Nijn: Dan zou je wel wat spullen voor de deur kunnen doen. Zonder van de Mountainbike en snowboard maar als je manlief er niets meer mee kan, is het ook zonder het maar staat waar het staat. Fietsen samen is erg leuk hoor door bossen heen enz. Als weer mee zit gaan we dit weekend ook weer.
Hij heeft ook nog een koersfiets (racefiets), die gaat hij ook niet meer kunnen gebruiken. En zo gaat er nog vanalles zijn. Samen fietsen is idd ook erg leuk. Dat hebben mijn ouders nooit met ons gedaan omdat mijn moeder niet graag fietst. En dat heb ik wel altijd jammer gevonden.
Mijn ouders altijd met mij en later zusje naar Zuidlaren gefietst [ lang geen auto gehad ] Als ze er weer gaan staan en het weer is goed fietsen wij er ook weer heen . En als we dan weer weg gaan fietsen zij vaak stukje mee . Opruimen staat hier op laag pitje . Meest is netjes ja papieren maar dat stopt nooit .
ja iedere euro is er 1 en tikt nog best hard aan. zolder is weer opgeruimd. nu nog verhuisdoos vol waar ik fotos van moet maken, alleen nu geen zin hihi vanavond wordt nodige weer opgehaald , nu maar briefje gemaakt wat wanneer opgehaald wordt met de prijs erbij
@p1982 Je hebt gelijk hoor, iedere euro is er 1 en vele kleintjes maken ook 1 groot. Lijkt me wel handig dat je een lijstje maakt van wanneer wat wordt opgehaald. Ik zou al lang het overzicht verloren zijn als ik zou verkopen zoals jij doet. @nijntje jammer voor je man dat de mountenbike en snowboard weg moeten maar gelukkig mag hij nog gewoon fietsen. Ik vond het als kind heerlijk om fietstochten te maken met mijn ouders dus gelukkig kunnen jullie dat nog wel. @Marnat Je hebt gelijk, papieren stoppen nooit. Had net de lade weer leeg en er ligt alweer een stapel. Veel papieren heen en weer sturen sinds Brennan er is. Je moet zoveel instanties op de hoogte brengen en je blijft toch een poos heen en weer sturen. Vanavond hoop ik minstens 2 muren in de slaapkamer te doen, heb een nieuw bed besteld en wil de muur waar het tegenkomt doen en dan ook de andere muur waar ik de kast in de eerste plaats wilde hebben. Paste net niet omdat het bed nu nogal uitstekende sierranden heeft. Ach zo blijven we bezig. Heb nu een divanbed (eigenlijk enkel de basis want de matras die ik heb is nog maar een paar maand oud en was toch redelijk prijzig) besteld met 4 lades. Kost me iets meer met 4 lades maar geeft ook weer meer opbergruimte Dan kan het beddengoed in 1 van de lades in plaats van in de inbouwkast in de hal.
Manlief heeft de 3 dingen weer om hoog gegooid. Een pc moet nog na gekeken worden + harde,schijf nog leeg . Werk oude kleren al na gekeken weg gedaan dus . Manlief huis houden gedaan.
Ik ben tot de vaststelling gekomen dat ik dingen ben vergeten mee te geven voor de kledingophaling van afgelopen zaterdag... Ga het nu maar weer allemaal bij elkaar doen en dan zie ik wel waar ik het aan geef. Soms kan je in klerenwinkels ook inleveren en krijg je kortingsbonnen. En anders kan het nog de kleercontainer in. Hier vanavond ineens 6 mailtjes van dingen die op Kapaza staan Net gemaild, zou wel leuk zijn! Verder nog een domme reactie gehad op iets dat op fb staat. Reageer dan niet als je geen interesse hebt...
5 van de 6 dingen zouden verkocht zijn. Nog even de storting afwachten. Helaas nog kleertjes op de grond in de kelder gevallen, in de olie... Grrr manlief met zijn heel auto onderdelen voor de oldtimer. Maar dadelijk wasmachine opgezet en ingespoten met Dasty. Gelijk ook maar een te klein jasje van ons meisje gewassen. Kan die ook op internet.
