Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussion in 'De lounge' started by Marnat, Jan 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Het is idd een straat verder. Ben aan't denken om de behangtafel mee te nemen. Is compact om dragen en het is ordelijker om je kleertjes daarop te spreiden. We gaan voor een doos minder! :)
    Nu hoor ik van mijn mama dat mijn zus ineens niet meer mee wil ;) Terwijl ze gisterennamiddag volop plannen aan't maken was. Maar gisterenavond wilde ze dus blijkbaar niet meer. Dus even aan't dippen wat ik ga doen... Straks maar eens met manlief erover hebben.

Verder vandaag nog een heel goed bod binnen gekregen. Nu even de overschrijving afwachten dan kunnen we het opsturen. Zal ik vanavond maar eens in de dozen gaan muizen waar het insteekt ;)

P1982: Hoe is het met je? En je kneuzingen?

Elisje: Altijd fijn zo nieuwe kasten intasten he ;) En gelukkig is alles goed met de heupjes. Toch weer een zorg die wegvalt. Geniet van het mooie weer!

2. p1982

p1982 Niet meer actief

hoi meiden ben ik weer

het gaat weer redelijk met me, dagje alleen thuis. jongste extra naar de opvang (moeten dagen opmaken omdat we per 1 juni overstappen) en oudste naar school

in huis bezig. kledingkasten uitmesten en gelijk fotos maken wat er verkocht kan worden
    zo ook verder achter het schot. weer even alles netjes neerzetten

we weten nog niet of we zaterdag op de rommelmarkt gaan zitten even weer ook afwachte en hoe oudste donderdag door allergie testen heen komt

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hier gaat rommelmarkt waarschijnlijk niet door. Ouders zien het wat als een last om de kinderen een hele dag op te vangen, dan heb ik er ook geen zin meer in... Als manlief ze kon bijhouden was het allemaal geen probleem geweest, maar ja, dat zit er nu voorlopig nog niet in :(

Morgen nog een pakje verzenden dat er verkocht is. In de drukte vanmorgen vergeten mee te nemen naar het werk. Dus dan vanavond maar klaarmaken.

Dan ook nog eens de kleerkast induiken want zaterdag is het kledingophaling aan huis. Kan nog wel wat weg.

4. p1982

p1982 Niet meer actief

jammer dat je ouders niet op willen passen

hoe gaat het nu met je man?

zo net weer 50 fotos gemaakt en er zo opzetten
    heerlijk zo dagje zonder kids even. mooi inhaalslag in huis doen. lekker opruimen etc

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ze willen wel oppassen, maar als het zo met tegenzin is hoeft het voor mij niet. Zit ik er ook maar hele dag aan te denken.

Manlief blijft wat hangen, maar de pijn in zijn been is voor 90% beter dan voor de operatie zegt hij. Maar die schroeven en bouten voelen ook erg onnatuurlijk aan in zijn rug. Vrijdag zijn de hechtingen verwijderd, dus eindelijk nog eens in de douche kunnen gaan gisteren. Maar dat beetje staan geeft dan wel weer pijn. Maar hij wandelt opvallend beter als voor de operatie, kan vrij goed opstaan als we aan tafel gegeten hebben. Maar zitten en staan worden tot een absoluut minimum beperkt. Nu, het heeft ook zijn tijd allemaal nodig. Maar hij is weer wat positiever ingesteld.

Oh, idd, heerlijk zo'n dagje! Kijk er al naar uit als onze jongste volgend jaar februari naar school mag. Dan werk ik terug 4/5 en heb ik sowieso een half dagje voor mezelf. Heerlijk! :)

6. p1982

p1982 Niet meer actief

ja is wel even heerlijk een dagje voor mezelf. lange tijd geleden en nu even van alles in huis doen.

wasmachine draait overuren. lekker alles weer schoon straks

15 uur oudste ophalen en zie wel wat we dan gaan doen. even tijd met haar alleen

7. p1982

p1982 Niet meer actief

pff wat een speelgoed en boekjes. maar flink uitgemest en veel weer weg

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hier heeft dochterlief ook weer zo'n 'prul'boekje gekregen voor Pasen... Kan de boekjes bijna niet meer tellen... Dan heb ik liever een voorleesboekje voor in bed, daar heeft ze veel meer aan.

