben er klaar mee straks lekker fietsen met de meiden, manlief is naar de voetbal
winterjas van me zelf is verkocht. hopelijk betaald ze vandaag zodat het verstuurd kan worden oudste op school en jongste niet fit, ligt met dekentje op de bank. kan ik even opruimen. ook wel lekker. gewoon bij met strijken en huishouden net weer een doos van zolder gehaald om uit te zoeken, donderdag wordt container weer geleegd en zit nog niet vol dus opruimen nu maar
Hier ook weer een halve kringloopbus volgeladen met spullen vandaag. Toch nog veel dingen die ik mee verhuisd had afgelopen december, die ik nu toch weg heb gedaan. Van 15 dozen naar 5! Best netjes, toch? Ook veel spul van de zolder van mijn vriend en oude kleding van zijn kids, hop! Allemaal naar de kledingcontainer en kringloop!