Sommige mensen kunnen het nu eenmaal niet laten om domme reacties te plaatsen. Hier zijn de plannen van gisteren doorgeschoven naar vandaag. De jongste was een beetje dreinerig en wou alleen maar getroost worden door mama. Toen hij dan eindelijk goed in slaap gevallen was was het al wat aan de late kant dus in plaats van dan snel snel 1 muur te doen zei mijn man dat ik het dan maar moest doorschuiven.
En het is gelukt 2 muren gedaan. De kast staat nu ook waar ze moet staan en het meeste hangt/ligt er alweer terug in. Is gelijk weer een ander zicht en ziet er ook opgeruimder uit ook al staan er nog 2 boodschappentassen met spullen die nog in de kast moeten en ligt de verschoningstafel ook nog vol met spullen van onder het bed. Tassen laat ik tot morgen, spullen gooi ik zo meteen nog wel even onder het bed. Ben nu even gestopt, zoontje moest nog een fles en moest de hond ook nog even uitlaten. Even zitten nu, heb ik wel verdiend. Man ligt te snurken op de bank, kindjes en hond slapen dus lekker even tot rust komen
goed bezig elisje wil hier de schutting aan schilderen maar regen vandaag dus dat wordt niet wat zo weer wat dingen opgehaald en van een aantal moet ik wachten tot geld gestort is
Gaat lekker die verkoop Alles is weer ingeruimd. Wilde vanavond verder maar nichtje toch maar eerst nichtje haar pc in orde brengen. Die staat hier ook al 3 dagen en ben het eigenlijk een beetje beu om ertegen aan te kijken. Ach zolang de andere 2 muren voor dinsdag gedaan zijn is het goed. Net gebeld en ze kunnen mijn bedbodem ten vroegste dinsdag brengen. En wanneer ik dan door de week thuis zou zijn. Ik gezegd oh ik ben dinsdag thuis hoor, die man klonk wat sipjes toen hij zei dat hij me dan voor dinsdag zou inplannen. Moest niet echt hier in de buurt zijn, maar goed zeg dan niet dat het dinsdag kan gebracht worden. Natuurlijk wil ik mijn bestelling zo snel mogelijk, wat had hij verwacht dan?
ja als je wat besteld hebt wil je het ook zo snel mogelijk hebben ttoch pff wordt beetje moe van mensen die wat op willen halen en dan alleen op hun tijden of op laatst afzeggen ouders begonnnen ook al wil je even helpen met opruimen bij ons dan kan dat ook in de verkoop dus binnenkort even doen
Net even op de rommelmarkt gaan kijken. Was al heel veel opgeruimd, liep ook niet veel volk. Zou redelijk volk geweest zijn zeiden kennissen. Maar wat nu nog lag was echt rommel (tja, daarvoor dient een rommelmarkt . ). Dus eigenlijk wel blij dat de niet zijn gaan staan.
mensen gaan toch op tijd naar een rommelmarkt zodat ze de mooiste dingen hebben hier loopt het nog steeds door, geeft heerlijk gevoel
Hier vandaag ook op een rommelmarkt gestaan en ik ben lekker een paar grote dingen kwijtgeraakt! Heerlijk! Daarnaast had ik ook nog 3 tassen met spullen en kleertjes en mee en alleen de tas met kleertjes nam ik mee naar huis (heb een paar dingen aan de kringloop gegeven). Echt heel fijn! Paar tientjes rijker + ruimte in huis!
wortel: lekker he wat grote dingen kwijt straks naar postkantoor met 4 grote dozen. denk maar in faces doen. oudste nu op school en jongste lekker aan het spelen dus ik kan het nodige weer doen in het huis
Super p1982, weer heel wat weg dan. Ik heb gisteren mijn doos weggedaan voor verzending. Probeer dat altijd dadelijk af te handelen, dan is het zo snel mogelijk bij de koper en is het bij ons uit het huis. Ik moet in het weekend flink de beneden aanpakken. Vorige week maar 2 dagen gewerkt maar het druk gehad. En aanstaande zondag ben ik jarig en zal er wel bezoek komen, dus dat is voor vrijdag of zaterdag.