Net in een nieuw groepje op fb weer wat gezet. Moesten nog maar wat kwijt raken ;) Is een groep van aangeboden in een gemeente verderop, dus geen verzendingskosten. Anders me er straks maar eens aanzetten om alles van kleertjes ed online te zetten.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hier even iets raars aan de hand. Mailt mij iemand om iets te komen bekijken. Is voor mij geen probleem, dus beantwoord de mail ook zo. Krijg ik een automatische mail dat mijn mail niet afgeleverd kan worden.
    Stond ook een telefoonnummer bij, dus bel dat nummer maar nummer is niet in gebruik.... Hmm, wat moet ik hier nu mee?

10. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Niks mee doen jammer dan, als die geen juiste mail gebruikt heeft , is zijn fout.

Hier zaterdag mis staan op koning dag .
    Als het wel gaat regenen doen we het niet .

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Had het gemeld aan Kapaza, maar ook zij kunnen niks doen. Emailadres is fout en telefoonnummer idem. Afwachten tot de koper mij opnieuw contacteert...

12. p1982

p1982 Niet meer actief

marnat ngo gestaan gisteren?
    andere nog gestaan?

we hebben niet gestaan.
    dochter erg van slag van de onderzoeken donderdag en erg moe

gaan eind juli staan en anders november weer indoor en dan huren we 2 kramen. vanmorgen weer verder opgeruimd en weer de nodige dozen gevuld hihi

13. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nee we hebben niet gestaan was maar goed ook , om half 3 regen en iedereen wilde weg gaan zagen we.
    Er liep ook weinig mensen zo wat we op het ook zagen.
    We willen keer in annen staan of zuidbroek .

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik heb gisterenavond een paar fb groepen bestookt met grote spullen. Nu maar duimen dat er iets van weg geraakt.

Ben nog aan't denken aan de rommelmarkt van as zaterdag. Gaan staan ga ik jammer genoeg niet doen, maar soms denk ik: zet een tafel buiten en hou garageverkoop. Rommelmarkt is een straat verder. Dan lijkt het me weer geen goed idee...Pff, moeilijk!

15. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn Als er veel mensen door je straat komen om na de rommelmarkt te gaan, kun je het doen toch?
    Maar waarom toch niet staan?

Hier iemand wat geboden op een nieuwe bluray speller , die wil hem hebben voor 20 euro dacht het niet .
    Manlief gaat de boel morgen omhoog gooien op mp .

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Omdat mijn ouders het niet zien zitten om de hele dag op te passen. En met zo'n gevoel wil ik dan ook niet op de rommelmarkt staan. Als manlief bij de kindjes kon blijven was er geen probleem. Maar ja, dat gaat nu niet...

17. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Tja dan houd het op .

18. p1982

p1982 Niet meer actief

hier weer wat verkocht is steeds een euro maar toch gaat nog wel redelijk hard zo

straks wordt er weer wat opgehald en dan lekker verder op zolder. is toch slecht weer

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    p1982: Telkens een euro zorgt wel voor een goed gevuld potje op den duur he. Hier nog steeds de fb pagina's aan't bestoken met mijn berichten. Is ook iemand van het Antwerpse die steeds mijn berichten deelt, dus zullen het ooit wel eens kwijt raken ;)

Manlief gaat als het hem wat beter gaat ook eens in de kelder duiken. Mountainbike en snowboard gaan weggaan omdat hij dat toch niet meer kan/mag. Vind het wel jammer voor hem, maar ja. Dan maar een gewone herenfiets aanschaffen, dan kunnen we wel als gezin gaan fietsen.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Idd...

Maar las gisteren op fb dat alle standplaatsen ingenomen zijn en dat er nog vraag is. Dus ze zijn aan't kijken hoe ze het kunnen oplossen. Misschien komen ze dan toch nog richting ons huis ;)

Share This Page